/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billig shopping by!
Fra : idaw
Vist : 1436 gange
100 point
Dato : 16-08-06 15:25

Min veninde og jeg skal om nogle måneder på en shoppetur til en udenlansk by. Er der nogen der kan anbefale en? Det er for en enkelt weekend og det skal være billigt at shoppe

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 16-08-06 15:32

Budapest

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-08-06 15:34

Prag

Accepteret svar
Fra : greenfield

Modtaget 110 point
Dato : 16-08-06 15:36

Jamen, så kunne det måske være oplagt med en tur til Stettin i Polen. Der arrangeres nogle udmærkede ture derover. For under femhundrede kan man være heldig at få en weekend med overnatning på Radisson Sas Hotel (vel nok et af Polens floteste), og så ovenkøbet med morgenmad. Der er et væld af forretninger. Blandt andet ligger der lige ved siden af hotellet, et indkøbscenter hvor mange af de internationalt kendte modehuse er repræsenteret.
Håber at i kan bruge tippet til noget. Rejserne kan man blandt andet finde hos Europas Rejser.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 16-08-06 18:29

amsterdam...de har et fantastisk loppetorv...flohmarkt....som er rigtig vildt...med alt mellem himmel og jord...og så er det et ret sjov og spændende by...
miss.j.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-08-06 18:42

Pragh har det "gule marked" også alt i mellem himmel og jord, til næsten ingen penge, selve Prag
er også rigtig spændende at gå på opdagelse i. Man kan bo på enten hotel eller flodbåd

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-08-06 19:50

Delphi er ret billigt. Det er de små kinesiske provinsbyer uden turister også. Små er alt under 10 millioner indbyggere i det folkerige land.

Hvis du indregner rejse og ophold i priserne, er detbilligst at blive hjemme og handle lokalt.

Man kan også bare tage til Malmø eller Helsingborg . Der er mange ting som er biligere i Sverige.
Briller, modetøj, vintersportsudstyr, fiskegrej , gode årgangsvine osv.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-08-06 19:51

Delphi er ret billigt. Det er de små kinesiske provinsbyer uden turister også. Små er alt under 10 millioner indbyggere i det folkerige land.

Hvis du indregner rejse og ophold i priserne, er detbilligst at blive hjemme og handle lokalt.

Man kan også bare tage til Malmø eller Helsingborg . Der er mange ting som er biligere i Sverige.
Briller, modetøj, vintersportsudstyr, fiskegrej , gode årgangsvine osv.

Kommentar
Fra : bfksorte

Dato : 16-08-06 23:27

Den billigste shopping by er p.t. Berlin. Jeg rejser til Berlin fredag med easyjet og det koster retur
kr. 460,- og hotel kan gøres rigtigt billigt. Der skulle være forretninger med stort udvalg i alle prislag og diverse markeder.
Jeg håber I finder ud af noget og får en god tur

Kommentar
Fra : kanduvildu

Dato : 17-08-06 08:14

Prag kan anbefales, men ellers er Stockholm også en kanon handelsby..

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 17-08-06 10:07
Godkendelse af svar
Fra : idaw

Dato : 31-08-06 11:21

Tak for svaret greenfield.
Jeg havde os tænkt på Polen, og efter de ting du har oplyst og dem jeg har undersøgt, ja, så blir det Polen.

Rigtigt mange tak for Svaret:)