/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Løst og fast på en lørdag ;-)
Fra : molokyle
Vist : 925 gange
164 point
Dato : 04-11-06 00:30

Hvad som helst... ?

Øeh... jeg keder mig ....lidt

Et par link?

A.) 'Fugle' flokke & 'Fiske' stimer : http://www.vergenet.net/~conrad/boids/
B.) Alle slags konvertering : http://www.translatorscafe.com/cafe/tools.asp?pn=unitcnv
C.) Smartere end Kandu.dk? : http://www.netprofessor.dk/artikler.asp?id=1437

...bare for at ævle om ét eller andet ...vrøvl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-11-06 00:39

klokken er nu 0:28 , du oprettede tråden 0:30 mailen om dette inlæg siger sikkert 1:30

Fagere nye wærten

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 00:40

Så vidt jeg kan se er 3.) 'Professoren' sidst opdateret i 2003

..og hold da helt ferie

Citat
(Felter med '*' skal udfyldes)

Navn:*

Adresse:*

Postnr:*

By:*

Telefon:*

Fax:

E-Mail:*

Website:

Alder:*

Køn:*
Vælg køn Mand Kvinde

Om dig:*

Vær så specifik som muligt...

Husk at acceptere vores skribentbetingelser inden du trykker på 'accepter og send'!

skribentbetingelser ??? http://www.netprofessor.dk/skribent1.asp

Næeøeh... så hellere kandu.dk

</SNAKKERMEDMIGSELVIGENTRÅD>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 00:55

Hvis kandu.dk så ellers ville fixe deres søgefunktion? Ville dette site være en udmærket blog, huskeseddel og opbevaring for 'Foretrukne' for dovne nasseprinser som undertegnede.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 00:58

Øv... sådan bli'r man af ikke at have drukket sig stiv i alkohol i over en måned

Tuborg Super-light smager OK, men er alt for dyre

</MR.KEDSOMHED>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 01:00

...tørstig og lettere deprimeret

..men har 'røven' fuld af penge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 01:01

Dvs. ca. 55 tomme Super-light flasker i returkommision på altanen

Hold kæft ....det er ensomt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 01:04

Ikke en gang en af de RSS'ere jeg abonnerer på, gider snakke med mig

Sig mig: Skal de slet ikke bestille noget der ovre i verden?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 01:06

Tror jeg vil slå kandu rekord i selvsving

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 01:09

Nåeh... årh-hva'? ...en kommentar fra eller til?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 01:09

Bare jeg ik' bli'r afbrudt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 01:11

Hmmmm.... det er der nok heller igen fare for?

Heldigvis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 01:11

Dejligt at man ka' få lov at være en smule i fred

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-06 01:15

Stop lige med det samme molokyle, eller du bliver BLACKLISTET

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 01:15

(Nyfangede) Stegte sild i eddike blevet kolde og er sat i køleskab

Frk. Uro vil hade at komme på frokost besøg i morgen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 01:16

k.l. o.v.n. ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 01:24

Sov bare videre ...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-06 01:25

Den ser sådan ud molo:

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-11-06 01:32

håber der er stille nu så jeg kan SOVE !!!!!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-06 01:35

Du trænger til en opdateret browser molo: http://www.kandu.dk/spg95954.aspx#1041100 se lige her: http://www.deepnetexplorer.com/ og så videre til: http://mirrored.flabber.nl/boob.cursor/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-06 01:38

miritdk sove allerede nu det kan vente til du bliver gammel

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 04-11-06 01:57

molokyle sider bare og bliver lidt deprimert på sådan en aften der er ikke lang tid til at jeg fylder 30 og jeg orker ikke tanken

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-11-06 02:03

IHHH jeg vil også være 30
Det var da meget sjovt for 18år siden

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-11-06 02:38

IHHH jeg vil også være 30

Det var da meget sjovt for 28 år siden...

Tjae tiden går sandelig stærkt efter de 30!

IAH

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 02:40

Undskyld mit kedelige fravær(-d)

...men jeg blev bortkaldt til en pakke sceanse for 'Hr. hal..' (..og nu er han blevet 'hel'), som rejser til Grand Canaria kl. 4.00

Rolig nu... : Jeg er tiælbage i hel form

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 04-11-06 02:40

Næh du, hvad går den ud på ? SOVE, her midt om NATTEN

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 02:41

iah -> Jeg er 46 ...og ALT ka' la' sig gøre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 04-11-06 02:41

Nåh, i var vågne *G*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 02:44

o.v.n. -> Old-gammel

http://mirrored.flabber.nl/boob.cursor/ den dersens dér. Finse stak mig samme link for næsten 2 år siden

Næeh... se så hér: http://www.youtube.com/watch?v=lAuAMJsEMW0

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 02:49

stl_s -> PAS DOG PÅ MENNESKE... det er YouTube

..og anden Flash !!!

</ http://www.superlaugh.com/1/smileback2.swf >

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 02:57

Jeg vil nu forsøge at melde mig ind hér: http://home19.inet.tele.dk/falf/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 03:11

...egentlig forstemmende sørgeligt at en meget ung knægt (..hér på kandu !!) på skulle lære en forstokket gammel programmør som jeg en lektie, som jeg sent glemmer:

Hvorfor lave og vedligeholde en hjemmeside?
.. hvis ikke; man har noget relevant og væsenligt på hjerte at bidrage med?

...og så er det pisse ligemeget om det er implementeret i Java, Flash, XHTML eller deriviater af PHP/ASP, som f.eks. AJAX ....eller begge 3 dele: http://code.google.com/webtoolkit/

Jeg glemmer aldrig hans skarpsindige kommentar !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 03:15
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 03:19

..og var der andre ting?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 03:31

Der er åbenbart andre end mig, som keder sig:

http://www.ondmis.dk/punbb/viewtopic.php?pid=327#p327

(Jeg synes jeg kender moderator's kontrafej?)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-11-06 03:35
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-11-06 09:43

NÅ !!! så det var jer der holdt mig vågen inat

hmmmmmm

godt ord igen morgenkaffen ER på bordet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-11-06 09:45

måske skulle jeg stikke naboen en undskyldning for min meget sigende banken på væggen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 10:22

Det er fand'me uhyggeligt du : http://film.jubii.dk/ShowMovie.aspx?movieid=4835&moviename=The Texas Chainsaw Ma&show=trailer

G'formiddag miritdk

Jeg har også fået Spam:

1.) Aidan Sanchez Interesting news -> Hmm.... sikkert. Tro på det !
2.) Beatriz Hays Doctors Use This Too -> Garanteret.
3.) Courtneyk Lamb Make a quick buck with to -> Lam laver buk? ...har han røget ...eller noget?
4.) Atwood And it’s not strange you cuum very fast! -> Nej; det lyder ik' spor underligt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 10:26

Hov. Jeg må vist hellere putte nogle mellemrum ind i form af %20 tegn

http://film.jubii.dk/ShowMovie.aspx?movieid=4835&moviename=The%20Texas%20Chainsaw%20Ma&show=trailer

...ellers ka' de sgu ik' find' u' a' d'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-11-06 10:27

Citat
4.) Atwood And it’s not strange you cuum very fast! -> Nej; det lyder ik' spor underligt.

morn molo - ehhmm en du kender der sender til dig ???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 10:55

And'er det ik'?

Det er fra min spamfanger emil adresse: Den jeg sender jobansøgninger fra

Heldigvis har jeg holdt min kandu emil adresse tæt inde til kroppen, så den er 'clean'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-11-06 10:58

Kommentar
Fra : lianes

Dato : 04-11-06 13:12

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-11-06 13:35

Der er 50 dage til

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-11-06 19:27

det er liige en tråd efter molos hovede den her..............

undskyld jeg afbrød

Accepteret svar
Fra : ME.alexander

Modtaget 164 point
Dato : 04-11-06 20:38

Skidt pyt molo... du har jo også lært mig et eller andet

natmaden.... og 20 dage til min fødselsdag

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-11-06 20:40

Tror at molo er ved at regne et tidligere røngtenbillede ud http://www.the3place.com/media/x_ray_illusion1.mpg

Eller ude og be om forskud på arven hos grandmar http://www.the3place.com/media/grandmajapan.wmv

Ja jeg er ikke helt sikker, jeg har jo selv været fraværende,
Det var lige noget jeg måtte forklare de dersens kørelærere
http://www.3x3m.com/viralbase/media/44976e3d40213_excellentdriving.wmv

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-11-06 20:42

IHH ME.alexander så skal du snart have opdateret din profil

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 05-11-06 12:25

dét havde jeg slet ikk tænkt på natmad

men det har du selvfølgelig ret i hehe.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-11-06 12:35

Hej molo det er altså blevet søndag så se nu at få lukket den der lørdags tråd eller skal vi have en lille debat om BLACKLIST jeg kan desværre ikke deltage mere idag, men så risikerer jeg jo heller ikke at blive sortlistet

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-06 20:12

Tak ME.alexander

Altid rart, at; ære den som æres bør !

...og iøvrigt også tak til alle de andre 'tossenolliker' som fulgte med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 05-11-06 22:46

jeps det kan du skam have ret i maaaate glædelig lill mandag

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-11-06 00:02

Øv molo nu fik du mig til at forære dig 16P. mate
Her gik jeg og troede at lørdag varede til fredag aften