/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE 7
Fra : Traffic
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 03-02-07 10:20

Under favoritter har jeg de sider liggende der normalt var under hyperlinks.
Og når jeg opdeler dem i mapper kan jeg åbne en sådan i en fanegruppe !!!!

Hvordan får jeg IE til at åbne denne gruppe hver gang jeg åbner IE ?????

Nazgul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-07 10:43

Klik i Favoritcenter på den blå pil til højre for en mappes navn for at åbne alle mappens favoritter på forskellige faner.

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 03-02-07 10:51

Det er jeg med på, MEN når jeg lukker IE lukker jeg alle faner, dette er rart.

MEN hvordan får jeg den til igen at åbne alle de valgte faner fra mappen, AUTOMATISK når jeg åbner IE ?????

Nazgul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-07 11:16

Det kan du IKKE

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-07 11:18

Eneste måde er at "tvangslukke" brutalt....

Så vil den spørge dig næste gang den åbnes om du ønsker alle tidligere faner åbnet

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-02-07 14:34

Kontrolpanel/ mappeindstillinger/ vis/ gendan tidligere mappevinduer ved logon___
Det skulle være eneste mulighed.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-02-07 14:35

Der skal sættes kryds i boksen_ selvfølgelig.

Annuller spørgsmålet
Fra : Traffic

Dato : 04-02-07 08:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Til orientering så hjælper det ikke at gå i mappeindstillinger og ændre opsætningen der.

Så for at der ikke skal være nogle der får falske forhåbninger, annullerer jeg ?

Nazgul

P.S. Tak for lysten til at hjælpe !!!