/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
arne.jakobsen..klaphat
Fra : ziggy99
Vist : 919 gange
100 point
Dato : 15-09-06 23:08

--------------------------------------------------------------------------------
Opdagede at jeg er blacklistet af den svampeinficerede arne.jakobsen...har aldrig tænkt den tanke, at jeg kunne forvolde mandens vrede....men jeg har nu blacklistet åndvidet i at kommentere dette indlæg.....første og eneste gang

Dine navlebeskuende og barnlige indlæg er grænseoverskridende tåbelige:

"Hvis jeg nu er den eneste Kandu'er der rent faktisk har evnerne til at vurdere Birgittas tip? Så er en anmeldelse jo en god ting. Mange ved at jeg er svampeekspert, og afventer min kommentar. Derfor kom den. I, der ikke fatter tingene kan jo bare undlade at læse og kommentere."

Du er en opblæst nar behængt med stjålne smykker og dine indlæg giver sjældent svar men en sygelig belæring om AJ´s sygelige opfattelse af livet som padehat

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-09-06 23:15

og så røg du lige ind på min black-list grundet modbydeligt sprogbrug
(desuagtet af arne.jacobsen kan virke meget selvhævdende og påståelig)

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 15-09-06 23:57

Loool.. denne tråd viser jo hvem der virkelig er en klap hat.
Tænk sig at blive så sur over at man er blevet blacklistet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-09-06 00:07

Hvorfor nu sådan en hadetråd kan du ikke klare at blive blacklistet

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 16-09-06 00:08

"Tænk sig at blive så sur over at man er blevet blacklistet"

Ja tænk engang... Jeg er overhovede ikke sur over AJ`s blacklistning, men hvis dette forum skal have nogen berettiigelse må svarene have en vis substans...ellers er det jo bare et messagesboard for ensomme skabninger som giver udtryk for deres subjektive holdninger og mangel på almindeligt samvær...

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 16-09-06 00:11

Aj hvor mange alias kan du mon diske op med?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 16-09-06 00:12

Prøv om denne batfil hjælper -> http://www.fbeej.ctrlaltdel.dk/Programmer/iereg.zip

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 16-09-06 00:12

ARRRGH, forkert tråd, sorry

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 16-09-06 00:24

hcma...det er bare i orden.
Jeg blacklister principielt ingen ...jeg er simpelthen for nysgerrrig, men hvis hvis mit sprog er for voldsomt for dig kan det jo ikke være anderledes så bye bye med dig.
Ziggy99

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-09-06 02:02

ziggy99 du har og er blacklistet hos mig, det har du været i lang tid.
men græd nu ikke, du har intet at give mig af interresse,
og jeg har intet at give dig !

AJ står nu ikke på listen. !

God nat og sov godt !

Kommentar
Fra : Brinsen

Dato : 16-09-06 02:03

jaj igge klaplister noen og hæller igge blevet det sæl

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 50 point
Dato : 16-09-06 07:57

Citat
hvis dette forum skal have nogen berettiigelse må svarene have en vis substans...ellers er det jo bare et messagesboard for ensomme skabninger som giver udtryk for deres subjektive holdninger og mangel på almindeligt samvær...

Og alligevel blacklister du den person du angriber...... Hvordan skulle det modvirke at det kommer til at virke som et messageboard, du stiller dig i en position hvir du kan svine andre til, og samtidig forhindre at pågældende person svarer igen... føj hvor er det dog klamt.... i visse lande kaldes den slags for diktatur

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-09-06 11:33

Hvis der er noget som er 'sygeligt' på dette board, så er det at blacklist funktionen overhovedet findes. Dette har jeg ofte givet udtryk for, men gentager det gerne. Cencur i et åbent forum hører ingen steder hjemme ..eller også bør det fremgå f.eks. i form et stykke grafik, at spørgsmålets stiller har frasorteret brugere og at debatten ikke er åben for alle.

Ønsker indehaverne af et forum at 'filtrere' indlæg bør det ske ved en aktiv moderator, som tager stilling fra sag til sag og følger nedskrevne regler. Jeg har også lavet et spørgsmål for at lodde stemningen for at afskaffe blacklist funktionen, men det var der tilsyneladende ikke stemning for:

http://www.kandu.dk/Spg92949.aspx

Jeg kan godt leve med dette ..men det irriterer mig nu stadig!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-09-06 16:02

Altså molo, du har igen ret (delvist) ,
Lad os afskaffe børnehaverne og tage ungerne med på job.
Bare fordi at man sidder på Risø og leger med molekyler,
er der da ingen grund til at ungerne ikke kan lege med i reaktoren.
Hvad skal man med legetøj hvis mor er retsmediciner !

blacklist er for mig ok, hvis det bruges og ikke misbruges,
at udelukke AJ fra en tråd der omhandler ham, det er kraftigt misbrug !

At udelukke brugere fra debat for at få medhold,
det siger vel bare noget om at brugeren burde søge hjælp andet sted,
Tænker her på en vagina-karina.

Næ molo der er mange steder ude i samfundet hvor 'blacklistning' bruges.

Hvorfor skal en gruppe ballademagere lukkes ind, der hvor andre ikke ønsker dem,
det kunne være på et diskotek, eller 1000 af andre steder.
Er fængsler da ikke også et fysisk blacklistningssted ?

Låsen på din hovededør og ringeklokken,
det er vel også en slags filter hvor alle til start er blacklistet, indtil de er godkendte,
Låsen i opgangsdøren er vel husets fællesfilter,
og så lige tilbage til fængslet, det har filtreret dem fra,
som du ikke en gang vil have i nærheden.
Og så er der tolderne, de har virkelig mange opgaver,
Bla skal de kunne genkende adidas og blackliste odidas,
og ikke kun skal de fjerne de blacklistede,
de skal håndhæve at personen der besad det kunner i fængsel på lige fod med alle andre mordre.

Tja så er det derfor at der ikke bliver ringet på hovdedøren, af en morderisk sælger,
Der kunne sælge dig et par odidassko til en rimelig pris !

Det værste ved ordet blacklist, er black, hvad har black gjort, kunne det stamme fra slavetiden ?
Håndhæve stammer fra kroppurlig afstraffelse, et ret bla politiet havde optil ca 1930.
Det kunne også hedde knippelsuppe og det er forbudt, og derved vel egentligt sort-listet !

Fjerner et flueben, og ønsker god weekend.
Især til dem på de hvides liste

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-09-06 16:28

Lige en blacklist mere, den handler om meninger om microsoft,
din mening kan komme med, hvis du betaler.
Lidt 4kantet men sådan er det jo, hvis man vil se det sådan.
http://www.kandu.dk/TipHist.aspx?tid=14754

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 17-09-06 00:12

Jeg vil hermed sige tak til alle dhar bidrageydere til denne "klaphatsdiskutsion"

Jeres blacklisting af mig er nyttig info og hvis jeg er så slem som i påstår forstår jeg jer virkelig godt jeres reaktion ...føj for satan ...en klam stodder, ham ziggy99

Jeg kan sagtens leve uden jer og håber at I fortsat giver gode stjerner til selvfede selvudnævnte ekspeerter udi nonsens og du Kortoververden tager prisen for den mest perfide komentar ......så tak

Godkendelse af svar
Fra : ziggy99

Dato : 17-09-06 00:15

Tak for svaret Kortoververden.Håbeer det bedste for dig fremover