INDUSTRISYMASKINE
Fra : MissBe
Vist : 479 gange
50 point
Dato : 09-10-07 14:04

Hej
i håndarbejde har jeg stillet et spørgsmål om industrisymaskiner
måske er jeg heldig at nogen her i denne gruppe andre interesser der vil hjælpe mig

jeg har spurgt efter nogen der har praktisk erfaring med
en dæksøms maskine, 3 helst 4 nåle med topdæk og
om det er ok at købe siruba mærket
specielt denne
SIRUBA
http://www.strima.com/item/668863/en/

eller måske denne
LIJIA W600
http://cgi.ebay.de/INDUSTRIENAHMASCHINE-LJ-W600-WIE-PEGASUS-W600_W0QQitemZ7583528221QQihZ019QQcategoryZ26256QQtcZphotoQQcmdZViewItem

eller om det kun er de gamle kendte mærker
kansai special, juki etc. der er ok at købe

jeg har søgt længe uden held på den blå avis
her
http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?taxShowAllInOneCategory=0&taxShowAllCategories=0&Niveau=&OldNiveau=&SektionId=36&KategoriId=57&rubrikId=8800&Annoncetype=2&Sortering=1&Sortsearch=1&Sorteringtype=1&kortsogX=0&kortsogY=0&kortsogRad=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&FirstSearch=&HashId=&partner=&PartnerMyRefererId=&BilledVisning=0&navValsFound=&CurPage=1&navSearchWords=&Fritekst=industri&searchRange=rub&searchScope=rub&RegionId=0&PrisFra=0&PrisTil=9999999&AntalDage=0&Forhandler=0&x=39&y=9

kan jeg bede jer læse videre i mit spørgsmål
her
http://www.kandu.dk/spg110648.aspx

venlig hilsen
MissBe

Fra : Stouenberg

Dato : 09-10-07 14:10

- rolig nu MissBe, et spørgsmål er rigeligt...

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 50 point
Dato : 09-10-07 15:31

Tror ikke du finder flere svar på denne måde.
De fleste åbner under - Seneste indlæg.

Fra : MissBe

Dato : 20-10-07 12:36

prøver lige en gang til