/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Navn på kuglepen
Fra : UnderCover
Vist : 920 gange
68 point
Dato : 19-09-06 21:18

Hejsa er her nogle som kan hjælpe mig med et sted hvor jeg kan købe få uglepenne med et bestemt (valfrig navn på).

Det er til en gave og jeg kan intet finde på nettet hvor jeg kan nøjes med fx. 5-10 stk

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 78 point
Dato : 19-09-06 21:22

Det kan du hod din boghandler - du kan få indgraveret navn i den pen du vælger - boghandleren har også nogle penne hvor der, i forvejen, er trykt forskellige navne på men hvis det er til en gave, så skal du sikkert have fat i en lidt mere kvalitetspen.

Bog & Ide har både pennen og tager mod bestilling på gravering. Tiden indgraveringen tager vil variere efter hvilken dag du bestiller.

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-06 21:42

ajiiii - den her kunne jeg altså ikke lige stå for http://www.golfexperten.dk/group.asp?group=67

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-06 21:49
Godkendelse af svar
Fra : UnderCover

Dato : 11-11-06 16:12

Tak for svaret vil.du.