Google tvinger mig til .DK
Fra : Sygate
Vist : 1857 gange
81 point
Dato : 13-10-07 10:04

Hvordan kan jeg komme ind på google.com uden at jeg er tvangsindlagt til at blive smidt på google.dk?

Kan man ikke gøre det på en sådan måde at når jeg skriver google.com så kommer jeg på google.com og når jeg skriver google.dk så kommer jeg på google.dk?

Fra : refi

Dato : 13-10-07 10:08

Nope...

Ikke hvis du kører med en DK-win....

Du kan i indstillinger sætte hak ved engelsk.... - så søger den primært på engelske sider....

Fra : refi

Dato : 13-10-07 10:09

Så jo - egentlig kan du godt - du skal bare installere en engelsk windows.....

Evt. kan "andre" browsere gøre tricket.....

Fra : Sygate

Dato : 13-10-07 10:15

Det er en engelsk win jeg har? WIndows XP Home edition med sp2.

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 10:20

google driller lidt
jeg synes også den driller
tror ikke den er helt færdigudviklet

jeg tror det er noget med at google dk næsten altid blander google com ind og søger der alligevel

prøv at sammenligne med

den engelske google uk

eller den tyske google de

den vej igennem er der mulighed for at søge mere geografisk snævert
og begrænse sin søgning og slippe for USA

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 10:27

på google de

er der mulighed for at hakke af på "seiten aus deutschland"

på google uk
er der mulighed for at hakke af på "pages from the uk"

hvis jeg søger google com
og vælger cached
da ser det ud til at det er den ægte com der viser sig

min google synes jeg er lidt irriterende på det punkt

Fra : refi

Dato : 13-10-07 10:30

google.com er åbenbart en "overside".....

gårdu på google.us kommer du på google com..... (men stadig på dansk)

Fra : refi

Dato : 13-10-07 10:30

google.de VIRKER

Accepteret svar
Fra : MissBe

Modtaget 91 point
Dato : 13-10-07 10:31

her ser det ud til at nogen diskuterer det emne
http://www.webmasterworld.com/google/3321575.htm

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 10:35

google se
google no

kan man også begrænse til landene

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 10:40

sygate

jeg har nemlig siddet og rodet lidt da jeg gerne ville slippe for alt det amerikanske

hvis man vil købe varer
er det alt for besværligt over there

moms told og transport er et problem
strømmen passer heller ikke til vores

Fra : refi

Dato : 13-10-07 10:40

Men HVORFOR vil du absolut på google.com ????

Fra : jakjoe

Dato : 13-10-07 10:49

http://www.google.com/ hvor er det ? Er det Danmark ?

mvh
jakjoe

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 10:53

hov hov
jeg har vist lidt "tastaturproblemer"

Fra : ocorner

Dato : 13-10-07 10:58

Citat
Hvordan kan jeg komme ind på google.com uden at jeg er tvangsindlagt til at blive smidt på google.dk

Det er jo samme side bare med dansk domænenavn.

Hvis det er er fordi du vil have siden på engelsk kan du gå over i højre for din søge knap og ændre dine indstillinger på google, så kan du få den på den sprog du vil m.m

Fra : refi

Dato : 13-10-07 10:59

Citat
http://www.google.com/ hvor er det ? Er det Danmark ?

Sender dig på google.dk

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 10:59

jakjoe

jeg ved jo ikke alt
men jeg mener som udgangspunkt at google er amerikansk ejet

derfor tror jeg at google com
er usa og derfor verden (hi,hi)

det er for nyligt -få år- at det har været muligt at begrænse google geografisk
ellers har alt google bare været google.com

jeg tror der var noget med at det var for dyrt med de nationale begrænsninger

Fra : ocorner

Dato : 13-10-07 11:00

hehe prøv lige denne link

http://www.google.com/ncr

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 11:02

ocorner

jeg tror der er to situationer
den du omtaler er hvilket sprogmodul der er aktivt

det jeg ind til nu har omtalt er i hvilken dam vi fisker

Fra : jakjoe

Dato : 13-10-07 11:03

Nåh...gør den det.

Citat
Advertising Programs - Business Solutions - About Google - Go to Google Danmark

Så var det vel ikke nødvendigt med en "Go to Google Danmark" mulighed ?

mvh
jakjoe

Fra : refi

Dato : 13-10-07 11:04

Prøv at trykke på dit link.....

PS... Det kræver du IKKE har rodet i dine indstillinger....

Fra : ocorner

Dato : 13-10-07 11:05

Citat
hehe prøv lige denne link

http://www.google.com/ncr

som jeg kan se det er denne link da http://www.google.com

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 11:10

ocorner
når jeg trykker på dit link bliver min også lavet om til google dk

Fra : refi

Dato : 13-10-07 11:11

Jeg tror vi blander en masse ting sammen....

Google søger generelt world wide UANSET hvilken du går ind på....

Du kan så få den til at favorise det enkelte land ved at vælge sprog....

Så uanset hvilken .xxx du vælger får du samme resultater - bare i en anden rækkefølge.....

Fra : ocorner

Dato : 13-10-07 11:11

hmm har du husket /ncr til sides

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 11:17

refi
hvis du søger på google uk
er der her en meget god britisk landebegrænsning

på trods af at sproget i usa og england begge er engelsk

altså google uk har en geografisk begrænsning

det mener jeg også at google de har

Fra : refi

Dato : 13-10-07 11:17

Ja så kommer du på google com - men du skal jo stadig vælge et sprog - ellers mixer den bare det hele..... (søger primært på .com-adresser)

Prøv på dit link at søge på et dansk ord - så får du jo stadig det samme....

Fra : refi

Dato : 13-10-07 11:20

Men jeg kan ikke se hvilken betydning det har om du søger via com eller dk eller noget andet....

Det er KUN et spørgsmål hvad der kommer først - og det vil din indtastning alligevel regulere....

Du finder IKKE mange danske ord på amerikanske sider

Fra : jakjoe

Dato : 13-10-07 11:22

Jeg har nu undersøgt det nærmere.

ocorner´s link bringer dig udenfor Danmark. http://www.google.com/ncr

Mit link http://www.google.com/ bringer mig udenfor Danmark, når jeg kobler op til internettet via min arbejdsplads, men til Danmark, når jeg kobler op som helt almindelig internetbruger.

Forklaringen må ligge i at der er forskel på dirigeringen af din ip-adresse til http://www.google.com/ .....som jeg nu har prøvet på de 2 muligheder jeg har !!!

mvh
jakjoe

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 11:25

hvis man mixer sprog og landeberænsning

jeg har her søgt på smørrebrød på google uk
http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=sm%C3%B8rrebr%C3%B8d&meta=cr%3DcountryUK%7CcountryGB

og smørrebrød på google com der blev til google dk
http://www.google.dk/search?hl=da&q=sm%C3%B8rrebr%C3%B8d&meta=

det giver noget helt forekelligt

Fra : ocorner

Dato : 13-10-07 11:34

har lige teste en mere http://www.google.com/webhp

prøv at søge på fx kat. så finder min kun på .us og com ikke .dk

Fra : jakjoe

Dato : 13-10-07 11:35

Og nu er jeg forvirret

Nu kommer jeg på http://www.google.com/ hele tiden fra min private opkobling....og kun hvis jeg skriver http://www.google.dk .........kommer jeg til Danmark.

mvh
jakjoe

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 11:38

ocorner

så prøv på samme side at skrive
cat

så kommer der en masse danske hits
det burde der jo ikke

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 11:44

haaah

jacjoe
det kunne være at du skulle prøve at slette alle cookies og se hvad det så gir

Fra : ocorner

Dato : 13-10-07 11:44

Citat

nej det er bare din computer's arp tabel som har lært at http://www.google.com/ har en anden ip det forsvinder igen.

Fra : refi

Dato : 13-10-07 11:47

At du får forskellige sider på uk og dk er logisk....

Har du sat den til at søge på engelske sider finder den jo primært de sider hvor taggen findes....

Og selvfølgelig er der sider hvor det findes....

http://www.waitrose.com/recipe/Grilled_Mackerel_Smørrebrød.aspx

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 11:51

refi
den mangler chokoladesovsen

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 11:56

refi

citat:
"At du får forskellige sider på uk og dk er logisk....

Har du sat den til at søge på engelske sider finder den jo primært de sider hvor taggen findes.... "

det er beviset på at google uk har en skarp engelsk geografisk begrænsning i søgeresultatet

Fra : refi

Dato : 13-10-07 12:00

Jamen det har de da ALLE....

dk finder også FØRST danske sider

Fra : refi

Dato : 13-10-07 12:01

Men hvis du på dk går i indstillinger og vælger tysk - ja så finder den primært tyske sider.....

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 12:07

jep refi

google de fungerer fint

men kan vi komme ind på google com
og slippe for det danske

det er efter min mening det vi prøver at udfinde

jeg mener ikke at jeg kan søge i usa og kun der
google com er tilbøjelig til at 'vide' at jeg ringer fra dk

det slipper man for på google de og google uk

Fra : ocorner

Dato : 13-10-07 12:12

Citat
Jamen det har de da ALLE....

dk finder også FØRST danske sider

Citat
Men hvis du på dk går i indstillinger og vælger tysk - ja så finder den primært tyske sider.....

skriver du med dig selv, eller må vi andre også være med.

Ja du kan selv bestemme søge rækkefølge, og sprog i google. Men her i moderne tider, terror tider er det svært og se hvad der er et eller omdiriger på nette, så vi kan finde ud af hvad vi ikke må se uden for Danmark grænser. Big brother is her.

Fra : refi

Dato : 13-10-07 12:15

www.google.us

Giver primært amerikanske sider

prøv et "internationalt" ord som TELEVISION - de første hits er amerikanske TVguider.....

Fra : ocorner

Dato : 13-10-07 12:16

Citat
det slipper man for på google de og google uk

nob, Big brother is her du bliver garanteret snydt

Fra : refi

Dato : 13-10-07 12:19

Nu går det vist op i hat og blå briller.....

Brug en anden søgemaskine......

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 12:21

refi

television
den er meget go
men læg mærke til alle de danske hits ude i højre side
men specielt

--------ingen fra uk---------
og det er jo samme sprog som usa

Fra : ocorner

Dato : 13-10-07 12:23

www.google.us blivet til http://www.google.com/webhp på min computer så ???

hvilket sider er vi enlig på ??

Hvis jeg bare laver google.dk til at søge på engelsk først får jeg også den samme søde sige som refi

Fra : refi

Dato : 13-10-07 12:24

Citat
og det er jo samme sprog som usa

Det skal du ikke fortælle en englænder eller amerikaner.....

Fra : refi

Dato : 13-10-07 12:25

Nok "staver" de ens, meeeen TALER

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 12:30

sygate

er du der

hvad siger du til alt dette

har vi ødelagt din tråd

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 12:31

eller kan der være noget om det

som manden sagde

da han rullede lokkums papir om rundetårn

Fra : ocorner

Dato : 13-10-07 12:31

google.com er grundsiden og de andre er oversat til de respektive sprog med deres sprog som første pivotere.

Der kan så være nogle begrænsningen i hvad filter de enkle lande har, og det har ikke noget med google at gøre direkte.

Så tror jeg det svære det er og det seer der også ud til når vi søger på de enkle resultater. når du kobler på i danmark her du hvis søge rettigheder som vore regering eller hvem det nu er ikke google tager du til Kina er der nogle andre begrænsninger, følg bare med i pressen. Den kan vi ikke komme uden om uden at hacke.

Fra : refi

Dato : 13-10-07 12:47

Ja - du skal kobles op via sattelit hvis du skal omgåes de ting....

Fra : Manse9933

Dato : 13-10-07 12:53

http://manse9933.dk/un_sider/temp/google_com.zip

Du kan hente denne fil og pakke den ud(hvor du vil)
Du vil så få en mappe der hedder>google_com
gå så ind i mappen og klik på>google_com.htm,
den vil så åbne sig i din browser og du kan
gemme den i dine foretrukne(nu har du din egen søge side til google.com)
klikker du så på google logoet så kommer du til deres danske side.
Kan også bruges til start side og du kan selv ændre farver på den
bare spørg..

søg på engelsk i den.

Fra : Manse9933

Dato : 13-10-07 12:58

loader hurtigt,fordi du har den på din egen disk/pc
Den ser sådan ud>

http://manse9933.dk/un_sider/temp/google_com/google_com.htm

Fra : Manse9933

Dato : 13-10-07 13:03

du kan selvføgelig også søge på dansk i den.

Fra : jakjoe

Dato : 13-10-07 13:10
Fra : iah

Dato : 13-10-07 13:15

Jeg har installeret Firefox med Google Tool Bar.
Ude til venstre i den øvre navigationslinie findes der en søgerubrik hvor man kan administrere sin Googlesøgning... Hvilket sprog/side man vil benytte.

Fra : Sygate

Dato : 13-10-07 13:15

Hol da ferie. Der er kommet mange indlæg siden jeg var på bibloteket en tur

Der er åbenbart ikke noget at gøre. Enten bliver google.com/webhp til google.dk når jeg sletter cookies, eller også bliver google.us til dansk google.com/webhp når starter et nyt vindue op. (Altså når jeg sætter dem som startside).

Jeg må koble mig på via sattelit

Det er ikke fordi jeg ikke vil have den skal være dansk. Det blev bare et princip fordi jeg ikke kunne vælge.

Fra : WinXPeter

Dato : 13-10-07 13:16

Man kan vælge mellem DK og Verden her http://find.tdconline.dk/ som også bruger Google.

Fra : Sygate

Dato : 13-10-07 13:18

iah:

Ja firefox er godt, men mit arbejde kræver at jeg bruger IE. Derfor gider jeg ikke at have en anden browser herhjemme. Vil hellere bare bruge samme browser begge steder. Det er nemmere syntes jeg.

Fra : jakjoe

Dato : 13-10-07 13:19

Hvad er jeres problem ??

Prøv denne fra mit link.

http://www.google.com.ua/ ......kan du så ikke komme til

Google.com.ua ???????????? ??: ??????????

mvh
jakjoe

Fra : Sygate

Dato : 13-10-07 13:19

Manse9933:

http://manse9933.dk/un_sider/temp/google_com/google_com.htm

Vil jeg da lige kigge lidt nærmere på..

Fra : jakjoe

Dato : 13-10-07 13:21

Nå....de der "ukrainske tegn" bliver til ????????

mvh
jakjoe

Fra : refi

Dato : 13-10-07 13:26

Ukraine

http://www.google.com/dk

The requested URL /dk was not found on this server.

Ger Google til byrjanarsíðu!

Jo google kan en del

Fra : Sygate

Dato : 13-10-07 13:26

Nå men hvis jeg sætter google.us ind som startside bliver det til google.com/webhp men med dansk interface. Den søger så på .com sider først. (Selvom jeg sletter cookies).

Det er til at leve med.

Det er google.dk dog også, jeg ville bare lige høre om hvorfor man ikke kunne vælge google.com, som spørgsmålet lød på i første indlæg.

Fra : ocorner

Dato : 13-10-07 13:30

he hvad med den ?? er skrevet rigtig

http://www.google.co.uk/

Fra : refi

Dato : 13-10-07 13:31

google.com er bedstefaderen - der er kommet mange børnebørn i familien siden....

Men us fører til til familiens overhoved (som bare giver spørgsmålet videre alligevel)

Fra : Manse9933

Dato : 13-10-07 13:32

Den første side er med us anci tegn sætning.

Denne er med western iso tegnsætning>
http://manse9933.dk/un_sider/temp/google_com_iso.zip

Fra : Manse9933

Dato : 13-10-07 13:33

us-ascii

Fra : jakjoe

Dato : 13-10-07 13:33

oconer.....tryk så på Google.co.uk på: English på den side....hvad sker der så ?

Kommer du så ikke til England ?

mvh
jakjoe

Fra : jakjoe

Dato : 13-10-07 13:36

Jeg ser ikke, eller forstår ikke problemet !!

Fra denne side kan jeg søge i alle Google-lande, og på alle Google-sprog

http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/usa/websites/google.com/google-usa.htm

mvh
jakjoe

Fra : ocorner

Dato : 13-10-07 13:40

Citat
google.com er grundsiden og de andre er oversat til de respektive sprog med deres sprog som første pivotere.

Der kan så være nogle begrænsningen i hvad filter de enkle lande har, og det har ikke noget med google at gøre direkte, Men hvor du er koblet på.

Som jeg skrev det har ingen betydning hvilken google.??? Du søger fra men hvilket sprog du har sat til at søge på først.

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 13:41

læs lidt her

What makes Google UK different from that of the Google here in the US? Apparently, its indexing…
http://www.lockergnome.com/nexus/search/2006/08/24/google-uk-unique-indexing-issues/
altså
http://www.google.co.uk/webhp?hl=en&cr=countryUK%7CcountryGB
er på trods af fælles sprog med usa sin egen geografiske enhed

og det er det samme med tyske google den er også sin egen geografiske enhed og ikke kun pga. sproget
her
http://www.google.de/webhp?hl=de&btnG=Google-Suche&cr=countryDE

i modsætning til amerikanske google

Fra : Manse9933

Dato : 13-10-07 13:41

vælger man Søg: på nettet i google dk,så søger man på google.com.

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 13:45

oconer

citat: "Som jeg skrev det har ingen betydning hvilken google.??? Du søger fra men hvilket sprog du har sat til at søge på først."

det er det jeg er uenig i

der er
1) sprogmodulet
2) landeafgrænsningen hvis man er stort nok land

men nu skal jeg i haven
fortsat go dag

MissBe

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 13:50

manse

citat:
vælger man Søg: på nettet i google dk,så søger man på google.com.

jeg er helt enig med dig
det er kun sproget der får det til at se ud som danmark

Fra : Manse9933

Dato : 13-10-07 13:54

jep,den læser browserens sprog,og vælger så sproget,den
vil under alle omstændighedder søge på google.com,det
kommer bare an på hvilket sprog man søger på.

Fra : Manse9933

Dato : 13-10-07 13:55

hvilket resultat man får.

Fra : Sygate

Dato : 13-10-07 13:57

Man kan heller ikke vælge sprog uden at det ryger sig en tur når man sletter cookies.

Men løsningen er:

Add "ncr" (no cookie redirect?) on the end:

http://www.google.com/ncr

Så bliver det hele på engelsk uanset om man sletter cookies.

Her fra det link som MissBE lagde:

http://www.webmasterworld.com/google/3321575.htm

Så det er jo perfekt

Fra : ocorner

Dato : 13-10-07 13:57

Citat
vælger man Søg: på nettet i google dk,så søger man på google.com. r

ÆÆ MissBe modsider du ikke dig selv nu du har jo lige skrevet kik 2 svar op.

Det er det jeg har skrevet i heletiden

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 13-10-07 13:58

Tak for hjælpen

Fra : Manse9933

Dato : 13-10-07 14:00

vis der er nogle der har interesse i at hente filen fra min hp,så lader jeg den ligge der til i morgen.

Fra : jakjoe

Dato : 13-10-07 14:01

Trace http://www.google.dk og du ender på 80.166.138.245 en dansk ip-adresse

IP Address : 80.166.138.245

Location : Denmark (95% accuracy)

Host Name : lo1.taanxx3.ip.tele.dk

Trace på http://www.google.com.ua/

IP Address : 209.85.135.147

Location : United States (95% accuracy)

Host Name : mu-in-f147.google.com

Du ender ikke det samme sted !!!

Find selv løsningen på spørgsmålet...

mvh
jakjoe

Fra : jakjoe

Dato : 13-10-07 14:02

Søg ved hjælp denne http://www.hcidata.co.uk/host2ip.htm

mvh
jakjoe

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 14:05

oconer

jeg gentager

citat fra MisssssssBe
[...]

hilsen
Be

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 14:10

hey jacjoe

hvad siger ip når du kigger på den engelske og tyske

her

Fra : ocorner

Dato : 13-10-07 14:12

jaja skulle du ikke i haven, du får ret og jeg får fred.

Fra : jakjoe

Dato : 13-10-07 14:14

Details of google.de
Host Name : google.de

IP Address : 216.239.59.104

Location : United States (accuracy)

Desværre udløbet for tid, men du kan selv fortsætte.

mvh
jakjoe

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 14:15

oconer

jow
man følger du min tankegang
er vi enige ??

Fra : ocorner

Dato : 13-10-07 14:19

Men hvordan vil du så forklare
C:\Documents and Settings\corner> TRACERT google.dk

Sporer rute til google.dk [216.239.59.104]
over et maksimum af 30 hop:

1 <1 ms <1 ms <1 ms ocorner [192.168.1.2]
2 8 ms 11 ms 9 ms 10.1.39.254
3 8 ms 8 ms 10 ms signon.stofanet.dk [212.10.10.20]
4 8 ms 9 ms 10 ms feth0-0-2.acc-bill-1.access.stofa.net [212.10.25
5.254]
5 26 ms 21 ms 18 ms d40a0c83.rev.stofanet.dk [212.10.12.131]
6 33 ms 33 ms 30 ms stofa-a2-eth0-0-access.aarhus.telia.net [194.255
.53.30]
7 34 ms 32 ms 25 ms dk-hc-a2-geth2-0-access.hasselager.dk.telia.net
[194.255.53.29]
8 * * * Anmodning fik timeout.
9 27 ms 27 ms 22 ms kbn-b1-geth2-3.telia.net [213.248.66.145]
10 17 ms 17 ms 22 ms kbn-bb2-pos1-0-0.telia.net [213.248.65.13]
11 33 ms 33 ms 22 ms hbg-bb2-pos5-0-0.telia.net [213.248.65.125]
12 59 ms 76 ms 72 ms ldn-bb2-link.telia.net [80.91.249.14]
13 39 ms 43 ms 59 ms ldn-b4-link.telia.net [80.91.250.237]
14 43 ms 43 ms 37 ms google-118150-ldn-b4.c.telia.net [213.248.104.58
]
15 59 ms 70 ms 56 ms 209.85.252.40
16 53 ms 50 ms 146 ms 209.85.250.216
17 * 51 ms 52 ms 64.233.174.185
18 65 ms 53 ms 50 ms 216.239.49.126
19 72 ms * * google.dk [216.239.59.104]
20 52 ms 69 ms 51 ms google.dk [216.239.59.104]

Sporing fuldført.

fra http://www.ripe.net
netnum: 216.239.32.0 - 216.239.63.255
netname: GOOGLE
descr: Google Inc.
country: US
admin-c: ARIN1-RIPE
tech-c: ARIN1-RIPE
remarks: *****************************************************
remarks: * This IPv4 network is assigned by the ARIN. *
remarks: * Please query WHOIS.ARIN.NET for more information. *
remarks: *****************************************************
mnt-by: ARIN-MNT
source: ARIN # Filtered

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 14:20

see you later aligater

Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 14:22

nu må jeg vist hellere i haven

Fra : ocorner

Dato : 13-10-07 14:26

Men du har ret nå du bruger den geografiske google på de forskellige lande, som der er skrevet på

http://www.webmasterworld.com/google/3321575.htm

Hvil den søge på den geografiske landområde først, hvis du slette din cookies til google inden du skifter

Fra : jakjoe

Dato : 13-10-07 14:27

Med trace får jeg denne.

Rute spores til 216.239.59.104 over et maksimum af 30 hop

1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.1.1
2 11 ms 12 ms 12 ms lo1.taanxx3.ip.tele.dk [80.166.138.245]
3 12 ms 12 ms 12 ms 83.88.2.194
4 12 ms 13 ms 13 ms ge-0-0-0.1000M.albnqu1.ip.tele.dk [83.88.31.77]

5 12 ms 14 ms 13 ms ge1-1.1000M.albnxg4.ip.tele.dk [83.88.31.85]
6 23 ms 23 ms 23 ms pos1-1-1.2488M.albnxg1.ip.tele.dk [83.88.12.81]

7 47 ms 48 ms 49 ms pos0-0-0.9952M.asd9nxg1.ip.tele.dk [83.88.3.118]

8 41 ms 43 ms 44 ms core2.ams.google.com [195.69.145.100]
9 59 ms 59 ms 60 ms 72.14.233.62
10 64 ms 66 ms 69 ms 209.85.250.216
11 65 ms 64 ms 64 ms 64.233.174.185
12 66 ms 66 ms 72 ms 216.239.49.114
13 65 ms 64 ms 67 ms 216.239.59.104

Sporing fuldf¢rt.

Alle veje fører til Rom.

mvh
jakjoe

Fra : ocorner

Dato : 13-10-07 14:28

god tur i havn

Fra : refi

Dato : 13-10-07 14:30

snupper lige et v

Fra : ocorner

Dato : 13-10-07 14:34

ups slut
Til haven og en dejlig Solen skinner

Fra : jakjoe

Dato : 13-10-07 15:38

Det var da jeg brugte dette program C:\Programmer\NeoTrace Express\help\contents.htm
at jeg endte på en dansk ip-adresse 80.166.138.245

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=110943#1245786

God weekend.

mvh
jakjoe

Fra : MissBe

Dato : 15-10-07 10:38

sygate
tak for fine stjerner
selv tak til alle for den gode dyst
vi fik vist alle tilført ny viden

jakjoe
go side med alle google
http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/usa/websites/google.com/google-usa.htm
har gemt den

ps.
til dem der vil købe varer fra andre eu lande
kan jeg anbefale at forsendelsen af varen sker ved det nationale postvæsen
f.eks. i tyskland er det dhl
transportfirmaet dpd har jeg kun dårlige erfaringer med
varerne forsvinder de kommer aldrig frem
sladre sider på nettet bekræfter at pdp giver store problemer

Du har følgende muligheder