/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Google Earth - problem
Fra : Gin
Vist : 411 gange
200 point
Dato : 15-08-06 17:59

Jeg har haft Google Earth i 2-3 år på min computer. Pentium 4 - 3 GHz med 1,5 Gb ram og grafikkort Radion 9550 med 256 MB ram.

Det har kørt fint indtil jeg havde et crash af computeren for 1 år siden på grund af en ustabilt ramkreds. Da jeg fik computeren igang igen, downloadede jeg igen Google Earth fra deres hjemmeside.

Det viste sig da, at det starter op med et hvidt vindue med jorden og et par kulørte kugler. Så sker der ikke mere....

Jeg har prøvet at downloade det igen, men kun for at få det samme resultat. Jeg HAR tilladt programmet i min firewall-opsætning.

På min gamle computer en Pentium 3 med Windows 98SE kører Google Earth fint.

Er der en kvik nørd, der kan løse dette problem, så jeg kan se Google Earth på min nyeste computer???

Hilsen

Gin

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-08-06 09:09

Der jo kommet den nye version, måske du kan få den til at kører bedre

http://www.flashearth.com/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-06 11:05

Muligvis kører du DirectX versionen. GoogleEarth kan også køres som OpenGL ...prøv dét

...eller se om der optræder en af de kendte konfliker med andre programmer du har installeret. Dette kan du læse dig til i : releasenotes.txt ...som følger med ved installationen og som hos mig ligger i biblioteket : c:\Programmer\Google\Google Earth\

</MOLOKYLE>