/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
"Død" Internet Explorer
Fra : Reichstein
Vist : 462 gange
25 point
Dato : 11-12-06 14:46

Jeg blev kaldt ind til min nabo, som har et problem med Explorer. Det er ikke muligt, at skrive i adresselinien, eller at slette den URL der er der i forvejen. Frem og tilbage pilene fungerer, og det er også muligt at vælge foretrukne, men det er totalt umuligt, at skrive noget som helst.
Jeg har prøvet med gendan, jeg har gendannet standarder i avancerede indstillinger, men den forbliver død. Hvad er der galt?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 35 point
Dato : 11-12-06 14:52

lyder da helt hen i vejret

prøv lige at gå op i funktioner - internetindstillinger - indhold - autoudførelse - fjern flueben i webadresser - og se om det hjælper noget.

er det sådan at startsiden er ændret ????

Godkendelse af svar
Fra : Reichstein

Dato : 11-12-06 16:22

Tak for svaret miritdk. naboen havde taget den trådløse mus fra, og skiftet den med en ledningsmus, - samtidig havde de kmmet til, at fjerne stikket til tasteturet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-06 16:26

nu er det forsent men du skulle så nok ikke have accepteret svar

hvordan "kommer man til" at fjerne så vigtig en ting uden at være opmærksom på det