/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Napoli?
Fra : Luisss
Vist : 668 gange
20 point
Dato : 11-12-06 14:33

Jeg vil gerne på sprogrejse til Napoli.

Hvilket selskab skal jeg rejse med? Jeg mener, jeg har søgt over alt, men kan ikke finde nogen, der har sprogrejser til Napoli..

Tak.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-12-06 14:44

Det er jo ikke sikkert der er nogen, men er der en speciel grund til netop Napoli.. En sprogrejse er vel primært for at lære sproget?

Kommentar
Fra : Luisss

Dato : 11-12-06 14:49

Ja, jeg kender nogen, der bor der! Som er flyttet derned.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-12-06 15:22
Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 11-12-06 17:24

hovsa, alt jeg havde skrevet itl dig forsvant...
fandt lige et link på nettet med sprorejser til napoli.
hvis du ganske enkelt skriver sprogrejser, napoli i søgelinjen på gooogle, så komme rder en side op med bl.a. rejser til napoli..siden er brun.
der er også en kontakt adr. italien@iss.dk

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 11-12-06 17:25

hovsa, alt jeg havde skrevet itl dig forsvant...
fandt lige et link på nettet med sprorejser til napoli.
hvis du ganske enkelt skriver sprogrejser, napoli i søgelinjen på gooogle, så komme rder en side op med bl.a. rejser til napoli..siden er brun.
der er også en kontakt adr. italien@iis.dk
der er masser af sprogskoler det er bare om at finde dem.
god jagt..
en italienselsker.....det fedeste og flotteste sprog i verden..
miss.j

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 11-12-06 17:25

hovsa, alt jeg havde skrevet til dig forsvant...
fandt lige et link på nettet med sprorejser til napoli.
hvis du ganske enkelt skriver sprogrejser, napoli i søgelinjen på gooogle, så komme rder en side op med bl.a. rejser til napoli..siden er brun.
der er også en kontakt adr. italien@iis.dk
der er masser af sprogskoler det er bare om at finde dem.
god jagt..
en italienselsker.....det fedeste og flotteste sprog i verden..
miss.j

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 11-12-06 17:26

hovsa, alt jeg havde skrevet til dig forsvandt..
fandt lige et link på nettet med sprorejser til napoli.
hvis du ganske enkelt skriver sprogrejser, napoli i søgelinjen på gooogle, så komme rder en side op med bl.a. rejser til napoli..siden er brun.
der er også en kontakt adr. italien@iis.dk
der er masser af sprogskoler det er bare om at finde dem.
god jagt..
en italienselsker.....det fedeste og flotteste sprog i verden..
miss.j

Accepteret svar
Fra : missjosephine

Modtaget 20 point
Dato : 11-12-06 17:26

hovsa, alt jeg havde skrevet til dig forsvandt..
fandt lige et link på nettet med sprorejser til napoli.
hvis du ganske enkelt skriver sprogrejser, napoli i søgelinjen på gooogle, så komme rder en side op med bl.a. rejser til napoli..siden er brun.
der er også en kontakt adr. italien@iis.dk
der er masser af sprogskoler det er bare om at finde dem.
god jagt..
en italienselsker.....det fedeste og flotteste sprog i verden..
miss.j

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 11-12-06 17:26

hovsa, alt jeg havde skrevet til dig forsvandt..
fandt lige et link på nettet med sprorejser til napoli.
hvis du ganske enkelt skriver sprogrejser, napoli i søgelinjen på gooogle, så komme rder en side op med bl.a. rejser til napoli..siden er brun.
der er også en kontakt adr. italien@iis.dk
der er masser af sprogskoler det er bare om at finde dem.
god jagt..
en italienselsker.....det fedeste og flotteste sprog i verden..
miss.j

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 11-12-06 17:28

det må du undskylde...der kom lidt kludder i min afsendelse...
miss kludder.j

Godkendelse af svar
Fra : Luisss

Dato : 05-01-07 15:01

Tak for svaret missjosephine :)

Jeg har skrevet en mail til dem.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 05-01-07 22:28

grazie tantissimo.
håber du kan bruge det du fandt og hvis du kommer afsted, får en rigtig god oplevelse og hilser alle de dejlige italienere dernede....det fedeste sprog i verden...
buon anno nuovo....ciao joanna