/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Weekenden er slut
Fra : taunusanden
Vist : 1462 gange
250 point
Dato : 02-09-07 20:42

Weekenden er slut..
Jeg fik lavet et par ting der var rart at få overstået
Nu begynder en "hård" arbejdsuge igen
Lad os alle dele hvad vi har lavet her i weekenden

- Anden

Fra : e.c

Dato : 02-09-07 20:49

Jeg startede med at opgive at male den sidste del af taget.
Så har jeg indtaget de fleste af naboens øller / kager / grillede bøffer og snydt i boccia.
Ryddet lidt op og lagt brænde på plads.
Fødselsdag hos barnebarn.
Kørt i bil hjem i en brandert.............................hysssch

Fra : Nanabanana

Dato : 02-09-07 20:51

Hm... jeg har for første gang været hjemme hos en tyrkisk familie... Det var en virkelig skøn pige fra min klasse, sammen med 3 andre også med anden kultur... Vi fik lækker traditionel mad og hyggede os gevaldigt meget! :) Spændende kultur!!! Og sindssygt dejlige mennesker!!!!!

Og så har jeg farvet hår

Og været til 2 x 18års i går/nat og derfor ikke sovet særlig meget

Og nu sidder jeg så og læser lektier - Jhumpa Lahiris novellebog: "Interpreter of maladies"
Og er SÅ træt... og om lidt skal jeg stryge skjorter for min stedfar...

og og og...

Fra : taunusanden

Dato : 02-09-07 20:58

Citat
Kørt i bil hjem i en brandert.............................hysssch

Håber du bor langt ude på landet

Citat
og om lidt skal jeg stryge skjorter for min stedfar...

Hva.. Kan han ikke selv det??

- Anden

Fra : taunusanden

Dato : 02-09-07 20:59

Citat
Ryddet lidt op og lagt brænde på plads.

Lyder lidt som min dag, dog kom min mor på besøg og prøvede med at komme med gode råd.. Hun blev dog tilgivet, pga aftensmad

Fra : e.c

Dato : 02-09-07 21:02

Det er ikke noget problem, når man kører i Xantia.

Og sidder ved siden af chauføren, og forholder sig passiv.

Fra : taunusanden

Dato : 02-09-07 21:10

Bare du ikke har åndet den stakkels chauffør i hovedet, så er du tilgivet

Fra : o.v.n.

Dato : 02-09-07 21:14

Weekenden slutter altså først klokken 15 i morgen den begyndte torsdag ved midnat og det har ikke været vejr til at mine økologiske havregryn kunne høstes så jeg har brugt ventetiden til at se på en "ny" brugt mejetærsker, muldvarpen er dog blevet i lommen indtil videre, men det kan godt være rart at have 2 høstmaskiner når engang vejret kommer, lige nu har jeg forsøgt at guide en anden Kandu bruger, som gerne vil lære om at gemme YouTube videoer: http://www.kandu.dk/spg108866.aspx og nu er det kaffetid, hjemmelavet lun æblekage mums

Fra : e.c

Dato : 02-09-07 21:16

Hvad er nu det O.V.N. skal der ikke flødeskum på den æblekage.

Fra : taunusanden

Dato : 02-09-07 21:19

Hva.. o.v.n..... 3 dages arbejdsuge?

Jeg er dog misundelig på den æblekage, du kunne da godt dele med os andre kandu'er

Fra : thyfoon

Dato : 02-09-07 21:21

fruen har været afsted så jeg har kunne gøre hvad jeg ville så jeg har været på mcd selv om jeg ikke må og ellers har jeg bare hygget med vores kat

Fra : Camillasmoster

Dato : 02-09-07 21:22

Igår var jeg ude at synge til en rund fødselsdag - et halvtimes program med Kai Normann Andersen. Det gik rigtig godt.

I dag har jeg tømt kasser og lavet lidt system i tingene i Menageriet, sorteret den store skuffe med alverdens slags, og længder af ledning og andre dimser i den kategori. Nu øjner jeg en slutning på sliddet. Pyh, fast arbejde, skønt når der er pænt igen....

Fra : e.c

Dato : 02-09-07 21:25

Thyfon - hvad er "mcd"

Fra : taunusanden

Dato : 02-09-07 21:30

Jeg var på mcd med et par venner igår, helt super, og jeg må gerne.. Der er ingen "frue" der bestemmer over mig

Camillasmoster - Jeg fik også ryddet en del op idag, dejligt, men kan stadig ingen ende se på det Skal lige siges at det ikke er inde i stuehuset at rodet er

- Anden

Fra : taunusanden

Dato : 02-09-07 21:32

mcd = McDonalds = usund mad

Fra : Teil

Dato : 02-09-07 21:32

En tur til Århus, en tur til Viborg.
Øvet mig i at bruge en pladespiller med Gustav Mahlers musik.
Det lykkedes efter mange omdrejninger, 33 1/3 helt nøjagtig.
Af konens ansigtsudtryk at dømme var 1/3 nok.
Drukket grapejuice, det tar tid at finde sit eget ansigt igen efter
den drink.
Solgt en anden pladespiller en den brugte til Gustav Mahler.

Fra : taunusanden

Dato : 02-09-07 21:37

Hvem er Gustav Mahler?
Nøj, du har været tæt på mig så, arbejder i Viborg
Tja, grape kan sgu være en sur sag at sluge

Fra : Teil

Dato : 02-09-07 21:39
Fra : Teil

Dato : 02-09-07 21:41

Viborgturen var til husflidsmessen i tinghallen

Fra : Papadelle

Dato : 02-09-07 21:41

MCD = Den gyldne måge

Fra : e.c

Dato : 02-09-07 21:42

Viborg var en af de byer vi ikke nåede på rundturen i midtJylland, med centrum i Velling-skovene.

Fra : o.v.n.

Dato : 02-09-07 21:47

Selvfølgelig er der flødeskum på æblekagen det troede jeg ikke var nødvendig at nævne, og jeg har altså 4 dages arbedjsuge: mandag - tirsdag - onsdag - torsdag fra 15 til 00

Fra : Teil

Dato : 02-09-07 21:51

Velling skovene, nyt for mig.
Men Skov & Naturstyrelsens hjemmeside præsenterede
området så godt, det bliver et svar til næste spørgsmål -
hvad lavede i

Fra : taunusanden

Dato : 02-09-07 22:09

ovn, hvad består dit arbejde i?

Min weekend.. For at gøre en lang historie kort. (NOT!!)
Fredag var jeg ude at besøge min hund på rideskolen, jeg får den nu på fredag, så er den 2 måneder, glæder mig rigtig meget Efter det hjem og fodre gederne.. Siddet og nørdet på nettet om aftenen, hehe..
Lørdag var jeg ude for at aflevere en vaskemaskine jeg havde solgt, gik fint, nu er der også lidt penge til luksus et stykke tid, hehe.. Så skulle han da selvfølgelig lige blære sig med sin Yamaha R1, men fik ham da pillet lidt ned med hans fast monterede prøve nummerplade, fusker.. Efter det var jeg inde for at hjælpe en kammerat med at finde ud af hvorfor hans Suzuki motor cykel ikke kunne lade på batteriet, det fik vi så forsket lidt i.. Og var en tur på mcd med ham og hans fætter, hold da op der var mange piger og så sad jeg der i mit beskidte arbejdstøj
Efter det tog jeg hjem, fik ryddet lidt op, fodret gederne, kløet en af dem bag øret og givet dem nyt halm.. Ellers var der et par gode film på tv2 om aftenen, fik kværnet nogle micro popcorn og dåse colaer, samt underholdning her på kandu
Idag søndag, dejligt at sove så stod sent op. Kom dog hurtigt ud af fjerene da en af de andre medlemmer i Taunus klubben meldte at han ville ankomme inden for 30 min, fik lavet kaffe og ud at flytte bilen på plads, så kom han midt i det hele, han syntes vist at det er lidt voldsomt at jeg flyttede den stakkels gamle rustbunke med traktoren, men hva pokker, den skal jo hugges op, gemmer mange dele til mig selv og til at sælge billigt til andre taunus medlemmer. Vi fik pillet ledningsnettet ud, ind og drikke kaffe, så vendte han næsen mod sjælland igen. Efter det, op at høre en anden på vejen til råds med motorcyklen fra i lørdags, vi fik snakket lidt, rare mennesker herude. Så kom mor, som tidligere nævnt, jeg fik lavet min storm p løsning med at få træ ind til fyret færdig, dejligt, ikke noget med at slæbe det ind gennem gangen mere
Aftensmad serveret af mor (som omsider er taget hjem..), og nu fritid foran kandu til at slutte weekenden med, kan det være bedre?

- Anden

Fra : o.v.n.

Dato : 02-09-07 22:14

Det lyder som du har haft en almindelig hyggelig weekend mit arbejde ? Jeg er ganske almindelig lønslave, har du læst min profil

Fra : taunusanden

Dato : 02-09-07 22:16

Joo, men jeg var så naiv at tro at med træindustrien mente du en tømmerhandel, men jeg har jo nok taget fejl

Fra : mangorossa

Dato : 02-09-07 22:26

Jeg har været på et vundet weekendophold i Ålborg med alt betalt. 2 overnatniger på Quality Hotel i Ålborg. Ind og se cirkusrevyen (super forøvrigt) Billet til kunstmuseet + frokost. Tapasmiddag på Pingvinen i Ålborg og så ellers stor morgenbuffet..Kan fortælle de har Danmarks bedste senge på det hotel. Og vi har bare hygget os og slappet af, manden og jeg..så mandag...kom an !

Fra : taunusanden

Dato : 02-09-07 22:32

->mangrossa Det lyder som om din weekend har overgået min
Men for at være ærlig, dette har været en super weekend, jeg har sluppet for en masse bøvl, som jeg har været plaget af længe. Nogle skal lære at klare sig selv, istedet for at lave deres problemer om til mine
Sidste weekend var også super, jeg var så langt væk at mine plageånder ikke kunne få mig til at løse problemerne for dem
Træf på Thurø, største fremmøde længe, tredie år vi holder det der, alt kørte som i olie

- Anden

Fra : o.v.n.

Dato : 02-09-07 22:38

Hør nu taunusand, du er lige så nysgerrig som hunkønnet, jeg troede du var en mandsperson du har heller ikke fortalt hvad du arbejder med, lidt mere detajer, jeg er operatør og programmør på et høvle/save/stable anlæg, slut produktet er vinduer og døre og som du har gættet er jeg på aftenhold.
Mangorossa jeg er misundelig på Ålborg turen, det lyder som noget hyggelig

Fra : Bertlov

Dato : 02-09-07 23:38

Lidt sent.. men weekenden er ikke helt slut endnu!!

Har haft en super weekend.
Lørdag har vi besøgt den yngste (20 år & mongol) på bofællesskabet.. Hyggeligt..
Fik hørt lidt om "shrek d. 3." som han lige havde været inde at se...
Kaffe og aftensmad hos svigerinden. Herligt fri for selv at tage fat..
Søndag tidligt op og til hundeudstilling i Silkeborg..
Så tæven til vores kommende hvalp, stor, tyk, dejlig og meget træt..
(skal nedkomme næste weekend!!)
Godt man ikke kan købe hvalpe med hjem sådan en dag.
Så havde vi mindst 50 i flere forskellige racer!!!!

Videre til Jegindø på vennebesøg... Jubiii..
Superherligt at være sammen 8 voksne uden unger..
Heller ingen madlavning til mig i dag..

Kan man få det meget bedre??

Skulle da lige være mangorossa's weekend!!!
Er slet ikke misundelig!!

Er lige kommet hjem, næsten.. har lige ordnet alt det der praktiske til mandag;
og så ind og kigge på Kandu!!!

Skønt!!
Manden sover skal møde kl. 5!!

Jeg kan lige nå at chatte lidt med sønnen på grønland!
Og så ellers go' nat!!
Men rigtig god arbejdslyst til alle....
Lyder som om alle har noget at stå imod med i den kommende uge!!!!

Fra : o.v.n.

Dato : 02-09-07 23:41

Citat
Manden sover skal møde kl. 5!
godt jeg ikke er mand hos dig jeg er B menneske

Fra : taunusanden

Dato : 02-09-07 23:41

Nysgerrig JA
Hun køn, nej
Men kigger gerne efter de skønne væsener

Jeg er reparatør/service tekniker. Reparerer primært el-værktøj, mest større bygnings save. Arbejder på et autoriseret værksted for det gule som mange kender
Har været samme sted siden 2001, jeg har langsomt forladt hvidevare branchen, men gør da lidt i det på "fritids basis"

- Anden

Fra : taunusanden

Dato : 02-09-07 23:44

møde kl 5
Uha, jeg syntes det er slemt nok at jeg skal møde før kl 8

Bertlov -> Det har sgu da været en god weekend, lyder det til

Fra : Camillasmoster

Dato : 02-09-07 23:59

Mangorossa - lyder bare skøøønt!

Fra : taunusanden

Dato : 03-09-07 00:06

Nå, nu må jeg vist hellere finde i seng
Jeg lader lige denne tråd køre mandag ud, så må vi jo høre andres beretninger

Sov godt alle og tak for beretningerne

- Anden

Fra : mangorossa

Dato : 03-09-07 00:23

Ja det VAR vidunderligt..kan klare hele verden nu
Bertlov, lyder somom du skulle ta sådan en weekend?

Hanne, undskyld jeg har været fraværende...men du hører nærmere

in weekend er bestemt svær at slå..jeg har kan ikke få armene ned *GG*

Og så var det lige på vores bryllupsdag...d. 1. sep.
Kan det blive bedre?

Fra : Bertlov

Dato : 03-09-07 00:24

God weekend ... JEPS.
anden og o.v.n. ----> Manden har selv valgt!
Vil hellere møde tidligt end arbejde sent!!
Er absolut udpræget AAA+-menneske

Jeg er helt bestemt Å-menneske!!

Fra : mangorossa

Dato : 03-09-07 00:40

Bertlov...dejligt, bare i har det godt?

Nogen gange kan man være for forskellig..
Jeg har overvejet i 6-7 år nu..men nej...vi har et dynamisk forhold..og det er det der tæller.

Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-07 01:42

Mangorossa - hvad svarer du egentlig på?

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 250 point
Dato : 03-09-07 01:46

Jeg har haft den værste weekend jeg kan mindes. Min datter blev pludselig voldsomt syg i aftes - så syg, at jeg styrtede ud af døren og over på sygehuset med hende, som heldigvis ligger 5 minutter fra min bopæl.

Aldrig har jeg været så bange. Jeg troede fandme at hun døde i mine arme. Hun har det godt igen. Det var gudskelov "kun" feberkramper, men aldrig har jeg set og oplevet noget så væmmeligt..

Fra : Bertlov

Dato : 03-09-07 02:25

creamygirl....

Ked af det på dine vegne..
Men godt I er ovre det!!
Det er frygteligt at se på!!
Ved ikke hvor gammel din datter er?
- men vi har kun oplevet det én gang (én gang for meget!!),
sønnen var 3½ og vi fik besked om at han sikkert aldrig fik det igen!!
Hvilket heldigvis har holdt stik!! (han er 20 i dag)

---> mangorossa

Her fungere det fint...
AAA+ + Å = 24½ års ægteskab..
Skændes kun ind i mellem!!!!

Og ja, vi tager sådan en weekend engang!!!
Ved ikke hvornår?!!
- Måske ungerne giver os det om et ½ år??

Fra : o.v.n.

Dato : 03-09-07 02:39

Godt i er ovre det creamygirl, det ser slemt ud, men er ikke nær så farlig som det ser ud (siger de vise) jeg har ingen forstand på det, nå men jeg må hellere lukke for i aften, der kan godt være et par ting som skal ordnes før arbejdet kalder

Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-07 05:49

Det var en slem forskrækkelse, creamygirl!

Godt, det er ovre med det bette pus!

Fra : Teil

Dato : 03-09-07 08:54

Punktum. Ny uge.
Nej jeg gider ikke arbejde.
Pjækkeuge

Fra : e.c

Dato : 03-09-07 09:29

Mon ikke det snart er tid til lidt ferie, efter sommerens hårde arbejde.

Fra : Teil

Dato : 03-09-07 10:38

Snart begynder en ny travl weekend, puh
Hvile mandag - fredag.

Fra : karenD

Dato : 03-09-07 15:05

Oooohhh weekendens højdepunkt var absolut John Wayne-cowboyfilm søndag eftermiddag på DR2. Tænk - sønnerne har aldrig set en ordentlig cowboyfilm... Det kan nok være, de fandt bøsserne frem bagefter

De laver ikke mandfolk som John Wayne længere

Fra : Teil

Dato : 03-09-07 15:17

Jo jo Karen, vi der bor på landet er tro kopier
af ham der john

Fra : karenD

Dato : 03-09-07 15:20

Citat
Jo jo Karen, vi der bor på landet er tro kopier
af ham der john

Sørens også - jeg opgav for 12 år siden og giftede mig med en bybo...

Fra : Teil

Dato : 03-09-07 16:56

Nu vil "John Wayne" her ud og rydde op efter et stort elmetræ
der væltede. En håndsav drevet af en rugbrødsmotor klarer
det som ingenting.

Fra : Teil

Dato : 03-09-07 16:58

At sidde på den gren man saver over er praktisk for os på landet,
vi skal jo ned igen.
Byfolk forstår ikke og tror vi er dumme.

Fra : karenD

Dato : 03-09-07 17:33

Teil...

Og vi på landet får mange børn, så der er nogen til at hjælpe med brændet... Ét barn betjener brændekløveren, Farmand fodrer den og de to mindste lægger på plads. Imens sidder mor og ser "Venner" og "Holder øje" med spaghettien.

Fra : karenD

Dato : 03-09-07 17:34

Eller som min mand siger:" Man skal bare have børn nok til der ikke er plads til Svigermor i bilen"...

Fra : taunusanden

Dato : 03-09-07 17:34

Citat
Vil hellere møde tidligt end arbejde sent!!

Helt enig, det ville sikkert hjælpe hvis jeg vågnede tidligt

Overordnet lyder det til vi har haft en god weekend
Selvom en meget uhyggelig tur på sygehuset kom i vejen
Jeg er også meget glad for at høre at det gik godt

Jeg har lige hævet point, så ser vi hvad der kommer, lukker først tråden når den går i stå

- Anden

Fra : taunusanden

Dato : 03-09-07 17:35

Selv om jeg bor på landet saver jeg nu ikke i den gren jeg sidder på

Fra : Nanabanana

Dato : 03-09-07 18:26

taunusanden: money money money, you know! ;)

thyfoon: Bestemmer din kone over dig?

Fra : dr_dem

Dato : 03-09-07 18:43

taunusanden du mangler to ting fra weekenden

Fra : taunusanden

Dato : 03-09-07 22:25

Citat
[...]

Måske skulle jeg overveje at lægge single livet bag mig

Citat
taunusanden: money money money, you know! ;)

Hvad forstår jeg ikke lige her?

-> dr_dem, hvad er det for to ting jeg ikke har husket?

Jeg beklager mit fravær her til aften, men blev inviteret med en kammerat ud og se på hans kæreste ride. På en hest altså
Perfekt afslutning, de gav aftensmad. Byd en ungkarl på aftensmad og han dukker op

- Anden

Fra : Camillasmoster

Dato : 04-09-07 01:13

Ahaaahh, det er SÅDAN, man gør som singlepige

Jeg stiller et skilt ude på gaden

Fra : o.v.n.

Dato : 04-09-07 02:39

Citat
lukker først tråden når den går i stå
jamen så må vi jo holde den igang til du bliver træt af os første arbejds dag er nu overstået, den blev lidt længere end beregnet, sådan kan det gå når der er travlhed, så er det rart at tænke på der kun 3 dage til næste weekend

Fra : mangorossa

Dato : 04-09-07 08:17

Og manden er gået igang med at lave nyt badeværelse

Det ER altså en fordel at være gift med en murer

Fra : dr_dem

Dato : 04-09-07 18:07

Do fik biksemad og do blev blacklistet do

dr.dem

Fra : Bertlov

Dato : 04-09-07 18:44

mangorossa..
Har din mand ikke almindeligt slavearbejde????
Først superweekend og så igang med arbejde hjemme..
Vi har været i gang længe med ombygning...
Badeværelset står stadigt ikke færdigt!

Fra : e.c

Dato : 04-09-07 18:46

Et nyt badeværelse tager midst et ½ år at lave.

Fra : dr_dem

Dato : 04-09-07 18:48

Citat
Et nyt badeværelse tager midst et ½ år at lave.

hvorlang tid har dit tag taget

Fra : dr_dem

Dato : 04-09-07 18:48

glemte

Fra : e.c

Dato : 04-09-07 19:09

Et par måneder, og det bliver nok ikke færdigt i år på grund af regnen.
Men det har fået grunder så det er rimelig tæt.

Fra : dr_dem

Dato : 04-09-07 19:12

Jamen husk når det sner i næste måned så er det glat og gå på

Fra : taunusanden

Dato : 04-09-07 20:37

Citat
første arbejds dag er nu overstået, den blev lidt længere end beregnet

Jep, det blev sgu også lige til lidt overarbejde idag

Nyt badeværelse.. Hmm, jeg vil hellere have fikset stuen

Ej, aftensmaden igår bestod i at der blev hentet pizza

En ombygning tager altid længere end forventet
Jeg skal "bare lige" have væltet et par vægge, støbt gulv, muret den ene port til, sat loft op og lavet lys.. Så er mit værksted vist færdigt. Måske jeg skulle få lavet en smøregrav nu jeg er igang

- Anden

Fra : Bertlov

Dato : 04-09-07 21:20

½ år???
Jeg må vist snakke med manden!
Vi har været i gang i et par år........
Godt nok også med andet!!
Som andre også har nævnt så tager brændet også sin tid...
(fyrer kun med fastbrændsel!!)

--> anden...
Vi fik lavet et super køkkenalrum; så stuen står også halvfærdig!!
Vi har glemt hvad det er man bruger den til!!!!

Men, men vi skal nok blive færdige en gang!!!

[U][B]Hastværk er lastværk!![/B][/U]

Fra : Camillasmoster

Dato : 04-09-07 21:27

10. maj startede gulvmandshøvlen på to stuer, soveværelse og entre´. Der var et par ugers pause, og jeg skulle bo der under arbejdet. Vægge og træværk i stuerne er blevet malet.

Pt. er jeg stadig ved at sætte på plads, og mangler noget pynt på væggene i stuen.

Things take time, he he.

MalerMoster

Fra : Bertlov

Dato : 04-09-07 21:36

Det må jeg ha'...

Hvordan i al verden er dette indlæg flyttet fra d. 2. til d. 4. ????????????????????

Fra : mangorossa

Dato : 04-09-07 21:37

Et halvt år? ...ha ha her tager det højst 14 dage

Jow han er almindelig slavearbejder..de skal bare holdes igang sådan nogle

Er i tosset, det er det eneste badeværelse/toilet vi har, det kan da ikke hjælpe noget at det tager så lang tid!!

Hmm, jeg kunne bare ikke holde ud at leve i byggerod i så lang tid..det dræner da al energi!

Fra : e.c

Dato : 04-09-07 21:38

Jammen jammen - hastværk er lastværk.
På ca. 10 år har vi lavet bryggers et nyt sted med nyt gasfyr (vi havde varmepumpe et andet sted)
Badeværelse en nyt sted.
Køkken et nyt sted.
Total renovering af bad 2 fra kloak til loft.
Alle rum fik gulvvarme under fliserne.
og lige nye lofter i stuerne.

Nu skal jeg snart male taget færdigt (bliver nok til foråret)

Da vi byggede til i 74 fik jeg ikke dykket sømmene helt i soveværelset, og nu er det nemmere at skifte loftet...............

Fra : Nanabanana

Dato : 04-09-07 21:41

taunusanden: Jeg stryger min stedfars skjorter og får penge for det

Fra : taunusanden

Dato : 04-09-07 21:42

Jeg har også kun fastbrændsel, det virker
Trofast gammel salamander kedel der passer sig selv, blot jeg husker at fylde noget brændbart i

Min stue er da funktionel, men trænger til en gevaldig overhaling
De der fine gamle gips loftplader der var moderne for 30 år siden er sgu ikke kønne mere, væggene er skæve som de nok har været siden 1877 hvor huset blev bygget, kunne være rart med nogle gips plader og noget isolering.. Men nok meget godt at gulvtæppet er godt slidt, nu hvor der kommer en hvalp i huset

Tja.. Jeg vil hellere have lavet værkstedet super

Citat
stadig ved at sætte på plads

Nok er jeg ungkarl, men jeg roder ikke. Ikke så meget ihvertfald

- Anden

Fra : taunusanden

Dato : 04-09-07 21:43

Citat
Jeg stryger min stedfars skjorter og får penge for det

Det kan jeg da straks se en mening med. Nu husker du vel at betale skat

Fra : karenD

Dato : 04-09-07 21:45

Tja TTT (Ting Tar Tid)

Også selvom ens svoger er VVS-mand, svigerfar murer og min bror er elektriker... mine ombygninger skal jo passes ind med alt det andet de laver uden moms og kvittering

Fra : taunusanden

Dato : 04-09-07 21:52

Citat
uden moms og kvittering

Fy, sådan noget gør vi ikke

Det bedste er at jeg har taget ved lære af håndværkerne, møder også mange gennem mit arbejde, så kan jeg sgu lave det meste selv efterhånden
Selvom der til tider er behov for en hjælper / hold-ved-montør

Fra : karenD

Dato : 04-09-07 21:59

Citat
Selvom der til tider er behov for en hjælper / hold-ved-montør

Ja, det er så MIN rolle + madansvarlig og hold-børnene-ude-af-fars-synsfelt-mens-han arbejder-med-ting-forbundet-til-en-ledning-ansvarlig...

Fra : mangorossa

Dato : 04-09-07 22:14

Ja Karen...det er nemlig ligeså hårdt at være husmor når sådan noget står på...jeg bliver sgu ligeså træt, for alt er bare mere besværligt og manden skal jo holdes i god stand, såen med mad og såen

e.c. det er dælme da også meget på 10 år

Fra : taunusanden

Dato : 04-09-07 22:47

Citat
Da vi byggede til i 74 fik jeg ikke dykket sømmene helt i soveværelset, og nu er det nemmere at skifte loftet...............

Hvorfor gøre idag, hvad man kan udsætte til imorgen, igen og igen

Jeg får bedst mad når mor kommer på besøg

Citat
hold-børnene-ude-af-fars-synsfelt-mens-han arbejder-med-ting-forbundet-til-en-ledning-ansvarlig...
Jeg kan lige forestille mig dig der forsøger at holde en flok unger væk med arme og ben mens røgen står ud af køkkenet

- Anden

Fra : Bertlov

Dato : 04-09-07 23:31

Jeg er nu godt tilfreds..
Kender godt det der med "holde-ved-montør"!
Her i huset hedder det "holde-ved-og-holde-mund-montør"!!
Manden syns åbenbart jeg snakker for meget!!
Hvem kan dog forstå det????????????????????????????????????????????????????

Men ja, det er hårdt at bygge om i længere tid!

og -and- vores hus er bare fra 1872

Og har ikke "kun" en salamnder-kedel (har prøvet!!)
vi har et ombygget halmfyr HELT LOVLIGT
og det tager nogle ordentlige stykker.. så ikke så meget kløvning her!!

Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-07 02:13

Så er halvdelen af ugen overstået og jeg er kommet i gang med at høste havregrynene, tons efter tons hober sig op i lastbil containere heldigvis har jeg en bror som tager over når jeg skal på arbejde, løn? Det snakker vi ikke for højt om, måske er der en skattekyndig Kandu bruger

Fra : e.c

Dato : 05-09-07 09:11

Citat
Hvorfor gøre idag, hvad man kan udsætte til imorgen, igen og igen

Næe nej det hedder:

Man skal ikke udsætte til i morgen hvad man kan få andre til i dag.

Vi lever ikke for at arbejde..........men arbejder for at leve.

Fra : refi

Dato : 05-09-07 10:17

Citat
Vi lever ikke for at arbejde

Tror regeringen er af anden opfattelse.....

Hvem skulle ellers tjene penge til dem....

Fra : Camillasmoster

Dato : 05-09-07 12:29

Citat
Hvem skulle ellers tjene penge til dem....

Det gør de da vist så rigeligt selv - mon DE betaler skat...............

Fra : refi

Dato : 05-09-07 12:36

Citat
Det gør de da vist så rigeligt selv

??????

Ved HVAD

Bijobs....

Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-07 13:10

En minister gage er skattepligtig som alle mulige andre indtægter, hvorfor tror i ikke at regeringen betaler skat
Citat
Man skal ikke udsætte til i morgen hvad man kan få andre til i dag.
korrekt e.c jeg har lige sat brormand på høstmaskinen, så jeg kan kigge lidt med her

Fra : Bertlov

Dato : 05-09-07 15:33

Sig mig, er der ingen der går på arbejde til normal tid????? (8-16)
I skriver løs på alle tider af dagen...
Og hvad er det med at betale skat i fritidslandbruget??
Det skal man kun hvis der er overskud!

Jeg har lige meldt mig til frivilligt arbejde i en genbrugsbutik..
Forstå det hvem der kan!!

Fra : karenD

Dato : 05-09-07 15:58

Citat
Jeg har lige meldt mig til frivilligt arbejde i en genbrugsbutik..
Forstå det hvem der kan!!

Sådan gør man så mange mærkelige ting, Bertlov. Jeg har lige meldt mig til linedance i skolens gymnastiksal, så husmoderforeningen kan få et hold op og stå...

Fra : Camillasmoster

Dato : 05-09-07 19:39

Citat
Det gør de da vist så rigeligt selv

.... haler penge ind (deres egen løn)

Bertlov og KarenD -
Kan godt følge jeres ironi - ja, hvad gør man ikke i et "svagt" øjeblik hi hi....

Citat
Sig mig, er der ingen der går på arbejde til normal tid????? (8-16)

Nej, jeg går aldrig på arbejde dog lidt sangjobs, frivillig i Marinehjemmeværnet (på 30. år)

Fra : e.c

Dato : 05-09-07 20:11

Medens i har ævlet hele dagen fik jeg lige malet sidste del af mit tag 130 Kvm med en støvsugersprøjte. Det var skønt vejr derude i dag.

Fra : Camillasmoster

Dato : 06-09-07 03:34

Ævlet, din klatmaler e.c?

Fra : o.v.n.

Dato : 06-09-07 03:38

Regnvejr her sidst på dagen så jeg kunne gå arbejde uden at forsømme noget, det blev en lang dag igen igen igen, fritids landbrug er noget man har, for at få nogle fradrag på skattekortet jeg kan lige se for mig: e.c på taget, slæbende en støvsuger efter sig det tag, er det ikke noget du har taget tilløb til i lang tid, jeg mener at kunne huske tag snak i lang tid tandlæge i løbet af formiddagen, jeg må hellere slutte, kun en arbejds dag før weekend

Fra : e.c

Dato : 06-09-07 11:04

Jammen jeg har jo først bygget et rullestillads.
Renset det tag, med en skurebørste og spulet med vandslange.
Så har taget fået grundings vædske.
Udskiftet en del tagplader.
Flyttet alle fire udluftningskanaler.
Demonteret afgang for varmepumpe (nedlagt)
Ventet på tørvejr.
Ventet på stille vejr.
Hygget med naboer.
Malet 230 kvm tagflade i 3 tempi
Det skal males anden gang med den lille støvsuger sprøjte...........til foråret.

Fra : o.v.n.

Dato : 06-09-07 12:15

Citat
[...]

Jeg kan se at året 2008 også er optaget

Fra : e.c

Dato : 06-09-07 16:28

Når bror O.V.N. er færdig med den grønthøster - kan jeg så låne den, for vi skal lige ha' fikset haven lidt op. 300 kvm. Det skal helst være en med selvbinder, så vi ikke skal samle alt det ukrudt op selv.
Måske kan en radrenser klare det værste.

Fra : Bertlov

Dato : 06-09-07 18:03

Næ.næ.
e.c.
Du indhegner haven køber et par smågrise,
lader dem gå derude indtil til foråret,
slagter dem, kød i fryseren,
haven til at så ny græsplæne i!!!!
Det virker!!!
Hegn og strømgiver kan hentes "næsten" gratis her!!

Alt er ordnet inden du igen starter på taget!!

Fra : dr_dem

Dato : 06-09-07 18:55

Nu er det snart weekendt igen og hvad så???????????????????

dr.dem

Fra : dr_dem

Dato : 06-09-07 18:59

glemte

Fra : Bertlov

Dato : 06-09-07 19:08

Så sætter Anden points op, og kalder tråden for:
Citat
arbejdsugen er slut

Fra : karenD

Dato : 06-09-07 19:39

Citat
Nu er det snart weekendt igen og hvad så???????????????????

Jamen så starter vi da bare forfra med at kløve brænde og bygge om... OG køre miniputterne til fodboldturnering...og be'r til at de vinder, for det er immervæk ikke sjovt at køre hjem med et hold 10-årige, der har tabt deres kampe (heldigvis sker det næsten aldrig for MIN søn er jo med.

Fra : taunusanden

Dato : 06-09-07 20:09

Jeg undskylder mange gange min udeblivelse igår

Citat
Og har ikke "kun" en salamnder-kedel (har prøvet!!)
vi har et ombygget halmfyr HELT LOVLIGT
og det tager nogle ordentlige stykker.. så ikke så meget kløvning her!!

Jeg bukker mig i støvet og indrømmer min misundelse

Citat
Sig mig, er der ingen der går på arbejde til normal tid????? (8-16)

Jo da, det har jeg

Citat
Medens i har ævlet hele dagen fik jeg lige malet sidste del af mit tag 130 Kvm med en støvsugersprøjte. Det var skønt vejr derude i dag.

Fint nok at du har varmet op til at fikse mit tag
Men for at ordne haven kan du vel nøjes med traktor og plov
Og ja, jeg har 3 geder til at holde lidt af "haven"

Tja.. Er der stemning for at lukke tråden da?
Kan fint sætte points op, hvis der fedtes lidt for det

- Anden

Fra : dr_dem

Dato : 06-09-07 20:17

Fedte fedte lidt meget

Fra : dr_dem

Dato : 06-09-07 20:19

Ellers bliver du blacklistet

Fra : taunusanden

Dato : 06-09-07 20:22

Blacklistet fra min egen tråd??? Jamen...

Fra : dr_dem

Dato : 06-09-07 20:29

taunusanden

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af dr.dem, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Fra : taunusanden

Dato : 06-09-07 20:40

BØH!!

Fra : dr_dem

Dato : 06-09-07 20:42

Det kan du ikke

Fra : taunusanden

Dato : 06-09-07 20:51

Jo jeg kan

Fra : taunusanden

Dato : 06-09-07 21:25

Hvorfor kan jeg ikke hæve points

Fra : Bertlov

Dato : 06-09-07 22:23

Anden og dr_dem
hvad er det lige I har gang i??????????

karenD ---> heldigt for holdet at din søn er med;
tænk hvilket "tuderi" der kunne være ellers!!!
("tuderi" fordi rigtige drenge græder kun når landsholdet taber!!)

Nej - nej And..
Du må ikke lukke tråden..
Hvad skulle jeg så lave????????

Fra : taunusanden

Dato : 06-09-07 23:12

Komme med indlæg

Fra : Bertlov

Dato : 06-09-07 23:33

Troede det var godt nok dette her!!!!!!!!!!!!!!!!

Øv man kan altid tage fejl!!

Fra : o.v.n.

Dato : 07-09-07 02:41

Så starter en ny weekend og der er hele 4 dage til at overskriften på spørgsmålet passer e.c jeg har hverken grønthøster eller radrenser, så du bliver nødt til at følge forslaget fra Bertlov, et par rode grise kan hurtig få sat skik på din have, du behøver ikke engang at spørge taunusanden om at låne gederne, de spiser vist også kun blomster, ukrudt og andet er ikke gedemad

Fra : e.c

Dato : 07-09-07 09:59

OK - så skaffer jeg bare en ged af gummi, den kan nok fixe hele haven i een mundfuld.

Ps. Nu kan vi jo ikke se indlæg fra anden, efter at dr.dem har ham.

Fra : thyfoon

Dato : 07-09-07 11:12

weekenden snart slut??? hmmm tjaaa måske men der står en ny foran døren nu og hvad skal i så lave i den?

GOD WEEKEND

Fra : dr_dem

Dato : 07-09-07 17:38

Nu er det weekend og så kører det bare igen

dr.dem

Fra : dr_dem

Dato : 07-09-07 17:41

taunusanden

Fra : dr_dem

Dato : 07-09-07 17:52

IGEN

dr.dem

Fra : o.v.n.

Dato : 07-09-07 17:56

Det kan du ikke være bekendt dr_dem at sætte spørgeren ud af sit eget spørgsmål det er weekend og nu bestemmer jeg selv arbejds tiden, helt slipper jeg ikke når jeg har fritids landbrug i morgen får jeg besøg, i dag og på søndag skal jeg høste, hvis ellers vejret holder, lige nu er der pause og lige ved at regne mon ikke taunusanden finder en mulighed for at omgå black listen

Fra : dr_dem

Dato : 07-09-07 18:03

Jamen o.v.n. så holder du jo ikke weekend

o.v.n.

Fra : Camillasmoster

Dato : 07-09-07 18:13

Thyfoon - jeg skal lege amatør journalist nede på Århus Havn.

Hjemmeværnet har Event-dag fra kl. i morgen, lørdag, kl. 10.00.

Jeg har lovet Historisk Udvalg at tage en masse billeder, og huske at få navnene på figuranterne - samtidig er jeg jo redacteur på vores blad, så jeg slår to fluer med ét smæk.

Og så ellers sortere, smide ud, sætte på plads, male-plette, gøre rent.......... slappe af, snakke med jer.....

Fra : o.v.n.

Dato : 07-09-07 18:16

Jo man holder weekend når man beskæftiger sig med sin hobby at så hobbien hjælper med at betale huslejen, ændrer ikke ved at jeg holder fri når jeg kører landbrugs maskiner
GOD WEEKEND til alle

Fra : dr_dem

Dato : 07-09-07 18:22

o.v.n.
Ja det er kun godt så, når weekenden er overstået er den næste husleje i hus.

dr.dem

Fra : Bertlov

Dato : 07-09-07 18:32

Øv hvor er du tarvelig dr_dem...
Udelukke anden fra kommentare!!!

Nå, men det er weekend igen..
Jeg tror det er en afslapningsweekend..
Der skal nok slås græs på ½ hektar, men det kan vel også nåes, hvis ikke det regner!!!

Og så venter vi på at hører nyt om Bernersennentæven,
som skal nedkomme i denne weekend, med vores lille nye hvalp!!

Vi glæder os!!

God høst.. o.v.n. --> er du medlem af "dansk familie landbrug"?

Fra : taunusanden

Dato : 07-09-07 19:18

Jo da, geder spiser ukrudt
Og grene
Men jeg mistede et per frugttræer engang da de slap ud

Hmm... Selvom weekenden lige er begyndt.. Så er den sgu snart slut

Men alt er godt, jeg har fået min hund idag, han er bare så dejlig

- Anden

Fra : karenD

Dato : 07-09-07 19:31

Suk... hos mig er der dømt pulterkammer...

10 km2 kaos af børnetøj, bøger, aflagte lamper, legetøj, gæstesengetøj osv. Min mand mener det er et problem, når man ikke længere kan træde indenfor i rummet... og jeg er tilbøjelig til at give ham ret...

Så oprydning her - ikke fordi vi smider noget ud, det skal bare stables bedre

Anden - tillykke med vovsen

Fra : karenD

Dato : 07-09-07 19:33

Citat
10 km2

Så galt er det nu ikke - der skulle have stået m2

Fra : taunusanden

Dato : 07-09-07 19:49

Så fik jeg gæster

Fra : dr_dem

Dato : 07-09-07 19:54

Ja så kommer du sent i seng

og måske konen er
og det kalder du weekend

Fra : taunusanden

Dato : 07-09-07 21:10

Så tog de hjem. De ville bare lige se vovsen
er din kone ude efter din krop

- Anden

Fra : mangorossa

Dato : 08-09-07 02:05

Åh hvor er det skønt at høre, at alle lever et normalt liv-

Fra : o.v.n.

Dato : 08-09-07 02:36

Hvad er normalt Mangorossa og ja det er skønt når tingene lykkes og der er længe til weekenden slutter, jeg glæder mig til at se famiien i morgen, jeg skal tidlig op efter min målestok og købe ind til middag med mere, det bliver vist impuls køb, hvad nu slagteren har på lager
Tillykke med vovsen and har det lille kræ et navn

Fra : Camillasmoster

Dato : 08-09-07 10:46

Så'en livets små banaliteter, ikk'? mango

Tillykke med "Kvik", and

Fra : taunusanden

Dato : 08-09-07 11:46

Jep, har bestemt mig for Kvik
Ligesom i Matador

Nu skal jeg bare lige lære ham dansker/tysker tricket

Fra : Camillasmoster

Dato : 08-09-07 12:04

Taunus and og Kvik and

Fra : taunusanden

Dato : 08-09-07 12:12

Øhh

Fra : Bertlov

Dato : 08-09-07 14:34

And med Kvik..
Skønt, ikke..
Så er der dømt træning og leg og leg og træning..
Tror du vi ser meget til dig herinde det næste års tid???

karenD.. go' fornøjelse..
Måske du alligevel skulle overveje en kasse til genbrug?!
Det ville jo være træls hvis du virkelig skulle få brug for 10 km2!!!!

Og jo det er dejligt når livet bare fungere.. på godt og ondt!

Vi skal vist ha' sat campingvognen ind for i år..
Ha' tjekket om der er nogle tagsten der er blæst løs/ned i denne kuling.. Så må de jo hellere blive sat ordentligt fat inden efterårets rigtige kommen!!
Og så græsset..
Øv at gederne ikke er her mere!! men der røg nu også et par frugttræer her..
Det gør der nu stadigvæk.. Nu er det bare rådyrene der tager dem!!

Fra : karenD

Dato : 08-09-07 15:20

Citat
karenD.. go' fornøjelse..
Måske du alligevel skulle overveje en kasse til genbrug?!
Det ville jo være træls hvis du virkelig skulle få brug for 10 km2!!!!

Ja, jeg er skam i fuld sving. Det første jeg stødte på indenfor døren var bunken af tøj, der skal forbi symaskinen. De første 5 bukser har fået lapper på knæene. Her gælder det om at være kreativ, for det må ikke ligne lapper. Puh!

Og æv hvor det blæser...pavallionen er røget ud over terassen og ligger nede på græsplænen og ligner en stor edderkop med stænger strittende til alle sider

Fra : taunusanden

Dato : 08-09-07 22:44

Citat
Tror du vi ser meget til dig herinde det næste års tid???

Ja da, kan slet ikke undvære kandu

Han var alene inde da jeg slog græs idag.. Men ellers han han rendt lige i hælene af mig hele dagen

Har lige set Olsen Banden på DR1, det er ellers sjældent der kommer noget der er værd at se i TV...

- Anden

Fra : taunusanden

Dato : 08-09-07 22:45

Citat
[...]

Børn idag kan være krævende

Fra : o.v.n.

Dato : 08-09-07 22:53

Dejlig weekend familiebesøget er lige sluttet, og jeg nåede både at rydde lidt op, arrangere kaffe med brød og middagen (godt hjulpet af lillesøster ) blæsten bekymrer mig, men har ikke gjort stor skade endnu, sidste år røg en stor del af kernerne på jorden i en storm, det var kun fuglene som fik gavn af dem bar et par gode dage tilbage, så er der ro resten af året

Fra : o.v.n.

Dato : 08-09-07 22:57

Citat
De første 5 bukser har fået lapper på knæene. Her gælder det om at være kreativ, for det må ikke ligne lapper. Puh!
jeg har også nogle par med huller hvis du får tid til overs

Fra : taunusanden

Dato : 09-09-07 00:11

Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre hvis mor ikke ville lappe mit tøj sammen
Det bliver jeg vist ikke for gammel til

Fra : mangorossa

Dato : 09-09-07 00:29

taunusanden..ajii hvor sjovt...vi skal op og hente en dansksvensk gårdhund her søndag. Glæder mig helt vildt...
Vores lab skal altså ha en legekammerat.
Idag har vi haft besøg af manden og sønnen fra nogle dejlige nye venner vi har fået. Moderen var på tur sammen med kollegaer. Jeg lave slowfood: ungarsk gullash, kogt på bov i 4 timer...behøver jeg at sige at jeg vandt alle hjerter
De har også 2 hunde...en kæmpehund, som er en blanding af de 3-4 største racer og en mindre som er en eller anden blanding af terrier..dejlige hunde...så min "Perle" (min hunde-lab) sover som en hest nu *GG*
Glæder mig bare så meget til at hente den nye vaps

Fra : taunusanden

Dato : 09-09-07 01:28

dejligt
Jeg fulgte min hvalp fra den var 5 dage gammel, besøgte den jævnligt til jeg hentede den fredag eftermiddag.

Min fætter har to hunde han kalder "irsk ulvehund" de er på størrelse med små heste, hehe... Når jeg kommer på besøg står de pænt og kigger ind af bilruden til mig, de er bare store, men herlige

Dette er min første hund, men ville være sikker på at kunne tage mig ordentlig af en hund før jeg anskaffede en, men hold da op hvor er han nem

- Anden

Fra : Camillasmoster

Dato : 09-09-07 10:19

mango - jeg kan liiige se Perle og en lille gårdhundehvalp - pas på, den bette ikke forsvinder under den stores mås

Jeg vil osse ha' en vaps!

Fra : o.v.n.

Dato : 09-09-07 11:55

Hvad gjorde du med manden Mangorossa var han ikke imod flere hunde ? Var det stok eller gulerod ? Dejlig at høre, at både and og hund trives med hinanden

Fra : o.v.n.

Dato : 09-09-07 12:07

Moster vil du lige stoppe det tuderi, vi har fået vand nok ryst sparegrisen og ud at købe hund, skal være en Paris H hund http://da.wikipedia.org/wiki/Chihuahua_%28hund%29

Fra : taunusanden

Dato : 09-09-07 12:17

Jo jo, vi trives
Men han havde skidt i gangen i nat.. Godt der er fliser, nemt at gøre rent
Han havde ellers både lavet stort og småt da vi var ude om aftenen
Men, øvelse gør mester, det er heller ikke sjovt pludseligt at skulle sove alene

- Anden

Fra : o.v.n.

Dato : 09-09-07 12:21

Hvad mon anden havde drukket, han sov så hårdt at han ikke hørte det det lille kræ stod med sammenknebne baller og pev og ville ud

Fra : taunusanden

Dato : 09-09-07 12:36

Han kommer fra en ride skole, der var altid andre mennesker og hunde omkring han, så han piver bare han ikke kan se mig. Så han sover altså alene i gangen til han er stue ren og har vænnet sig til at være alene noget tid af gangen

Stakkels hvalp tænker nogen nok.. Jep, det er da synd, stor omvæltning for ham
Men da vi var ude i morges legede han trygt på græsplænen, fangede blade.. Utroligt så lidt der skal til for at underholde ham Med det samme han ikke kan se mig, så piver han igen. Bare et enkelt fløjt, så han ved hvor jeg er, så kommer han glad løbende og får en godbid
Lige nu ligger han på skødet af mig mens jeg sidder ved computeren, helt rolig og sover

- Anden

Fra : o.v.n.

Dato : 09-09-07 12:52

Selvfølgelig er det en stor omvæltning for kræet, min nuværende hund er utrolig lærenem, han havde aldrig været inde i stuerne da jeg købte ham, opvokset i en hundegård, men har aldrig gjort hverken stort eller småt i løbet af natten nogle få gange, de første 2-3 uger, så jeg at noget var i vente når han var inde, og sprang op og fik ham udenfor, så havde han fattet hvad det djejede sig om, han sover på en gammel sofa ude på gangen, men når jeg vågner står han altid lige uden for døren og hopper rundt, nu skal der ske noget igen

Fra : Camillasmoster

Dato : 09-09-07 13:15

Snøft, snøft - jeg må ikke have hund her i ejendommen

And, kan du ikke indrette en lejlighed til mig på gården?

Fra : taunusanden

Dato : 09-09-07 14:46

Hmm.. Jeg har da et bette gæsteværelse på ca 7 m2 på loftet

Jeg er slet ikke i tvivl om at han lærer det, så nem som han er til at høre efter, så bliver han lige så dejlig en hund som sin mor, det er jeg sikker på

Min nabo's 2 hunde har en lænestol hver inde i stuen, de ved at det er deres, så der er de også nemme

Uha da, han blev præsenteret for gederne idag, dem syntes han bestemt ikke om. Selvom han er vokset op blandt heste de fårste 9 uger

Fra : dr_dem

Dato : 09-09-07 15:44

Så AND omlidt er kl. 16:00 så er wekenden slut

dr.dem

Fra : taunusanden

Dato : 09-09-07 18:31

Hmm.. Det er sgu svært at bestemme sig for hvem der skal have point
Håber ikke der er nogen der kommer til at føle sig overset

Fra : dr_dem

Dato : 09-09-07 18:34

Det gør jeg

Godkendelse af svar
Fra : taunusanden

Dato : 09-09-07 18:35

Tak for svaret creamygirl.
Du havde en mere end meget dårlig oplevelse som heldigvis udviklede sig til det bedste
Selvom jeg ikke har mødt dig irl, så kan jeg og andre kun være glade for at høre at din lille datter har det godt igen.

Og til jer andre, tak for flittig deltagelse
En succes vi bestemt gentager engang

- Anden

Fra : dr_dem

Dato : 09-09-07 20:29
Fra : mangorossa

Dato : 09-09-07 21:57

Ja jeg må lige svare...
O.v.n. jeg fik manden overbevist om at det var en rigtig god ide. Han var faktisk ikke så svær at overbevise da det kom til stykket *GG*
Ja vi har jo så fået "Jack Sparrow" hjem (kaldet Jack) Det måtte han jo hedde Nu har vi jo The Black Pearl (sort lab. der hedder Perle) hi hi!
Han er en gavtyv er han ....men super dejlig og lærenem. Men der er fart på...vi kom hjem kl. 17 og han er først gået omkuld nu.. 14 uger gammel...tror godt nok han sover godt i nat. Han får lov at sove inde hos min datter på 13 i nat, så får vi se hvordan det går.

Og Min mand er fuldstændig skudt i ham *LOL*

Du har følgende muligheder