/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Værsgo igen igen :-)
Fra : AnonymProfil
Vist : 515 gange
283 point
Dato : 14-11-06 01:19

Ja jeg blivr ved med at få mange point.
860 point ved oprettelse af profilen.
Det var kun fordi jeg loggede ud og ind igen at jeg stoppede med at få 20 point hver gang jeg opdaterede siden

Nogen der vil have lidt P altså point.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-11-06 03:44

Hvorfor vil du ikke selv have dem?

Moster

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 14-11-06 07:39

Joo, hvorfor ik'?

Men fatter ikke hvordan det kan lade sig gøre

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-11-06 08:33

En KANDUnisse

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-11-06 08:41

Du behøver jo ikke at give dem væk. Hvorfor lader du dem ikke bare stå. Jeg er sikker på de hygger sig der hvor de er nu

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-11-06 10:17

Ja, det undrer også mig

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 283 point
Dato : 14-11-06 10:19

Der er kun EEN der har krav på dem

Det er mig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-11-06 10:28

Krav? Du kan få cornflakes som alle de andre!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-06 10:35

Her taler vi IKKE om rettigheder

Her kommer kravene ind i billedet

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-11-06 10:49

Hermed et modkrav - hvem kom først?:..... fløjt smiley

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-06 11:00

Det er ikke et spørgsmål om at komme først......

KUN et spørgsmål om RETTIGHEDER og KRAV

Nååå

Jeg overlever vel

Kommentar
Fra : strits

Dato : 14-11-06 11:31

Hej AnonymProfil
Jeg tror, at det er udbyderen, som på denne måde får en masse personer til gentagende gange at logge ind på denne side. Lidt optrækkeri. Vi vil jo alle godt ”tjene” lidt point. Også jeg.
Jeg ved jo godt, at hvis der er tilstrækkelig mange, som logger en på en bestemt side, kan man være heldig at skore kassen.
Men godt forsøg. Jeg er også med på vognen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-11-06 11:35

Citat
Det var kun fordi jeg loggede ud og ind igen at jeg stoppede med at få 20 point hver gang jeg opdaterede siden

Du får ikke 20 point hver gang du opdaterer....du får kun vist boksen nede i hjørnet: "Da det er første gang o.s.v."

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-06 11:50

AnonymProfil

Det kan jo også være, at du har fået ledige point, fordi andre brugere har købt dine tidligere spørgsmål, så får du nemlig ledige point retur

Er der brugere, der har købt de spørgsmål, som du har lukket?

Læs http://www.kandu.dk/faq.aspx

og http://www.kandu.dk/kandunews.aspx

Men at du den dag, du blev bruger på kandu og fik 860 point er en fejl fra kandu.

Desuden står der også i din profil at du er kommet med 6 kommentarer

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=255332

men her står at du ikke har deltaget i nogle spørgsmål

http://www.kandu.dk/userhistall.aspx?uid=255332&mode=0

Men de ledige point som du nu har fået kan meget vel være brugere, der har købt dine spørgsmål.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-06 11:56

Kan jeg købe spørgsmålet nu eller skal jeg vente til efter modtagelsen af stjerner og point.
Hilsen
<ensikkervinder>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-11-06 12:32

Eyvind - spørg e.c.

Godkendelse af svar
Fra : AnonymProfil

Dato : 14-11-06 16:01

Tak for svaret refi. Du har hjulpet mig mange gange uden at du ved det .-)

Kommentar
Fra : AnonymProfil

Dato : 14-11-06 16:02

Nej jeg fik 100% 860 point lige da jeg havde oprettet profilen.
Det var tydeligvis en fejl.

Jeg er en gammel bruger herinde med en lille ekstra anonym profil.

Derfor gider jeg heller ikke have point liggende på denne konto. Og jeg er jo ikke så plat at give dem til mig selv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-06 18:30

Selv tak.......

Kan vi få et hint

Kommentar
Fra : AnonymProfil

Dato : 17-11-06 15:58

Åh det kan jeg ikke. Mange mange gange.. jeg har været her i flere år

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-11-06 16:03

Det er der mange der har