/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
flybillet
Fra : missjosephine
Vist : 976 gange
50 point
Dato : 27-12-06 18:53

hejsa og godt nytår
jeg har fundet en ukendt kusine, der pt bor i gambia. nu har hun inviteret mig derned.
mit problem er, at jeg ikke har så mange penge.hvor finder jeg en billig billet? er der nogen der har en idé til dette,,,har ledt på flere flybilletsider, men de fleste billetter koster mere end 20.000 kr....det er jo lidt i overkanten for en tur på en uge....
hvem ved hvor og hvardan jeg kan finde en sådan en til en overkommelig pris?
på forhånd tak.....miss.josephine

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-06 19:02

Jeg har været heldig med at bruge www.flybillet.dk men når jeg søger på en tur til Gambia, kan jeg ikke lige se at det kan lade sig gøre, men måske jeg ikke husker helt korrekt, når jeg mener lufthavnen ligger i Banjul??

Husk du også skal tænke på at blive vaccineret mod gul feber inden afrejsen.

God tur

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 27-12-06 19:23

hej..
jeg har været inde på denne side og masser af andre sider, men alle billetter koster over 20000 kr.....
jeg skal bo, hvis jeg kommer derned, hos min kusine i hendes lejlighed....
mvh.miss.j

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-06 19:38

http://directory.google.com/Top/World/Dansk/Fritid/Rejser/Rejsebureauer/

Hvis det ikke lykkedes for dig, at købe en flybillet, må du overveje om du vil tage den billigste charterrejse, du kan bare vælge det billigste hotel, så kan du få rejsen til langt under det halve.

Nu har jeg søgt på en tilfældig rejse og tilfældigt hotel og der er prisen 6.315 kr

http://www.spies.dk/book/transport.aspx

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 27-12-06 20:10

det ser godt ud det du her har sendt...det vil jeg kigge nærmere på....
der er måske en mulighed for en billig billet et eller andet sted fra....
miss.j.

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 27-12-06 21:23

Prv at checke www.momondo.com

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-06 21:46

Hov jeg ser først nu, at linket fra Spies, viser en side med Malaga og Tenerife, så du må selv lige søge, for det var ikke den side jeg fandt prisen på kr 6315 på

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 27-12-06 22:11

easy jet er åbentbart indtil nu det billigste med afrejse fra london, men så skalman jo også dertil og hjem igen og det skal passe med tider og alt det der...det er lidt af en jungle for mig at hitte rundt i...puh.ha....
miss j

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-06 22:18

Vælg fly

Dag Dato Tid Fra Til 1u 2 u Anden
ons 17-01-2007 08:20 Kastrup terminal 2 Banjul 4.365,-
ons 24-01-2007 08:20 Kastrup terminal 2 Banjul 4.565,-

Se flere afgange

fra dette link http://www.spies.dk/book/flightlist.aspx

Jeg ville slet ikke turde rejse med Easy Jet, når det skal passe sammen med andre fly, af bitter erfaring kan jeg fortælle, at de ofte har rod i deres rejsetider

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 28-12-06 18:13

Prøv denne hjemmeside http://www.rejse-bureau.dk/ Ifølge denne hjemmeside er det meget billigere, at rejse fra Hamborg til Gambia i forhold til fra København og Billund.

Du kan rejse på DSB Orange Europa til Hamborg ifølge denne hjemmeside http://www.dsb.dk/servlet/Satellite?pagename=Millenium/Page/StandardForside&c=Page&cid=1002704461718

Togkøreplan for Europa http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en

Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : ulrik007

Dato : 31-12-06 11:05

Hej jeg søgte lige lidt på travellink og det har åbenbart meget at sige hvornår man rejser for jeg fandt nogen priser helt fra 6.953 og op til omkring 23.000

http://www.leisure.travellink.com/leisure/main?type=Flow&name=FGSearchFlight

Hvis du er lidt fleksibel med hvornår du skal rejse er det en helt god side

Har selv lige bestilt en rejse til amerika for 3400

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-06 11:41

Ulrik07.... i det link du henviser til, kan jeg da ikke se, at man kan rejse til Gambia??? eller skal jeg have pudset mine briller??

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 31-12-06 11:48

hej ulrik...ja tak, men det er stadig pænt dyrt..har fundet steder med billetter til 4500,-cirka....men har ikke pengene lige for tiden,desværre.der er en raseret bil, der også skal laves,derfor ville det være dejligt om jeg kunne finde en rigtig billig billet..men det blir desværre nok ikke i denne omgang jeg kommer afsted. må vente med at se hende tilhun komme rhjem til kalmar igen og så tage derned en anden gang..øv, for der er 25 grader dernede....

tak til jer alle..flere af de link i har sendt er gemt til andre tider..jeg rejser jo også til rom af og til og der kan de jo også være nyttige...
rigtig godt nytår til alle.
miss.j.og hendes skønne kat

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 31-12-06 11:52

hov..til norstedt1..
det skal du vist....ha pudset brillerne....der er en rubrik hvor der står "andre destinationer", der kan man skrive hvortil man gerne vil...har lige gjort det, så jeg ved det er rigitgt....og billetten koster ganske rigtigt de der 6,500,- ca.......eddermagemig dyrt i fothold til nogle af de andre....
godt nytår en gang til.....
hyg jer....miss.j

Kommentar
Fra : ulrik007

Dato : 31-12-06 11:55

"Yundum International, Banjul" skulle gerne ligge i Gambia søg under "Banjul"

Kommentar
Fra : ulrik007

Dato : 31-12-06 12:04

må jeg ikke lige høre hvor du havde fundet de billige billetter (dem til de 4500) den side vil jeg gerne have i mine bogmærker

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 31-12-06 12:21

spiesrejser.
miss.j

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 06-01-07 08:50

hej
du må prøve
www.supersaver.dk

Gode ferie

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 06-01-07 12:59

tak....men det er da vist den dyreste jeg indtil nu har set....fra 28.000 -33000 for en billet....
det er godt nok lige i overkanten....hvad en førtidspensionist sådan lige har i lommen...tre gange mit månedlige rådighedsbeløb....
mvh...miss j.

Annuller spørgsmålet
Fra : missjosephine

Dato : 29-01-07 13:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

åh jo det har jeg nu nok alligevel, men det bliver ikke aktuelt ...det er alt for dyrt.....men tak alligevel for alle svarene...miss.j.