Startside i browser
Fra : refi
Vist : 604 gange
100 point
Dato : 22-01-07 11:54

Kan der være et eller andet i IE7 der driller....

Problemet er følgende:

Jeg bruger normalt Avant browser og har naturligvis min startside....

Jeg legede lidt med IE7 og opdagede pludselig at den bruger en ANDEN startside....

Forsøgte at ændre den i "funktioner" "internetindstillinger"

MEN DET KAN JEG IKKE....

Alle felter er "grå"

Kopierede så min startside link fra Avant ind og så kunne jeg trykke "Anvend" - de andre felter er stadig "grå"

Næste gang den åbnes er det STADIG den forkerte side - men KUN i IE7

Kan 2 browsere køre med FORSKELLIGE startsider ?????

Jeg mente Internetindstillinger er ens for ALLE browsere.....

Har tjekket for alt af spy, sikkerhed osv. (tror jeg )

Min startside er "normalt" beskyttet og jeg får melding hvis nogen/noget forsøger at ændre den...

Men IKKE i dette tilfælde.....

Det skal siges at den side den absolut vil åbne er en side fra mit mailprogram (Incredimail)....

Så forhåbentlig "blot" et irriterende problem.....

Fra : e.c

Dato : 22-01-07 12:00

Ja det er browseren som selv bestemmer hvilken startside der skal være.
Afprøvet med
IE 5
IE 6
Firefox
Opera

Fra : peet49

Dato : 22-01-07 12:00

ALT+T

Fra : refi

Dato : 22-01-07 12:05

Citat
ALT+T

Virkningsløs

Ec...

Du mener altså det ER en "fejl/bug" i IE7 ??????

Eller hvad....

Fra : e.c

Dato : 22-01-07 12:12

Jeg har være ude for at Spybot search and Destroy har låst ændringen af startsiden.
Men det kan hakkes væk igen.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 22-01-07 13:14

Som e.c siger,det plejer at være under>immunize
Jeg har det ikke i SpyBot SD mere det kan være fordi jeg Beta tester 1.5 versionen.
Men det so e.c omtaler kan også blokeres i Spyware blaster>Tools>misc.IE settings>boksen Disable.. bla bla bla.
Du kan også prøve at ændre dim home page i >spyBot SD>tools>Browser pages>marker linket du vil ændre(det du ser i IE)>oppe i topper>change>der kommer en boks frem>kopier det ling ind som du vil have som Home page>ok

SpyBot SD>skal køres med>Advanced Mode,det gør man i toppen af programmet>mode>advanced mode,klikker på bjælken "tools" og sætter flueben i det/de værktøjer
man vil se under Tools,i højre side af programmet.

Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 13:19

luk browseren før du ændre Home page.

et par nn'er og ll'er du selv kan sætte ind

Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 13:22

og et par kk'erresten må du hente i dine font's.

Fra : refi

Dato : 22-01-07 13:42

Jeg tror i misforstår....

Min "standard" browser er Avant - der er ingen problemer......

Det er IE7 der hele tiden åbner på en forkert side - også selvom jeg retter den.

Næste gang er den igen forkert.....

Jeg mente slet ikke man kunne have forskellige startsider.....

Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 13:51

Jeg kører selv Avant som standart browser(jeg ved godt at det er en overgygning til IE,bruger IE core/sikkerhed)
MJrg bruger ikke IE/ ret meget men i ie har jeg en anden start side end i Avant,så det kan godt lade sig gøre.
Prøv at se om du kan finde navnet på start siden i(den du ser i IE/)SpyBot sd og ændre den,eller se om indstillinger er er blokeret,Avant har mange indstillinger som ikke vedrører IE7.
Tjek også i soywareblaster vis du har den.

Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 13:55

Det var dog satans,stave pladen har fået luseller
jeg skriver for hurtigt uden at kigge i boksen og på tastaturet,dovenskaben længe leve

Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 13:56

Enter

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 22-01-07 14:11

Tak for svaret Manse9933.

Immunize gjorde udslaget - problemet er da væk

Nu kører begge med samme startside.....

Rart at vide at det KAN lade sig gøre med forskellige startsider......

Man lærer hele tiden noget nyt.....

Fra : Manse9933

Dato : 22-01-07 14:15

e.c >var først så han får lige en pose point's

Du har følgende muligheder