/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
e.c SO/SD
Fra : Manse9933
Vist : 573 gange
100 point
Dato : 22-01-07 14:18

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-07 14:37

Jeg er da med på en "deler" hvis det kniber....

Det var kun fordi ordet "immunize" indgik i dit svar.....

Startsiden kunne jeg nemlig IKKE finde i spybot.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-07 14:40

Det er r..irriterende at man IKKE får mail på egne lukkede spørgsmål

DET FUNKER IKKE KANDU

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 14:49

Jeg har lige fået to dobbelt mail,fra to forskællige tråde,man lægger først rigtigt mætrke til det når f.e.k.s.folk lukker deres tråde,så du kan få to dubletter af mig refi

Startsiden kunne jeg nemlig IKKE finde i spybot>
Du skal sætte SpyBot Sd til advanced mode oppe i
toppen mode,vis du selvføglig bruger engelsk sprog
indstilling,jeg kan ikke huske hvad det hedder på dansk i
programmer,nummer to fane>fra venstre til højre>file>mode.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 14:50

i programmet

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 14:58

klik så på tools/værktøjer baren,i højre side kan du sætte flueben i de værktøjer du vil se under Tools/værktøjer,et
fedt værktøj jeg bruger tit er>tools/værktøjer>system start op/system start up,her kan man sætte/stoppe programmer til at starte/stoppe med window,slette indgange eller bare fjerne et flueben stå startet programmet ikke eller omvendt,I toppen kan du klikke
på insert>boks åbner og man browser frem til de program man vil have til at starte(det skal helst være et program der kan starte sætten til minimeret,eller's
får man det lige i hovedet når man starter win.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 15:00

jjjeeeg mmmååå tttiiilll attt skrive lidt langgsommmereeeeee

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-07 15:03

Den er sat til "advanced" - men der er IKKE nogen startside.....

Der er et felt hvor man KAN taste en, men det er vel ikke nødvændig..... når det er tomt....

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 15:08

klik på bjælken>tolls eller på dansk værktøjer,i højresiden vil der komme en række bokse frem hvor du kan
sætte flueben i,sær flue ben i alle eller i >Browser page
og så fremdeles,under værktøjs baren vil de sp blive vist,klik på dem og du får nogle mulighedder i højre side.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 15:11

eller på dansk,hjemmesideeller du må sætten den til engelsk så kan du lettere følge medjeg har slette alle sprog filer på nær engelsk,så jeg kan ikke sætte den til dansk uden at genhente sprog filerne.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 15:12

tools

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 110 point
Dato : 22-01-07 15:12

Mærkeligt, for den til at hakke af at man ikke vil ha den til at ændre startsiden indefra er væk i denne opdaterede udgave.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 15:17

e.c>jeg har den heller ikke,jeg har 1.5 Beta versionen,men funktionen var der før jeg installerede 1.5 v(jeg har heller aldrig brugt funktionen,fordi den beskytter kun for ændringer inde fra systemet,pille fingre,og ikke for ændringer fra nettet,aktiv x o.s.v),for en md siden,har du og

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 15:18

så version 1.5

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-01-07 15:27

Nu har jeg fundet den..................i værktøjer - internet explorer indstillinger.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-01-07 15:30

Det er en 1.4 jeg har nu.
Før lå denne funktion når man havde imuniseret efter en scanning.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-01-07 15:32

Og Refi.....................jeg må hellere aflevere disse 100 point til Manse9933 for hans hjælp i begge spørgsmål.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 15:33

mener du ikke resident,det er blokering af dårlig/bad downloads/blokere farlige aktiv x objekter o.s.v,det er ikke den funktion.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-01-07 15:34

Nej ikke den..................for den er stadig ved imunisering

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 15:35

vis det den du mener der er samme sted hvor man slår Tea Timer fra og til.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 15:38

det er den samme man kan bare slå den til to steder,blockere mange tredie part's trackin cookis og sider b.l.a

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-01-07 15:45
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 15:49

jeg har fået nyt tastatur hvor tasterne er mere træge end mit gammle tastatur og bogstaverne sidder lidt anderledes på dette tastarur,det andet jeg brugte var ergonomisk og taste/bogstav fladen var delt op i to sektioner,så jeg rammer hele tiden forkerte taster og når jeg regner med at jeg hart tastet på en tast så har jeg ikke tastet hårt nok,det tager sin tid at vende sig til et nyt tastatur,når man er vant til at skrive hurtigt med to til fire fingre
Skide irreterende
Tredi tastatur på to md,det ene skide dyrt dur til alt andet end at skrive på,logitech,har lavet noget lort,det
andet var det omvendt med der virkede media tasterneikke ,og dette tastatur driver mig til vanvid .

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 15:56

nå ja,i min hedder det IE tweaks,min stå på engelsk sprog sprogfil,jeg tænkte vad hulen mener han,misforståelser fremmer forståelsen
Jeg har beta testet skitte fra kolla sendte det ud
til den første beta version ud og jeg har aldrig haft den indstillet til dansk.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 15:58

står,sprogprofil o.s.v,skide tastatur

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 16:00

kolla sendte det ud i første beta version o.s.v
jeg får snart et nerve sammenbrud

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 16:04

Jeg vil gå ind foran husalteret og græde mig i søvn

Kan i rigtigt spySpotte denjeg vil spySpotte
mit tastatur ud i skralderen,pujjje

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-01-07 16:07

Du glemte at kigge på denne:

http://www.hirsenet.dk/spybot.htm