/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
genstarter i wold of warkraft
Fra : jenssj
Vist : 290 gange
100 point
Dato : 19-10-06 19:48

Min com genstarter i spillet.?? Når jeg spiller på nettet.
Det er en 850herts com med 512sd ram.
Jeg har prøvet at rense blæser men det hjælper ikke.
Bliver proseseren for varm eller er det bare fordi at det er en for lille com til spillet.

Kommentar
Fra : UHA

Dato : 19-10-06 23:36

der stå på pakken at minimum herts skal være 800 men er nok bedst vis du minimum har 1500 herts som der også står på pakken
og grafik kortet skal være geforce 2 eller bedere
og 4gb harddisk plads

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-10-06 23:50

Måske skulle du lukke nogle spørgsmål:
http://www.kandu.dk/Spg68676.aspx
http://www.kandu.dk/Spg70443.aspx

Da, du jo kan spille spillet, må din puter være stor nok.
Man må formode at det er en hardwarefejl, feks. varme.
1. Du kan prøve at lade den blive varm, enten ved at spille, eller kopiere store filer, og så lynhurtig genstarte, og gå i bios ved at holde F1 eller Delete-tasten nede lige efter man har tændt.
Her kan du se "PC Health status", hvor man tit kan se hvor temperatur på CPU, system og strømforsyning ... Tit er det bare et spørgsmål om at stille temperatur-udfalds-temperaturen lidt højere, feks. 65 grader.
Du kan jo også prøve at køre med åben karbinet.
Endvidere kan du holde fingeren på dit skærm/grafikkort for at se om det er rigtigt varmt nogle steder.
Fejlen kan også være skærmkortet er lidt irret på dets mange ben, så kan det hjælpe at rense benene med alm. papir, og så trykke det ordentligt på plads igen.
Endvidere kan det give et fingerpeg hvis du i kontrolpanelets administration, kigger i logbog efter fejlkoder, som er kommet på udfaldstidspunktet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 20-10-06 08:39

Tak for svar.
Jeg har prøvet at mont. en extra blæser til prossersen.
Det har virket en dag nu så jeg afventer om det har løst mit problem.

Hilsen Jens

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-10-06 14:46

Det er også klogt at trække evnt. hår/skidt ud af sin prossesorkøler og strømforsyning med en pincet. Og derefter bruge trykluft fra en kompressor, for at få alt skidt væk.
VH Palle Hansen