/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
billig og stabil Webhotel
Fra : weblife
Vist : 424 gange
50 point
Dato : 14-10-06 21:58

Hej

Jeg er meget interesseret i at lave en side og lægge den ud på nettet derfor er jeg på udkig efter en stabil webhotel til rimmelige penge der skal kunne køre med asp, php 5 eller ny'ere gd 2 eller bare php 5 eller ny'ere gd 2

er der nogen af jer der har nogen forslag?

venlig hilsen
weblife

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 14-10-06 21:59

jeg ved godt at der findes bl.a. http://www.webhostpriser.dk man jeg vil gerne høre jeres erfaringer anbefalinger

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-10-06 23:12

Jeg bruger denne www.web10.dk og er godt tilfreds.
Jeg har hjemmeside og mail kørende der.
Men desværre kan du ikke der få både asp og php.........kun en af delene.
Du kan også oprette et domæne som altid er dit selvom du flytter hotel.

Kommentar
Fra : danielskovmand

Dato : 15-10-06 04:44

Hej Weblife

Jeg kender de andre sider som andre to anbefaler men de lever ikke op til dit krav

Derimod bruger jeg disse to de er billige, nem og sikkert
http://one.com
http://surftown.dk/

>> DS

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 15-10-06 08:54

jeg faldt lige over det her:
Ved køb af domæne uden køb af webhotel: oprettelse:   75,-
Ved køb af domæne som tilkøbsdomæne: oprettelse:   100,-

vil det sige at når jeg skal have et domæne + hotel så koster det 75, men hvis jeg allerede har webhotel f.eks. hos dem kan jeg købe tilkøbsdomæne og have det på samme webhotel?

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 15-10-06 09:22

er der nogen der ved om man kan have to eller flere domæne på et webhotel hos web10 og om den er meget stabil ?

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 15-10-06 09:22

tja man skal huske at opdatere

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 15-10-06 09:22

tja man skal huske at opdatere

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-10-06 10:58

Jeg har oplevet en kort afbrydelse men der var tale om serverflytning og de gav besked om det inden.
Op til 10 domæner på samme "hotelværelse"

Jeg har en del mail-adresser (til vores netværk) som alle sendes videre til deres respektive googlemail-adresser som har plads nok til arkiv.