/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Installation af Explorer 7
Fra : Reichstein
Vist : 533 gange
40 point
Dato : 01-02-07 09:05

Jeg får en meddelelse om at der er en opdatering klar med Explorer 7, men når jeg vil hente den ned og installere, kører den hele installationen igennem, hvorefter jeg får meddelelse om, at den ikke er installeret, og at jeg skal genstarte.
Kort tid efter, får jeg igen den samme meddelelse om, at der er en opdatering klar.
Jeg har prøvet at deaktivere mine virusprogrammer, - det hjælper ikke.
Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-07 09:14

Slå automatiske opdateringer fra.

Slet IE7 via Kontrolpanel->Tilføj eller fjern programmer.

Prøv så at installere IE7 herfra: http://www.microsoft.com/danmark/windows/ie/default.mspx

Slå automatiske opdateringer til igen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-07 09:18

Ps. Du kan med fordel, når du HAR afinstalleret IE7 som beskrevet ovenfor, rense din registreringsdatabase, INDEN du slår antivirus mm. fra og installere IE7, med dette program:

http://www.download.com/TweakNow-RegCleaner-Standard/3000-2094_4-10628251.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 01-02-07 09:59

Molokyle: Jeg kunne ikke finde !E7 i kontrolpanelet under afinstaller programmer, men jeg lavede en søgning og fjernede alt med IE7. Jeg prøvede derefter at hente opdateringen igen, men med samme nedslående resultat. Jeg har set en Error code= 0x3f5

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-07 10:09

tilsyneladende kan ie7 ikke få lov at skrive til reg.basen - har du programmer installeret der beskytter/forhindrer dette ???? (antivirus - firewall - for eks spybot og lign)

Tilladelse til administrator i HKCR ??? (ved jeg ikke meget om men så det i et spørgsmål jeg vil forsøge at finde igen)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-07 10:11

http://www.kandu.dk/spg98189.aspx prøv lige at kigge og se om der er noget her du kan bruge - det gik nemt at finde lige det spørgsmål

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-02-07 10:15

Deaktiver alle tilføjelsesprogrammer i IE og prøv igen.