/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Model af en motorbåd
Fra : biltyve_stinker
Vist : 531 gange
200 point
Dato : 12-09-06 19:09

Hej Alle

Min kære far bliver snart 70 og jeg skal finde en god overraskelse til ham.
For mange år siden havde vi en lille motorbåd af mærket "Saga 20"
Er det evt. ,uligt at skaffe en model af det skib?
I så fald er der nogen der kan bygge det, og til hvilken pris?
Evt. hvor kan man finde denne model.

Håber at der er nogle der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-09-06 19:48

Jeg vil foreslå dig at spørge her... de har ikke kun flyvemaskiner men også både, jeg tror ikke de har stumperne til at bygge din model, men de kan nok fortælle dig, hvor de kan købes, og evt. kan der være en fra klubben der vil samle den for dig

http://www.modelklubben-nordkysten.dk/