Ejakulering.
Fra : Wentworth
Vist : 4198 gange
20 point
Dato : 22-02-07 23:22

Det skal som en start siges at jeg er 19, og kun har været seksuel aktiv i godt 2 år, så der er nok en del at lære endnu. Men sådan mand til mand, er det normalt at kunne komme flere gange lige i rap mens man har sex? Har hørt en ven tale om det, men opfattede det mest som en joke ( Dette er taget ud af sammenhæng, men tror pointen kommer frem alligevel ). Jeg sad her til aften og surfede lidt på diverse forums, hvor jeg under et forum fandt en mand der skrev at han normalt kunne komme omkring 3 gange, under akten, og 4 hvis han anstrengte sig. Dette lyder i mine ører mest som pral, men er det muligt? Er det normalt at kunne?

Personligt har jeg oplevet det sådan, at når man først har fået udløsning, så er der ikke mere at gøre. Så er man nødt til at holde en pause, hvorefter han kan igen.

Dette er et brand seriøst spørgsmål, så vil sætte pris på at få nogle seriøse svar igen.

Went.

Fra : refi

Dato : 22-02-07 23:25

Citat
at han normalt kunne komme omkring 3 gange, under akten, og 4 hvis han anstrengte sig

Det er PRAL - men 2 til tre gange er IKKE umulig for nogle....

Citat
Personligt har jeg oplevet det sådan, at når man først har fået udløsning, så er der ikke mere at gøre.

Det kommer med den rigtige partner

Fra : cjaab

Dato : 22-02-07 23:27

Hmm... Har nu aldrig mødt en fyr der kunne dette du her beskriver... Er sikker på at der sikkert er nogle der kan, ligesom at det ikke er alle piger der kan komme flere gange i rap.
Så ved sgu ikke helt hvor udbredt det er, men er da ret nysgerrig efter at høre mændenes svar på dette spørgsmål!

Fra : epidedymittis

Dato : 23-02-07 00:57

Jeg har det ligesom dig!

Ligemeget hvor lækker/smuk/sexet eller hvor forelsket man end er i pigen, har jeg, efter udløsning, ikke kræfter til mere. Så skal man enten lige sove på den, eller holde en længere pause. Hvis pausen er for kort gør det bare ondt i pikken, når man begynder igen. Sådan har det altid været for mig, og det er jeg egentlig meget tilfreds med!

Fra : transor

Dato : 23-02-07 01:11

Det med flere gange uden at slappe af ind imellem er ren fantasi, som man kan skrive om , og læse om, men som ikke findes i virkeligheen.

Fra : EA_HS

Dato : 23-02-07 02:23

Først.... med "kun" 2 år på bagen..! kan du garanteret se frem til mange " mærkelige" historier"...
(er selv mand.. og har været aktiv, over 20 år, og kendt adskellige piger/damer... ( ca. 70 stk. )..!
og, tro mig,.. der er IKKE to der er ens..hvor f.eks. den ene synes det er "normalt" at elske 4-5 eller flere gange om dagen...mener en anden.. at det er "normalt" på en uge.. nogle få .. på et år..!!!
så jeg tror allerede nu.. du kan se at alt.. er meget individuelt... det der har den største betydning..
er om man er fortrolige- nyforelsket- afslappet- ( + humøret) sammen....det gir' det største resultat.. ( antal )
det daler drastisk..! efter 1/2 - 1 år...!! jeg ( ved ) det er mest almendeligt.. tror ikke der er noget der er "normalt"...

en helt anden ting er... er der tale om udløsning.. eller orgasme... der er en ENORM forskel...
udløsning ... er jeg ret sikker på de fleste mænd kan få 2-3 eller flere gange... ( så længe det er nyt/interessant)....!! men efter en ORGASME.... ( dem der opnår det!!!).. er jeg ret sikker på at de fleste har lyst til en paaaauuuuuse ( og på det punkt.. er der meget forskel på mænd og kvinder..!!) ( mange kvinder kan fortsætte, næsten uendeligt... der kan de fleste mænd desværrer ikke være med...( uden det rette værktøj.. )

men prøv at sammenlign' det med ( hvor lang tid tager det at gå 5 km... ?? ) det afhænger vel meget af om du er på vej til (kedeligt,, job ) ... eller skal hente din ( nyvundne gevinst )....

Fra : lexiben2

Dato : 23-02-07 08:40

Til wentwort
Da jeg var 17 år var jeg heller ikke særlig driftig.
Men hvis det er det du vil, og ønsker, (skal du) kan du jo øve dig, alt det vil vil, (danmark er jo sneet inde idag!) så du får en god stærk "muskel".
og så kan muliheden for en god fornøjelse være 10 gange på en uge, eller på en dag. men vær vær nu forsigtig.

God fornøjelse.
M.v.h. Lexiben2

Fra : tararam

Dato : 23-02-07 11:03

Med en lille kort pause tror jeg de fleste kan igen, men man gider bare ikke mere.

Fra : stilkene

Dato : 23-02-07 12:37

2-3 gange er ikke umuligt, men det kræver at kvinden hjælper med til at få den op at stå igen. God kvinde, og virkelig lyst til det frække.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 23-02-07 18:44

Mænd har en tidsperiode mellem udløsninger som benævnes restitutions perioden (RT = Restitution Time), hvor han er ude af stand til at få endnu en udløsning. Denne svinger fra få minutter og op til flere timer. Perioden forlænges normalt i takt med antallet af udløsninger. Det er ret individuelt. Der er også forskel på periodens længde fra samleje til samleje. Ligesom der kan ske ændringer med alderen ...både den 'ene' eller den 'anden' vej.

Det er ikke helt unormalt at især drenge i puberteten kan have en meget kort restitutionsperiode i forbindelse med onani, men seksualdriften finder senere i livet et mere 'roligt' leje.

Visse mentalt handicappede kan også have forstyrrelser i denne retning, med overdreven seksualdrift.

4 udløsninger for en mand på en enkelt nat er nok anstrængende, men på ingen måde unormalt.

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 23-02-07 18:51

Ps. Det slår mig lige:
Er der slet INGEN af jer, som har hørt om RT i forbindelse med gennemgangen af orgasmefunktionen hos mænd og kvinder i biologi-/seksualundervisningstimerne i folkeskolens 6-7 klasse?

Det er da ganske almindelig viden og folkeskolens lovmæssigt sikrede pligt at oplyse dette.

</MOLOKYLE>

Fra : refi

Dato : 23-02-07 19:03

Det går vi ikke så højt op i - Vi nyder det bare

Fra : molokyle

Dato : 23-02-07 19:24

Ja.. og glemmer at give spørgeren et bare nogenlunde fornuftigt og fyldelstgørende svar

</MOLOKYLE>

Fra : m13ark

Dato : 24-02-07 07:39

Har du hørt om TANTRA?? Det er en måde at trække en udløsning ud på UDEN at få udløsning. Har du først fået udløsning,tror jeg, at det er meget "normalt" at der går et stykke tid, før lysten til nok en udløsning trænger sig på.

Fra : lexiben2

Dato : 24-02-07 08:01

til wentwort

Pral / egoisme med udløsnning, det vigtigste er nok du bruger en lille time i alt på at gøre det rart for din kæreste, (så kan du sikkert få noget på den dumme igen, en anden dag) så skidt med om du kommer mere, det vigtige er at hun får det trygt og behageligt. så bliver du "malket".

M.v.h. Lexiben

Fra : molokyle

Dato : 24-02-07 08:40

m13ark -> Nu er det ikke nødvendigt at kaste sig over en eller anden indisk mystiker-religion for at trække sin udløsning ud ...eller helt undgå den. Visse katolske munkeordener praktiserede samme naturstridige diciplin. Drop det fis med at holde udløsning tilbage for ikke at miste guddommelig energi:

Det er noget forkvaklet vrøvl !

*IMHO* </MOLOKYLE>

Fra : m13ark

Dato : 24-02-07 09:46

Det har intet med forkvaklet vrøvl eller religiøst pis at gøre. Det er simpel teknik, som gør at man kan få dejlige stunder, til at vare lidt længere, og på den måde måske føle, at man godt kan vente lidt længere med at få næste "omgang". Det er sådan set ikke andet. Måske skulle du MOLOKYLE, bruge dine indlæg til at besvare den unge mand istædet for at "hagle" på andre debatører

Fra : molokyle

Dato : 24-02-07 09:57

m13ark -> Ja, ..og månen er lavet af grøn ost

1.) http://en.wikipedia.org/wiki/Tantra
2.) http://selvet.dk/front/index.asp?action=links_categories&CatID=143
3.) http://www.tantra.org/

Aner du overhovedet selv hvad du selv taler om? ...eller har du blot 'kigget' på denne side:

http://www.tao-tantra.dk/

Der er forskel på Taoisme ..kinesisk filosofi og Tantra ..en indisk mysterie-religion: http://www.nytaspekt.dk/spalte/spalten0202.html

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 24-02-07 10:00

Som jeg ser det har jeg prøvet at give Wentworth seksualoplysning:

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=100849#1126194

I andre kommer blot med egne betragtninger ... ikke særlig seriøst m13ark.

</MOLOKYLE>

Fra : m13ark

Dato : 24-02-07 14:37

MOLOKYLE--------hvad med at lade denne tråd handle on den unge mands spørgsmål?? Jeg kan se på din profil,at du har fravalgt personlige henvendelser fra andre end dine favoritter. Fint nok, men det er vel ikke seriøst, at bryde andres spørgsmål, for at du kan give udtryk for dine holdninger til andres svar. Du skal være så velkommen til at skrive til mig personligt, og så holde denne sti fri for alle dine komentarer. Du opnår kun det, at den unge fyr bliver snydt for yderligere indlæg, da andre ikke gider at svare på hans spørgsmål, hvis de samtidig skal udsættes for din vurdering af deres seriøsitet.. skriv til mig så kan vi diskutere et andet sted end her.

Fra : m13ark

Dato : 24-02-07 14:40

Kære Went. Beklager at der opstår forkerte diskussioner på din tråd. Jeg håber ikke det har skræmt alt for mange væk. Det lader til, at det er et almindeligt problem her . Giv ikke op. Der er mange gode ideer at hente.

Fra : molokyle

Dato : 24-02-07 21:52

m13ark -> Hvad mener du ...???

Citat
..det er vel ikke seriøst, at bryde andres spørgsmål, for at du kan give udtryk for dine holdninger til andres svar.

Fej for egen dør

..og jeg har bestemt ikke lyst at diskutere dette i 'privaten'.

Hvis duvil mig noget i denne forbindelse finder jeg det langt bedre, at det kommer frem for dagen i dette offentlige forum, hvor jeg mener alle bør kunne læse hverandres holdninger og kommentarer.

Skjulte dagsordener er jeg stærk modstander af !

</MOLOKYLE>

Fra : Miglos

Dato : 26-02-07 15:33

Grise kan få orgasmer der varer op til 25minutter.. Der er diverse bøger om orgasmer tilgængelig på nettet...

Jeg personligt kan slet ikke få erektion, så det er lidt øv...

Fra : molokyle

Dato : 27-02-07 10:30

Citat
..det er vel ikke seriøst, at bryde andres spørgsmål, for at du kan give udtryk for dine holdninger til andres svar.

Muligvis, men jeg forbeholder mig ret til at kommentere på faktuelle fejl !

..om ikke andet, så for at hjælpe spørgeren på vej til større indsigt og ikke lade 'andres' personlige betragtninger stå uimodsagt. Jeg forventer også at andre korrigerer mig i de tilfælde, hvor jeg måtte komme med fejlagtige oplysninger.

</MOLOKYLE>

Fra : m13ark

Dato : 27-02-07 10:56

Hvad med at finde et andet sted at ydgyde dine personlige problemer. Dette er en tråd hvor en ung fyr beder on gode råd......Også andre end dine. Du blokerer i den grad med din agressive måde. Fin dog et andet sted, så der bliver plads til andre. Dine angreb på mig høre ikke hjemme her

Fra : molokyle

Dato : 27-02-07 12:13

..i lige måde m13ark: Fis af med dig og rend ud og leg med de andre Tantra tilbedere. Dine kommentarer hjælper i hvert fald IKKE Wentworth til en forståelse af orgasmefunktionen hos mænd.

Spørgsmål:
Citat
..er det normalt at kunne komme flere gange lige i rap mens man har sex?
.
.
mand der skrev at han normalt kunne komme omkring 3 gange, under akten, og 4 hvis han anstrengte sig. Dette lyder i mine ører mest som pral, men er det muligt? Er det normalt at kunne?

Mit svar:
Citat
[...]

Dit svar:
Citat
[...]

Top-tosse

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 27-02-07 12:45

Ps. Om jeg fatter at man i et natuvidenskabeligt spørgsmål omhandlende seksualitet og mænds orgasmefunktion begynder at udbrede sig om religiøst funderede filosofier som tantra ..og underbygger sine postulater med sætninger som; 'tror jeg' ..er så useriøst og idiotisk, at man må forvente at andre opponerer mod sådanne udsagn.

..og lad så være med at være så børnefornærmet.

Kaffegrumslæsere, tungetalere, heksedoktorer og håndspålæggere bør holde sig til emnerne:

Filosofi, religion, alternativ behandling og deslige.

Havde du været folkeskolelærer havde du lænet dig op ad en fyring, såfremt du underholdt dine elever med den type vås du fremturer med.

..og så var det iøvrigt IKKE mig som påbegyndte en diskussion om seriøsitet. Du lagde selv 'brænde i ovnen' med denne kommentar:
Citat
Måske skulle du MOLOKYLE, bruge dine indlæg til at besvare den unge mand istædet for at "hagle" på andre debatører.

Det mindste du kunne gøre var at besvare spørgsmålet med en smule relevant og dokumenteret viden i stedet for, at henvise til hvad du tror.

</MOLOKYLE>

Fra : stilkene

Dato : 27-02-07 13:21

Vi er heldigvis ikke ens. Nogen kan åbenbart mere end andre. - Og så tænker jeg endda ikke på dengang jeg var ung.

Fra : cjaab

Dato : 27-02-07 15:11

Uhh... Sikke da en gang mudderkast! AT i GIDER! Minder lidt om en hønsegård efterhånden! TØSER tsk tsk!

Fra : molokyle

Dato : 27-02-07 17:09

stilkene & cjaab -> ...lige mine ord

</MOLOKYLE>

Fra : Camillasmoster

Dato : 28-02-07 18:45

Når man diskuterer IRL modsiger man sq da hinanden ellers er det jo ikke en diskussion!

Hvis der er et af indlæggene, man ikke kan lide, er man vel bare uenig, ikk'?!

Det behøver da ikke at være en anledning til verbalt slagsmål, vel!

Sålænge man kan bevare respekten for hverandre, ved at 'tale' ordentligt til hinanden, kører jo bare, ikk'?

Hanne

Fra : molokyle

Dato : 28-02-07 20:02

KlummeMaster -> Dét ..det 'handler' om, er ikke at komme til 'ordre' ..og dog ?

Det handler; i forhold til spørgmålet om; 'lødig' information ...hvilket jeg i forhold til m13ark's indsigelkser, ikke finder relevant !

Så kan 'vi' ( <MOLOKYLE> & m13ark ) jo altid udveksle meningsforskelle ... med mere eller mindre veldokumenterede påstande, underbygget af alm. vedtagne virkelighed opfattelser ...og komme nærmere sandheden ..også i denne diskussion

Udelukkelse af kommentarer er ikke vejen frem !!!

Stadig vil jeg forholde mig til den oprindelige kommentar til dette spørgsmål :
Citat

..that's a fact !!!

</MOLOKYLE>

Fra : No1Here

Dato : 09-03-07 12:43

kæft du er ubehagelig molokyle.

citat; "m13ark-> Nu er det ikke nødvendigt at kaste sig over en eller anden indisk mystiker-religion for at trække sin udløsning ud ...eller helt undgå den. Visse katolske munkeordener praktiserede samme naturstridige diciplin. Drop det fis med at holde udløsning tilbage for ikke at miste guddommelig energi:

Det er noget forkvaklet vrøvl ! "

Det er da dig som fuldkommen fordrejer hvad m13ark skriver. For det eneste h*n skriver inden du er ude med et personligt angreb er at tantra er en simpel teknik, som mange faktisk benytter i deres sexliv. DU er den enste der ævler om ansten for at miste guddommelig energi, og nedladende kalder h*m en top tosse.

Fra : molokyle

Dato : 09-03-07 15:15

No1Here -> Hvis der er nogen som vrøvler ...især set i lyset af m13ark opponion mod, at kommentere på andre indlæg?

..så er det da dig !

..men det er da rigtigt nok, at i moderne katolisisme er mastrubation og ejekulation ikke forbudt

...sålænge det ikke er resultalt af kønslig omgang uden for ægteskab:

Eks. denne kommentar: http://lifeteen.com/default.aspx?PageID=FJQADETAIL&__DocumentId=659

Man må ta' en 'spiller' ...hvis man er gift ..ellers ses det som syndigt!

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Wentworth

Dato : 09-03-07 15:57