/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Tulletine mangorossa molokyle
Fra : pallebhansen
Vist : 880 gange
100 point
Dato : 28-09-06 08:10

Hvorfor er der da ingen, der lykønsker Tulletine(Tine), med åbningen af Madkurven i Horsens Mandag d.18.09
Ja, ja, så må jeg være den første, så hermed
Men dig molokyle, og dig mangorossa, som har skrevet så meget i indlægget, ok men hvis i ikke vil lykønske, så skal i da bare lade være, men i sagde da at i ville afprøve maden, når det opstartede:
http://www.kandu.dk/Spg87583.aspx
Jeg bor jo her i byen, så jeg skal snart ind og æde, ha han
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-09-06 08:37

jamen jamen der skal der lyde et stort efterfulgt af held og lykke med madkurven herfra

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-09-06 09:12

Til-Lykke-Tulle-Tine !!!

Nu er jeg ikke helt sikker på at jeg har udtalt mig om, hvorvidt jeg ville smage maden?
Det er en kende langt Horsens/Ama'r retur på cykel, hver dag til frokost

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-09-06 11:17

Først et stort Tillykke.
Og så vil jeg lige høre om der er udbringning..........................................til Smørum.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-09-06 11:44

med din madkurv!

Håber, at du har meget travlt!

Pøj pøj

Moster Mad

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-09-06 13:56

Jeg har læst at madkurven fik en "god bid" af kagen til VORES Madonna 0g Stones-koncert (Hvem var også med til sidstnævnte )
Foreløbig udbringer madkurven, kun til fods, men om det også gælder til Ama'r & Smørum, tvivler jeg på, men måske hvis det bliver landsdækkende, og senere ø-dækkende. Så forløbig må i nøjes med Ama`r-stang og smørkage.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-09-06 13:58

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-09-06 15:03

e.c. det smager da godt, lille ven.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-09-06 17:42

Man er sat på ferie-eftervirkningskur.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-09-06 18:28

Godt jeg ikke har ferie!

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 100 point
Dato : 28-09-06 22:26

Guuud, det var slet ikke gået op for mig at det var i Horsens

Jow da..mange gange tillykke...hvor er det så den ligger?...og så håber jeg sørme man kan komme ind i kørestol

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-09-06 22:51
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-09-06 09:17

pallebhansen -> Hvis du forøvrigt læser tråden du henviser til vil du se at mangorossa, Camillasmoster og undertegnede rent faktisk for længst har ønsket Tulletine al muligt godt fremover

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-09-06 12:31

Jeg syn's som molo

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-10-06 22:20

Ja..hva fa..har du gang i maaaand ? Det har vi da gjort for læængst

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-10-06 23:28

Er der smagsprøver?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-10-06 00:04

Hanne Hanne

Jeg er sikker på at hvis du kommer, hr hun nok en smagsprøve

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-10-06 09:28

pallebhansen -> Er du nu faldet helt i søvn?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-10-06 10:39

Der er nok kommet kagesmulder i tastaturet,
og en ostemad har sneget sig ind under den der anyki.

Godkendelse af svar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-10-06 17:03

Dette er skrevet af Palle Hansens automatiske mail robot, som tjekker hans indlæg, og lukker hans spørgsmål, når han ikke selv er kan sanse det.
Desuden har min analyse, vurderet at mangorossa er den der geografisk kan have mest gavn af spørgsmålet.
VH Palle Hansen & Robot X

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-10-06 21:32

jepper..har nu ikke været der endnu