/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
Bliver man 'kendt' på Kandu.dk
Fra : molokyle
Vist : 877 gange
453 point
Dato : 03-07-07 00:22

http://www.econ.ku.dk/okojh/Internet/samlet%20opgave.pdf

Alle er vilkomne til at give deres B7 med

..også gerne en kommentar fra Kandu Teamet !

Yderligere kommentarer fra undertegnede er ...forudset
</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 03-07-07 00:30

"SPØRGSMÅLET" ??? ..er i en eller anden grad affødt af dette:

http://www.kandu.dk/Spg106410.aspx

</MOLOKYLE>

Fra : pallebhansen

Dato : 03-07-07 00:31

Du vil vel ikke have vi skal læse det altsammen, desuden ved vi jo godt hvordan Kandu fungerer.

VH Palle Hansen

Fra : molokyle

Dato : 03-07-07 00:36

pallebhansen ->

Det er nu lige så meget en henvisning til S_pookie's påståede anonymitets erklæring

..eller en tilbagevisning af samme ..om du vil?

..og desuden; min 'vinkel' på S_pookie's kommentar ..om min paranoiditet

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 03-07-07 00:39

Google ???

Citat
Nettet Billeder Grupper Indeks

Avanceret søgning Indstillinger

Søg på nettet Søg sider på dansk

Nettet Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 11.600 for </MOLOKYLE>. (0,05 sekunder)

</MOLOKYLE>

Fra : dova

Dato : 03-07-07 00:44

Det er da en gammel nyhed

http://www.kandu.dk/Tip16119.aspx

mvh dova

Fra : molokyle

Dato : 03-07-07 00:53

Dova -> Ikke alle læser 'tip' ..endsige spørgsmål i Kandu.dk kategorien, men jeg føler det magtpåliggende at tage diskussionen op igen.

..men som sagt var/er min mission at debatere 'anonymitet' ..dels på 'Nettet', men i lige så høj grad blandt brugerne på kandu.dk

Hvor 'privat' er f.eks. 'Privatye indlæg' ..ud over hvad som er beskrevet: http://www.kandu.dk/rules.aspx

..eks. fra Pkt. 3
Citat
alt hvad du måtte skrive eller sende tilhører os. Ja du læste rigtigt, vi kan reproducere det, afsløre, transmittere det, udgive det, sende det til et andet sted, vi kan endda sende det til din mor ( når vi altså har fundet hendes adresse). Ikke nok med det, vi kan bruge enhver ide, koncept, knowhows eller teknologi der måtte komme fra dig på hvilken som helst måde vi ønsker, og det er inklusiv udvikling, fabrikation, markedsføring af produkter eller andre ting. Der er dog en undtagelse til denne regel: Vi lover, ikke at afsløre nogle personlige informationer som du har giver os i al fortrolighed (ved at tilmelde dig som superbruger eller lignende). Dine personlige informationer er dine, de vil hverken blive afsløret eller solgt.

??? </MOLOKYLE>

Fra : jakjoe

Dato : 03-07-07 00:54

Det er meget videnskabeligt det der foregår her på kandu.dk

Det har der aldrig været tvivl om !!!

Vi bliver snart indstillet til en eller anden Nobel-pris

Månedens lodtrækning vil afgøre hvem der skal modtage prisen.

mvh
jakjoe

Fra : molokyle

Dato : 03-07-07 00:57

..husk nu: Jeg har læst reglerne grundigt ...og samtygget

..men en vis Signe har vist ikke rigtigt forstået meningen med ordet 'anonym'

..og pludselig er jeg blevet paranoid ...eller 'noget' der nærmer sig

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 03-07-07 00:59

jakjoe -> ?

Vi har savnet dine dybe og indsigtsfulde bemærkninger

..hvor har du været?

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 03-07-07 01:02

Dumt spørgsmål jakjoe

Du har selvfølgelig hele tiden være hér: http://www.kandu.dk/images/profiles/icons/159055.jpg

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 03-07-07 01:12

Bare liiiige for at pointere 'noget' omkring Kandu's rettigheder og 'Private indlæg':

(..med min kommentar: http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=106566#1190512 ..én mente !)

En bruger kom op med et koncept/idé omkring en joint-venture indenfor ny innovativ brug af den trådløse Blue-Tooth teknologi ..og ikke mindst; implementation af samme i XML i stedet for de 'tunge' JAVA løsninger: http://developers.sun.com/mobility/midp/ttips/BTintro/index.html

..selvfølgelig med undertegnede som 'sparringspartner'.

Selvom jeg nærer dybeste repekt for 'profilen' ...så takkede jeg pænt nej til 'foretagenet', men gav 'bolden' videre til andetsteds.

Ga' vide hvorfor ?

</MOLOKYLE>

Fra : jakjoe

Dato : 03-07-07 01:12

Døgnet har 24 timer.....og på et tidspunkt syntes jeg at "bageriet lugtede"....tabte lysten til at deltage i "urolighederne".....eller hedder det diskutionerne ?

Kandu-livet og andet liv kan sagtens fylde 24 timer....

Nu følger jeg lidt med igen.....stikker fingeren i jorden og ser "om den lugter"

mvh
jakjoe

Fra : molokyle

Dato : 03-07-07 01:16

Goody jakjoe

Min pointe er i virkeligheden: Hvornår går www.kandu.dk aka. cando.dk ..OpenSource?

</MOLOKYLE>

Fra : dova

Dato : 03-07-07 01:38

Hej Jakjoe din gamle

Du har gemt dig godt den seneste tid

mvh dova

Fra : aasenissum

Dato : 03-07-07 06:01

pyh for en omgang kl.5.15 en regnvåd "sommer"morgen.
jeg har troligt pløjet mig gennem de 31 sider, dog ikke alle lige grundigt.

for mig er kandu til stor glæde og ikke mindst til nytte, dog mest om vinteren og når regnen høvler ned.

mit forbrug af tid i den forbindelse, er mig totalt ligegyldig.
timelønnen i godt selskab?
- ja, jeg morer mig mere, end du gør, så min timeløn er højere/lavere?

molo, jeg læser næsten pr. automatik dine indlæg, og glæder mig over din interesse for dine medmennesker. (summen af dine andre indlæg).

ku' ikke la' være med at give mit B7 med, selv om de 31 sider var hård kost og som sådan ikke har min interesse.

...aase

Fra : qfha

Dato : 03-07-07 10:53

Som universitetsopgave er det en tynd kop the. Der mangler totalt en metodisk/videnskabelig tilgang. Mon ikke de dumpede.

Fra : Stouenberg

Dato : 03-07-07 16:11

Bala-laika skriver:

Disken
Teil
Ziggy99

I er alle nogle sølle fjolser som har viet jeres liv til denne side.
Itror point/stjerner/citater osv. redder jeres dag. Samt at komme til at svine andre til, det må da være lykken for jer!

- lidt kendt ka' man da blive...

Fra : e.c

Dato : 03-07-07 19:55

Nu er jeg som Kandubruger endelig blevet til en graf i et projekt.
Bortset fra lidt småfejl i forståelsen af Kandupointsystemet, så er det da interssant læsning.

Og vi er nok snart en interessant flok, som er værd at undersøge.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 453 point
Dato : 04-07-07 00:28

Vi er "grafer"

molokyle> Håber du klarer den, med eller uden "undersøgelserne" fra videnskaben.

Dova> Gemt mig har jeg ikke, jeg har bare været usynlig.

mvh
jakjoe

Fra : molokyle

Dato : 04-07-07 00:38

aasenissum -> Du skal altså liiige have en "krammer":

-------------------------------------------> GRÆMSE <----------------------------------------------

Muligvis er det ikke sådan det staves?

..men; Alligevel

qfha -> Næppe ... men måsket et job i DR/TV2/EB/BT/PET/FET ???

Stouenberg -> Korrekt

e.c -> ...interessant? ..muligvis? ..men dét holder 'undertegnede' tæt inde til kroppen!

</VIKAR>

Fra : molokyle

Dato : 04-07-07 00:46

jakjoe -> Jeg klarer mig nok endda

..rart, at møde en 'soulmate' på kandu.dk ..usynlig? Orv...

Ps. Øv... at jeg har søgt/fået/har et arbejde nu !!!

Hva' ska' så de selvbestaltede 'røvhuller' ..så tage sig til hér på boardet?

Retorisk spørgsmål: Dét ved de nok bedst selv

</MOLO>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-07 20:42

Tak for svaret jakjoe

Sådan er det bare, at være kendt på kandu.dk

</MOLOKYLE>

Fra : jakjoe

Dato : 05-07-07 20:22

Jeg siger mange tak.....men nok ikke fortjent ?

Til lykke med jobbet molo

Håber du bliver/er glad for det !

mvh
jakjoe