/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Newsreader
Fra : renekure
Vist : 410 gange
200 point
Dato : 29-11-06 08:58

Kan man få et godt bud på en rigtig god newsreader.

har hidtil brugt Newsleecher, men har nogle problemer med at håndterer headers i denne.

Vi gerne prøve et alternativ, og det behøves ikke at være freeware - det er ok at den koster noget.

Jeg har kun et krav.
Man skulle gerne kunne slette headers fra cashen, således at man kan side i ro og mag, og sorterer uinteressante ting fra og lade resten stå til evt senere brug. - Og det skulle gerne blive stående i oversigten også selv om jeg lukker programmet, eller opdaterer for nye headers.

Håber at I forstår hvad jeg mener.

Der findes mange (sikkert gode) newsreaders, men hvad syntes I er det bedste ?

Mvh René

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-06 09:24

Tjeah... nu deltager jeg ikke på usenet, men der findes en række readere her: http://usenet.dk/info/newsreadere.html

..man kan også bruge kandu.dk: http://www.kandu.dk/faq.aspx#13

</MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : renekure

Dato : 04-12-06 18:04

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Eneste svar henvise til en side om newsreadere der senest var opdateret i 1999.
mvh rene