/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Jakke-Hjælp !
Fra : Sars
Vist : 439 gange
100 point
Dato : 27-08-06 15:16

Hey piger nu må i lige hjælpe mig hvis i er gode til butikker og tøj osv. Har set en rigtig fed læderjakke som jeg så gerne vil give min kæreste, han ville være SKØN i den og den er lige hans stil. Den er meget mørkebrun med ribkanter og så har den en krave med en form for pels/lam - ved ikke om nogle af jer var til thevoice koncert i tivoli, men den ligner den ham fra Outlandish har på, på en prik - der et link til det her http://www.thevoicetv.se/voice 06article.jsp?id=810753, første billed - kender i nogle steder man kan købe den - eller noget der gerne sku ligne :)

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 27-08-06 15:34

Hej.
Ved ikke lige om det er noget med denne
http://exaltshop.dk/product.asp?product=3&sub=1&page=1

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 27-08-06 15:58

Synd et kun er piger der må hjælpe, ellers ville je gfortælle dig hvor du kan købe den

Jeg ved ikke hvor i landet du bor, og linket kan jeg ikke få til at virke, men beskrivelsen tyder på, at det er en klassisk bomber jacket, og i København ligger der mindst 5 forretninger på Vesterbrogade hvor de sælger den slags ting

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 27-08-06 15:59
Kommentar
Fra : Sars

Dato : 27-08-06 16:52

Hej heh, åh det er fordi jeg har stillet spørgsmålet i et pigeforum også - glemte helt at redigere det ! Sorry, sætter pris på alles hjælp :) Bomber jakke siger du?? Har du set linket, så ka du se præcis hvordan den ser ud nemlig - bor faktisk i Kbh

Kommentar
Fra : Sars

Dato : 27-08-06 16:54

her er linket, nu burde det virke http://www.thevoicetv.se/voice06article.jsp?id=810753
:S

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 27-08-06 17:01

Modellen hedderganske rigtigt Bomber Jacket men findes i mange forskellige udforminger, inspireret af de jakker piloterne benyttede under 2. verdenskrig.

Vesterbrogade er som du måske ved Danmarks lædervaregade nr. 1 så mit bedste bud er at vade turen igennem, jeg er sikker på den kan findes der