/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
ventrilo 2.3.1
Fra : dumdidum
Vist : 505 gange
200 point
Dato : 21-01-07 04:17

hej jeg har en ventrilo sever hjemme hos mig selv men den køre 2.1
nu er mit spørsmål så jeg vil gerne køre ventrilo 2.3.1 som sever og vil gerne have mer en 8 Slots
jag skal minimun bruge 50 Slots
hvodan får jeg det??? og helst gratis eller til nesten inge penge ????

Kommentar
Fra : kategat

Dato : 21-01-07 16:07

Hejsa

Hvis du bruger den gratis version af ventrillo, kan du kun få 8 slot, hvis du skal have 50 slot skal du betale for det. Hvis du er interesseret i det må du skrive igen, så skal jeg give dig nogle adresser...

Der findes et andet program som hedder Team Speak2, som også er et gratis program, og som fungere på samme måde som ventrillo, der kan du få alle de 50 slots ganske gratis, eneste ulempe ved TS2 er at der kun kan stå 20 ip adresser i ban listen...

Kategat

Kommentar
Fra : dumdidum

Dato : 22-01-07 02:00

hej jeg kenner godt Team Speak2 men er ikke hel vild med det men jeg vil da blive meget glad for at få de ard

men er det ikke mulit at få ventrilo 2.3.1 så den likker på ens sever for de sider jeg har kikke på kan man kun lege vt sever hvor de likker på en anne sever

Kommentar
Fra : kategat

Dato : 22-01-07 21:50

Ikke med 50 slots... hvis du har været inde på de sider, er der jo ingen grundt til at jeg skriver dem igen...

Jeg/vores Clan bruger selv TS2, og syntes det er et ude mærket program..

Kategat

Kommentar
Fra : dumdidum

Dato : 02-02-07 02:00

øv øv øv og atter øv kan man ikke crakke ventrilo ????eller lave nodet om i ini filen???