/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
smidt af Kandu
Fra : lham
Vist : 577 gange
100 point
Dato : 21-01-07 11:34

Jeg er uden egen indsats blevet nægtet adgang til kandu på min bærbare ( har tidligere virket fint med samme log ins som på min stationære ) Hvordan får jeg aktiveret den bærbare igen med samme loginprofil som tidligere-"kontakt kandu " er ligesom nogen der ikke er tilstede

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-07 11:40

Det er noget nyt Kandu har lavet. Brugere der har mere end 10 spørgsmål som ikke er lukket bliver blokeret, indtil der er ryddet op.

Så du må hellere lukke dine 52 spørgsmål..... men det er vel heller ikke andet end rimeligt

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 21-01-07 11:41

Efter serveropdateringen har det været nødvendigt manuelt at logge ind med sit brugernavn og password, da den gamle cookie ikke virker mere.
Prøv det.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-01-07 12:53

>har det været nødvendigt manuelt at logge ind med sit brugernavn og password...

Ja, men jeg gjorde det først hjemme, og måtte så gøre det samme igen på arbejde.
(heldigvis kunne jeg huske mit password, som jeg ikke har brugt i flere år).

Som samme kandu bruger, kun med anden PC og nettilslutning...
Det undrer mig lidt, Svend

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 100 point
Dato : 21-01-07 13:02

Lav en diskoprydning.
Slet alle dine Cookies og temp filer.
Så skulle der ikke være problemer.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-01-07 14:06

Ja oprydning i cookies.
Det er hver enkelt comp. som husker pålogningen hos Kandu.
Eks. Så kan du godt have to comp. logget på Kandu samtidig, endda med samme spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 21-01-07 18:23

Tak for svaret disken.
det klarede problemet-men hvorfor får man ikke lige en mail fra Kanu om sådan noget??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-07 18:29

Flot iham.

Så mangler du bare at lukke de resterende 51 spørgsmål

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=55839

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-01-07 19:21

lham - Det er jo egentlig ikke et kandu problem, men din egen comp. som trænger til oprydning.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-01-07 21:50

Citat
Flot iham.
Så mangler du bare at lukke de resterende 51 spørgsmål

En mere'

Citat
Det er noget nyt Kandu har lavet. Brugere der har mere end 10 spørgsmål som ikke er lukket bliver blokeret, indtil der er ryddet op.
Så du må hellere lukke dine 52 spørgsmål..... men det er vel heller ikke andet end rimeligt

ELLER
http://www.kandu.dk/tip15450.aspx

kom igen KLUMME .........

Hvad fanden manden/ k kom åbentbart ind på
sit NICK

Online : 538
+++ klummen / oder

FRA MIG, SIGER JEG BARE tak.....
Og EN NYT TASTATUR = UDEN kat

Kommentar
Fra : lham

Dato : 22-01-07 07:53

klumme
så har jeg annuleret en del spørgsmål men lader stadig de spørgsmål stå ubesvarede som jeg gerne vil have besvaret-så må Teamet bag Kandu ( hvis et sådant findes ) bruge 30 dages reglen