/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
blækpatroner
Fra : gulvang
Vist : 623 gange
50 point
Dato : 13-12-06 21:11

findes der nogen her på nettet der har erfaring med billige blækpatroner? jeg har et par gange købt patroner hos mcs data jeg er lidt nervøs for hvad der kan ske med min printer da 2 farvepatroner var løbet ud i plasticposen jeg har samlet 10 brugte patroner kan de fyldes op og kan det betale sig eventuelt et special firma?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-12-06 21:19

Jeg kan kun videregive mine egen holdning.

Jeg bruger KUN original patroner, som jeg køber det billigste sted på nettet.

Pt. bruger jeg www.printmore.dk men søger hver gang jeg skal indkøbe.

Jeg er sikker på kvaliteten, og min printer tager ikke skade. Bruger Canon printere.

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 13-12-06 22:07

Du kan få ret billig kopi-patroner her,jeg har købt mange gange her og jeg kan ikke se forskel på dem og så orginale

http://www.blaekgrossisten.dk/

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 13-12-06 22:28

Også nogle,som er ret billig,har dog ikke prøvet firmaet

http://www.nordic-ink.dk/

Kommentar
Fra : gulvang

Dato : 13-12-06 22:33

jangchr tak for dit svar det prøver jeg mhv.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-12-06 22:35

Blækgrissisten har så ikke fuldt sortiment af Canon patroner, så man skal altså bestille flere steder - mere fragt.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-12-06 22:57

Og det har nordic.ink heller ikke, og det fremgår ikke, om det er kopi patroner eller originale, så man risikerer at blive bondefanget.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 13-12-06 23:18

Du kan prøver at gå ind på QXL og prøv at søge efter en der hedder blækkongen,der har jeg købt mange til kun 17 kr stykket

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 13-12-06 23:22

Jeg fandt lige ham for dig,så må du se om han har det du skal bruge

http://auktioner.qxl.dk/bl%E6kkongen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-12-06 17:02

Køber selv uorginalt blæk til mine printere bla. Canon Pixma MP 800RT hvor det billigst pt er www.billigmedien.dk
el
http://www.nierle.dk/

Kommentar
Fra : Nordic-Ink

Dato : 21-12-06 19:59

Hej
det er mig der ejer www.Nordic-Ink.dk og vi sælger printerpatroner til lavpris men kvaliteten kan helt sikket sammenlignes med de originale.Vi sælger også over QXL under brugernavnet DVD-Seller så prøv at kigge på min karakterbog og bedøm selv om de er gode eller ikke.

Til Bille1948:
Så står der helt klart på vores hjemmeside at det er kompatible patroner så jeg kan ikke se noget bondefangeri i det.Ikke alt hvad der kan sælges billigere end det originale er ensbetydende med det er dårligere,men vi har et lager på omkring en halv million patroner og det er derfor vi kan holde prisen så lav.