/ Forside/ Karriere / Penge / Budget / Spørgsmål
10  Teil 110
køb af coca cola stort ?
Fra : tobi3
Vist : 464 gange
300 point
Dato : 17-01-07 22:17

Hej, jeg går og tænker på om det ville være muligt at kunne købe stort ind af cola feksemple 100-150 eller 200 stk 1,5liter og få dem levert og så spare lidt ? har søgt lidt på nette men kan ikke lige finde noget, har tænkt på at ringe til coca cola og høre, men tør ikke redig da jeg er lidt navøs for at blive til grin og de tro jeg er underlig eller noget, men drikker bare så meget cola nok lidt få meget , så tænkte om i kente nogen i bransen måske eller noget ??

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 17-01-07 22:26

vent til der bliver tilbud i tyskland, så hægt en trailer på bilen..
For 1½ år siden havde de coca cola til 4kr på 1½ liter... men det er nu heller ikke helt normalt.

De tilbud de kører med i butikerne ligger tæt på eller nogen gange under indkøbsprisen. så tror ikke du får noget ud af at ringe til Cocacola..

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 17-01-07 22:55

Du kan tage alle dine fætre med i Lidl, de har tilbud på 6x2ltr. cola, så når du jo snildt de 200 ltr.

Kommentar
Fra : tobi3

Dato : 17-01-07 22:58

hvorfor mine fætre, har sku kun og ham ser jeg max en gang om året

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 23:37

Hvor i landet... ????

Kommentar
Fra : tobi3

Dato : 17-01-07 23:39

Randers men havde intet i mod at betale fragt, men kommer også til Vibore i ny og næ så kunne også få nolge der vis det var, er det noget du kan hjælpe mig med vi kunne tage den over msn du kan sende mig en e-mail med din msn vis du vil tobias_lauirdsen@yahoo.com er min alm e-mail adr.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-07 23:40
Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 23:45

Snak med det lokale depot.....

Kan være du samtidig kunne købe 200 liter øl til naboen....

Eller den lokale købmand - køber du stort nok er de som regel til at snakke med...

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 18-01-07 09:31

Hvis du ikke har et SE nr. gider Coca Cola slet ikke snakke med dig.

Har du derimod et SE nr. så er det da bare at ringe og få deres bedste bud, så kan du jo vurdere ud fra prisen, om det er den vej du skal eller om du skulle ringe til dit lokale vand/øl depot - de vil med garanti levere lige til din hoveddør.

Kommentar
Fra : frisøren

Dato : 18-01-07 10:32

Hejsa.

Som tidl. ansat i rest. kan jeg fortælle at indkøbsprisen hos Coca Cola for 1½ ltr. er omkring 1,25 kr. dyere end hos f.eks. fakta. (for 3 år siden)

Så jeg ville også hægte traileren på bilen og kører over grænsen, eller holde øje med gode tilbud i dit supermarked.