/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Besvarelse af nyhedsspørgsmål.
Fra : NoShyGuy
Vist : 838 gange
100 point
Dato : 31-08-06 21:56

Hej, jeg kan ikke finde den knap, som man skal trykke på for at besvare/skrive indlæg til et "nyhedsbrev"

Kan nogen evt, tage et screenshot, så jeg kan se hvad det er som jeg mangler.
Har på fornemmelsen at min firewall blokkerer et script eller lign.

Jeg kan godt besvare alm. spørgsmål her på kandu, men ikke skrive indlæg til den nederste kategori.
Der hvor folk skriver nyheder, men som også bruges til "gratis" spørgsmål.
dvs. spørgsmål som ikke giver/koster point.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-08-06 22:05

Du kan pt ikke skrive til nyhedsgrupper via kandu.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-08-06 22:30

"Usenet
Det vil ikke være muligt at skrive til usenet endnu, da denne del af Kandu.dk ikke er helt færdig. "

http://www.kandu.dk/kandunews.aspx

Og sådan har det været siden den 31.12.05

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 01-09-06 15:53

Sært, fordi der kommer da ofte indlæg og svar på de news som er på knallert siden her på kandu!

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 01-09-06 16:05

De indlæg der kommer til nyhedsgrupperne, blivet skrevet andre steder på nettet. Kandu linker så til disse nyhedsgrupper.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : NoShyGuy

Dato : 02-09-06 16:51

Tak for svaret bentjuul.