/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Links virker ikke
Fra : peteralf
Vist : 364 gange
60 point
Dato : 18-12-06 15:41

Jeg har stillet dette spørgsmål før men uden resultat.....jeg prøver igen.
Når jeg får en mail med e mulighed for at komme videre ved at pege på blå understreget linie med musen og klikke mig frem til noget eet eller andet..... er der ingen reaktion.
Er der en løsning på dette (hvad gør jeg forkert.
Jeg kører med XP windows samt outlook express
V.H. Peteralf

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-06 15:51

CTRL eller SHIFT samtidig som du klikker

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-06 15:52

når du "skifter side" via et link er det ctrl du skal holde nede indtil siden viser sig

Kommentar
Fra : peteralf

Dato : 18-12-06 17:47

Hej mirit
Jeg er ikke helt sikker på at man forstår hvad jeg mener.
Det svar jeg lige har fået fra dig via "kan Du siden" er der en blå bogstavlinie med en netadresse som jeg skal klikke på ....det virker ikke..... så i stedet må jeg markere linien og derefter åbne åbne internet explorer og indsætte omtalte adresse på adresse- linien for at se diverse svar fra "kandu"
V.H.Peteralf

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-06 18:33

fortæl lige hvordan dine sikkerhedsindstillinger er i oe

Kommentar
Fra : peteralf

Dato : 20-12-06 14:08

hej mirit
Jeg har gennemgået mine sikkerhedsopstillinger på den måde at jeg har sammenlignet diverse flueben fra min bærbare som ingen problemer har.....med min stationære Pc der har det famøse links-problem. Men uden nogen brugbare oplysninger...begge pc-er havde ens sikkerhedsoplysninger.
Det mærkelige er at hvis jeg markerer det blå links og tilføjer det til foretrukne, kanm jeg via den vej komme i forbindelse. (det syn's jeg er mærkeligt)
Jeg kunne jo prøve en systemgendannelse men så er der jo stor mulighed for at jeg mister en masse data??? hva si'r Du???
V.H.Peteralf

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-12-06 14:39

se lige om du har html sat til også - det overser man nemt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-12-06 14:41
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-12-06 14:50

i IE prøv at se om "understeg hyperlinks" er sat til altid - det hjælper på nogen putere men ikke alle

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-12-06 15:19

systemgendannelse kan udemærket rette problemet hvis du kan huske hvornår det virkede

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-12-06 20:19

Rens din registreringsdatabase med TweakNow RegCleaner Std.: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

Brug den gratis version: http://www.tweaknow.com/download/RegCleaner.exe

1.) Installér og start programmet.
2.) Vælg 'Scan Now'.
3.) Klik på 'View details' ud for 'Safe to delete'.
4.) Vælg i menuen øverst : 'Delete'.
5.) Afslut/Luk programmet.
6.) Genstart computeren.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-06 00:04

hvad skulle regcleaneren have med link der ikke kan åbnes at gøre ?????

Kommentar
Fra : peteralf

Dato : 21-12-06 10:09

hej molokyle
Jeg har lige nu afprøvet din ide...men det vrkede heller ikke .....desværre.
Så hvad skal jen mon nu gøre?
V.H.peteralf

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-06 10:14

du - har du prøvet at sætte sikkerheden til internetzone ????

ajiiiiiiii hvor er det irriterende

Kommentar
Fra : peteralf

Dato : 21-12-06 10:36

Hej venner
Jeg har prøvet og prøvet alle velmenende foreslag uden nogen resultat og alle skal ha' en stor tak foreløbig... og jeg vender tilbage til problemet men er dog stadig meget åben for nye foreslag.
Glædelig jul til alle
Peteralf

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-06 13:02

kig om du har en for kraftig popup-stopper der måske lige skal deaktiveres når du klikker på links