/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
[B] WOW !!! [/B]
Fra : molokyle
Vist : 736 gange
499 point
Dato : 31-10-06 16:15

Alt andet lige: Værd at vinde: http://www.kandu.dk/Gift.aspx

..og så er jeg iøvrigt fuldkommen ligeglad med; hvem det så end måtte blive

..bare det bli'r mig !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-10-06 16:27

Det er da uhyggeligt, som cool cash kan få det værste op i enhver.
SÅ HOLD NALLERNE VÆK !
DE PENGE ER MINE !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-10-06 16:28

Du skal da være så velkommen, og hvis det går med den præmie som med nogle af andre, så be' om at der kommer renter på

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-10-06 16:48

Snup dem bare, jeg har nok problemer med skattevæsnet i forvejen.
Ja for det er da vist noget med 15% til skattermor

Men okay, det er da nok til et nyt understel til en vis modelflyver ,
Det ville nu osse se underligt ud, hvis man monterede et vaffeljern under den

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-10-06 16:54

Ej natmaden altså, har du ødelagt understellet??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-10-06 17:00

Har du spist for meget, natmaden?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 31-10-06 17:05

Det er da irriterende som folk er griske

SNITTERNE AF FADET!! Det er MINE!

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 499 point
Dato : 31-10-06 17:18

Ja - jeg vil i hvert fald ikke have dem - jeg har penge nok

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-10-06 17:23

Tja, jeg har vel også penge nok..... hvis ikke det var for de fordømte regninger

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 31-10-06 17:25

Hmm, jeg har da osse rigeligt men som I ved...

MER' VIL HA' MER'

og...'Hvo haver, skal mere gives'

Derfor: HIT

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 31-10-06 18:07

Hvis jeg får gysserne udbetalt - så vil jeg overveje at donere dem til et brevkursus for kanduteamet - et brevkursus der lærer kursisterne hvordan man besvarer brugerhenvendelser, og hvordan man opdaterer nyhedssider.....
http://www.kandu.dk/kandunews.aspx

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-06 18:25

Glem det, slap af, gi' op, DØ ... : UT A MIN KIOSK !

</Månedens vinder>

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 31-10-06 18:31

Nix molo ... jeg vil ikke dø (ikke endnu!) - og da slet ikke for skallede 500 dask - nix - jeg vil KÆMPE for dem.....

Så kom ikke her og

Bare , for du har

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 31-10-06 18:33
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-06 18:35

Hov hov... berpox. Du ka' tids nok DØ : http://www.deathclock.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 31-10-06 18:47

...... sikke en trussel. Nu blev jeg helt

Nå, men så vil jeg da blot glæde mig til min tilværelse som

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-06 18:49

Mig?

Jeg dør:
Citat
Thursday, June 24, 2027

Seconds left to live... 651,410,605

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-10-06 18:51

Hvis i pænt venter til i morgen, så vil jeg fortælle hvad min kone har brugt de 500 kr. til.

Ps. Jeg var så dum, at fortælle om min snarlige gevinst på 500 dask, så i morgen formiddag går fruen ud og bruger dem alle.

Pss.Bare der nu også bliver til mine lommepenge i morgen eftermiddag.

Psss. I behøver ikke at lave nogen tråd til mig i morgen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-06 18:52

..og jeg vil bruge gevindsten til at nedsætte min levealder yderligere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 31-10-06 18:53

Citat
Thursday, June 24, 2027

Seconds left to live... 651,410,605

Hold da kæft - sikken fred, der bliver.
Så vil jeg godt ha' de 500,-kr, så jeg kan fejre det med en flaske næsekildrevand.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-06 18:57

e.c -> Du fylder år til september ....næste år : http://www.kandu.dk/Tip4544.aspx

..så vent lidt med og tillykkerne ik' ?

..selvom kandu'erne ikke synes det heller er noget at skrive hjem om

Vi ska' nok spare på trådene i den henretning

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-06 19:00

briokke -> Du lever livet farligt

..især i betragtning af af Moster hele tiden svømmer i røven på dig
..og jeg kun sidder ca. ½ meter fra akvarie, fangstnet og skraldespand !
0 </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-06 19:01

HOVSA....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 31-10-06 19:14

Citat
især i betragtning af af Moster hele tiden svømmer i røven på dig

Syntes nok, der var et eller andet, der kildede - hun har det med at stikke sin næse de mærkeligste steder
Citat
og jeg kun sidder ca. ½ meter fra akvarie, fangstnet og skraldespand

Jeg er iskold - jeg ved, at det kunne du ikke nænne - vel ?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-10-06 19:23

SÅ brokkemand - nu kan du godt holde op med den fisen, jeg kan ikke se for boblerne...

Jeg har væddet 500 dasks med hr. brunkål om, hvem der kan holde ud længst

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-06 19:26

Nope brokke fisk. Jeg holder derimod et skarpt øje med ans og mango(-rossa); nu de har fået ny mand: Hr. Brunkål ( = også natmad )

..men alt ser nu roligt ud herfra

..OG: Nu medens vi alligevel er ved det:

Hvordan har i det med jeres private hjemmesider i morgen, når IE 7 'lander' jeres i automatiske opdateringer?

http://www.microsoft.com/technet/updatemanagement/windowsupdate/ie7announcement.mspx

??? </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-06 19:32

Jeg har nemlig kun hørt om ét fornuftigt bud ..og en som læner sig tilbage i ophøjet ro

= Erik Meyer : http://meyerweb.com/eric/thoughts/2005/10/17/ie7-and-ie7/

...medens : http://www.positioniseverything.net/ ser mere pessimistisk på opdateringen.

Jf. : http://css-discuss.incutio.com/?page=IE7

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-06 19:36

...men man da sige de har gjort sig umage : http://blogs.msdn.com/ie/archive/2006/08/22/712830.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-06 19:40

Hold da fest et sprog jeg fører mig frem med idag!

</ http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/bong.htm >

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 31-10-06 20:20

Dér er nok en der har taget forskud på den forventede gevinst, molo ???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-06 20:37

Ssshhh......

Du ka' alligevel ik' bevise en skid !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-06 20:40

MediaPlayer 11 !!!

Jeg ska' liiiiiige tjekke den ud. Eftersom jeg først så den NU

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/11/default.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 31-10-06 20:49

Næ - men jeg ved du er radikal - så det er bare ned i området omkring Parmagade og kigge efter en fyr med penge på lommen, som ikke kan bestemme sig for, om det skal være Bjørnebryg eller FF der skal kyles i løgneren....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-10-06 20:52

Guuuuudeee e.c så er du næsten lige bleven 43 år.

æh nordsted1 det er jo smalltalk det her , nej der er kun røget en propel, men den skulle jo osse først klippe sig vej gennem en langhåret fodboldsbane
(hvor kan de dog løbe stærkt sådanne 22 mænd)

Nyt understel, ja men det er da bare for montering af ski,
(der falder vel snart en klat sne)

Og så er der vel bare at håbe, at propelmoster vinder de dersens 500dask, så vi kan fulde..eeh fylde
en 30liters suppegryde med grisehaler,flæsk og stegeben, så kommer hr.brunkål straks og gør kål på det halve +- 10liter.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-06 21:13

Selvom det var en MediaPlayer 11 Beta 2, så var det en problemfri 'transition'

Hr. Brunkål (..formerly known as: natmaden) -> Vi ska' aldeles ikke håbe på nogen Moster

Næøeh... 500 bobs vil passe fint i hanskerummet på Mustangen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-06 21:14

Ps. Jeg ér begyndt at køre med hansker (..og hue ..og lange underbukser) på, når jeg cykler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-10-06 21:17

Så tror jeg, vi skal have hof(te)desserter til kaffen.........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-06 21:37

..og så? Kloge brugere?

http://www.kandu.dk/spg95819.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-10-06 22:18

Øhhhhhh?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-06 22:35

Tjaeh... nu HAR vil.du dorthe fået

'Resten' deles ud ved midnat

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-10-06 22:45

For det første har jeg ikke føs'da i september og for det andet er det ikke 43 men 63 somre.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-10-06 22:59

Et forsinket tillykke til dig e.c. med den 14.7 .... ej 63 er bare noget du siger, for at komme i snak med os

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-10-06 23:32

Nordsted1 - er e.c da 70?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-06 23:32

Nåeh nej... juli, men det var da tæt på august

..og hvem vil da også ha' 500kr.
..når der vanker 500 fuldgode kandu påængår her i tråden?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-10-06 23:40

Camillasmosterhanneglad, du kan sq da ikke regne ..... men så ka' du så meget andet.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-11-06 00:04

Nej moster jeg ser ud som 70 - men er 63

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-06 00:07

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-06 00:10

Kandu. ville altså ikke være med til at godtage det sidste påæng

..og uret går forkert

Såeh... ?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-06 00:11

Til den som har? Skal mere gives!

Hårdt ...men uretfærdigt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 01-11-06 07:06

Ohøj og tak - de røg lige i "spyfluen".

Overvejer at sende dig et par hjemmestrikkede luffer med lodden vrang til brug ved luftning af pedalmustangen.
Af din velvillige indstilling tyder jeg, at vi også får mad i dag i vort lille Atlantis.

Moster får lige et dask over næsen med halefinnen, hvis hun kommer for tæt på.