/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
I morgen starter en ny uge
Fra : dr_dem
Vist : 833 gange
160 point
Dato : 09-09-07 19:34

Citat
Weekenden er slut
Fra : taunusanden

dr.dem

Fra : fotowig

Dato : 09-09-07 20:06

Godt set!

Fra : dr_dem

Dato : 09-09-07 20:07

JA OG ????

Fra : dr_dem

Dato : 09-09-07 20:28
Fra : taunusanden

Dato : 09-09-07 21:28

Nemlig
En hel uge til at lære hvalpen at være alene
Eller... En hel uges fri fra arbejde

- Anden

Fra : disken

Dato : 09-09-07 21:29

En skam jeg ikke ventede og så hvad en provatflyver LAVEDE
over MILITÆRT område___fangende den lige i ''flugten''

http://www.steenmartinsen.dk/

Fra : Bertlov

Dato : 11-09-07 13:46

Jeps..
Og vores lille tævehvalp er kommet til verden!!
Skønt!
Nu kan de 8 uger kun gå for langsomt..

God "ferie", and!! Håber du og Kvik må nyde det!!

Fra : taunusanden

Dato : 11-09-07 13:56

Han er stadig ikke glad for at være alene.
Jeg tog fri denne uge for at han kunne vænne sig til at være alene lidt af gangen.
Det er også svært for sådan en lille en at forstå
Han er jo vokset op på en rideskole hvor der altid var søde piger til at snakke med ham.
Det ville jeg også være ked af at blive fjernet fra........

- Anden

Fra : Bertlov

Dato : 11-09-07 15:20

TØSER....
Det er da det!!
Du skal bare ha' et par søde piger til at komme,
og kigge ind ad vinduet til ham!!!!!!!!
Så bliver han glad..
Tror du ikke??

Må heller få hentet manden fra arbejde..
Ikke sådan at skulle deles om én bil!!

Fra : dr_dem

Dato : 11-09-07 18:39

Ja idag knoklede jeg, igår knoklede jeg, imorgen skal jeg knokle, er der slet nogle der knokler som mig???

dr.dem

Fra : taunusanden

Dato : 11-09-07 21:02

Joo, arbejde, snakke med hund, arbejde, snakke med hund, arbejde, snak....
Vi får lavet noget
Men tror også jeg har træ til at fyre huset godt op i nogle år nu
Nu skal hunden bare lære at slæbe brændet ind til fyret

Fra : taunusanden

Dato : 11-09-07 21:06

Hmm... Siden jeg flyttede på landet er de søde piger nærmest forduftet...
Men der kommer nok en sød "bonde pige" en dag
Jeg skal "bare lige" have bygget en ridehal og købt et par heste til det jord jeg gerne vil købe, så kommer tøzerne væltene

Nogen der melder sig frivilligt til at sponsorere mit projekt??

Fra : Bertlov

Dato : 11-09-07 21:34

And..
Kan godt være det er en klog idé, det der med ridehallen....
Og det med hunden og slæbe brænde..
Du har valgt en forkert race!!
En bernersennen som vi skal ha' den kan godt trække et ordenligt læs,
eller bære det i kurve over ryggen.
Men det kan sådan et "grisepjok" som din Kvik ikke!!

Sponsorere dit projekt??????

Er du tosset, mand???
Det må du være..
Vi har projekter nok til 2-3 millioner her!!
Dem har vi ikke fundet sponsore til endnu..
Vi har da boet her i 8 år nu..
Og banken/kreditforeningen de griner af os!!
Det forstår vi ikke????????
Vi synes vi har den skønneste plet i danmark!
Men jeg kan nok se, at nogle vil gøre os rangen stridig!!

Og dr_dem.
Jo, jo.. Manden arbejder.. Mellem 40 og 50 timer om ugen; plus altså det herhjemme!!!
Og mig?... Næ.. Jeg skal jo ha' tid til at skrive på Kandu!!
Og jo, selvfølgelig arbejder jeg da!!.. jeg var til medarbejdermøde i genbrugsbutikken i dag.
2 timer med kaffe, rundstykker og hyggesnak!!
Det er da hårdt, ikke?!

Fra : taunusanden

Dato : 11-09-07 22:45

Citat
Vi synes vi har den skønneste plet i danmark!

Det er nemlig det vigtigste
Hvis vi har det godt hvor vi er, så er det ligegyldigt om andre syntes at vi er tossede

Joo, i betragtning at mit lille salamander 1.2 fyr, så passer Kvik vist lige i størrelsen

Tosset, ja det er mig

Jeg har det skønneste lille sted der kan findes i verden, syntes jeg selv. Efterhånden syntes jeg så bare at der skal lidt mere til, jord og dyr
Det var ikke med i den oprindelige plan da jeg købte huset her.. Men, projektet kan da klares for under en million, det skal da bare findes
Men med en indkomst, så... Må jeg jo nøjes med det gode jeg har, som jeg egentlig også er tilfreds med, men hvem vil ikke gerne have mere

Hmm.. Gad vide om Kvik kan klare en avisrute.. eller to??

- Anden

Fra : taunusanden

Dato : 11-09-07 22:46

Men jeg har også kun boet her i 3 år og næsten 6 måneder

Fra : dr_dem

Dato : 12-09-07 19:17

And 3 år 6mrd. så har du vel hyppet kartofler

Fra : taunusanden

Dato : 12-09-07 19:54

Citat
hyppet kartofler

Øhh

Fra : dr_dem

Dato : 12-09-07 20:01

And
hvis du har jord du har haft i over 3 år har du ikke grønsager såsom kartofler????????

Fra : taunusanden

Dato : 12-09-07 20:17

Citat
hvis du har jord du har haft i over 3 år

Jeg mangler jo netop jord til ejendommen
Jeg har kun en grund på 1740kvm

Fra : Bertlov

Dato : 13-09-07 18:12

dr_dem
Har du hyppet dine kartofler???
Eller du har måske ikke jord nok under neglene til det???

Fra : dr_dem

Dato : 13-09-07 18:42

Citat
dr_dem
Har du hyppet dine kartofler???
Eller du har måske ikke jord nok under neglene til det???

Mine kartofler hænger og der er kun to og det er kun min kone er hypper dem

Fra : dr_dem

Dato : 13-09-07 19:03

Ja så er der kun en dag endnu

Fra : Bertlov

Dato : 13-09-07 19:11

Øh....................
Vi snakker vist ikke samme sprog!!

Og ja nu er ugen snart slut..
Skal dog for 2. gang i "genbrugsen" i morgen!!
Er spændt på om det bliver lige så hyggeligt som sidst!!
Fedt hvis vi solgte lidt mere!!

Manden er hjemme og er syg..
Stakkels ham!! Det "bette pus"!
Ska' nok bli' bedre!! Fruen er her jo..

Fra : dr_dem

Dato : 13-09-07 19:18

Bertlov

Når din mand er syg, så sæt han til at vaske op gøre rent, og ellers hvad der skal gøres i huset, så er han ikke syg mere

Fra : dr_dem

Dato : 13-09-07 19:18

Glemte

Fra : dr_dem

Dato : 13-09-07 19:19

Fra : Bertlov

Dato : 13-09-07 19:51

Desværre...
Dur ikke..
Manden ER faktisk syg..
Menierres (eller noget i den retning!!) det sætter sig på balancenerven,
så han skal ikke lave noget i lodret stilling!!
Og i vandret er han heller ikke meget bevendt!!!

Fra : dr_dem

Dato : 13-09-07 19:57

Det sagde jeg også til min kone for 15 år siden og den virker stadigvæk

Fra : karenD

Dato : 13-09-07 20:00

Tja, hvis manden er syg, så ved vi jo alle, at det er KONEN man skal have ondt af.

Det er da synd, at han har meniéres, men det kunne da være værre - han ku ha fået den dér dødelige forkølelse, som kun rammer mænd i den opvaskedygtige alder...

Fra : Bertlov

Dato : 13-09-07 20:27

Den sygdom tror jeg ikke har ramt denne del af landet endnu, karenD!!!!

dr_dem.. Godt at det virker.. Det er da surt at "være" syg, hvis ingen tror på det!!!!

Fra : karenD

Dato : 13-09-07 20:49

Bare pas på, Bertlov. Svigermor og jeg diskuterer stadig om sygdommen skyldes arv og miljø eller om den er psykisk betinget.

Bortset fra det, så skal min weekend gå med barnedåb. Det er altid så skønt. Især efter min livmoder er holdt op med at vride sig ved synet af spædbørn.

Men æv, jeg kommer til at skulle krydse København i bil. Jeg er ikke særlig fordomsfuld, men de kjøwenhavnere kører altså ikke ligesom os i Nordjylland

Accepteret svar
Fra : Bertlov

Modtaget 160 point
Dato : 13-09-07 21:22

Citat
Men æv, jeg kommer til at skulle krydse København i bil. Jeg er ikke særlig fordomsfuld, men de kjøwenhavnere kører altså ikke ligesom os i Nordjylland

Næ.. Ikke helt så slemt, vel???? Har jeg forstået det rigtigt??!!

Ved ikke om det er nordjyder eller vestjyder der er værst!!!!!!!

Vi nøjes med at tage til "fynsland", hvis ellers manden bliver i stand til det!!

Fra : taunusanden

Dato : 13-09-07 23:29

Jeg syntes ellers at 9 ud af 10 jyder kører forbandet pænt, efterhånden.. Efter at "klippekortet" er blevet indført tør man jo dårligt sætte sig i bilen

For det ikke skal være løgn, så skal de stakkels hunde også i sele nu.. Så kan man jo blive plukket for flere penge.. Gad vide om en hund kan få et klip??

Men om ikke andet, vi var lige inde i Viborg på besøg, tankede inden jeg kørte hjem.. Statoil var fyldt med "brianer" midt i det hele kom politiet sgu, der var vist nogen de ikke kunne lide

Fra : dr_dem

Dato : 14-09-07 17:35

Så nu skal der bedømmes

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 14-09-07 17:54

Tak for svaret Bertlov.
Jeg syntes det er flot det du er kommet med ( selvom din mand har nedsat Reaktion (eriktion))

Fra : Bertlov

Dato : 14-09-07 18:06

Staves med 2 e'er ikke 2i'er!!!!
Men tak for points..
(Ved ikke hvad det hedder i flertal på dansk.. pointene??)
Tænker på hvad jeg brugte min tid på inden jeg fandt kandu!!

Fra : dr_dem

Dato : 14-09-07 18:54

alså ereektion??????

Fra : Bertlov

Dato : 14-09-07 22:38

okay, så....
Men lige i dette tilfælde må det være erik-tion som du skrev;
UNDSKYLD
min mand hedder faktisk Erik!!

Du har følgende muligheder