/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Guud sikke dog en rødstrømpe
Fra : Klumme
Vist : 667 gange
10 point
Dato : 10-08-06 10:19

Nu vakler min lille religiøse barnetro da.

Jeg som troede at Adam og Eva var de første mennesker på Jorden, må nu erfare at Eva var Adams anden kone. LOOOL Hold da kæft det er morsomt.

Tænk sig....... at madammen, som forøvrigt hed Lilit, skred fordi hun ikke ville ligge nederst når Adam fyrede den af i Paradisets have LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Så husk det nu gutter.... ikke noget med missionæren mere. Om på maven med hende, eller en rask ridetur mm. ellers risikerer du at hun skrider. (hmmm det kunne jo bruges bevidst, hvis loool)

http://www.religion.dk/nyheder/artikel:aid=295657

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-08-06 10:35

Det er da børnelærdom.
Gud skabte Lillit af mudder og snavs.
Hun stak af fra Adam og er stammoder til alle dæmoner og andet kravl.
Så var det Gud tilbød Adam en bedre løsning, hvis han ville ofre sin højre arm.
Det var Adam ikke rigtig hooked på, så Gud lavede Eva ved hjælp af et af Adams ribben.
KU' DU IKKE SE, HVAD VI KU' HA' FÅET FOR ADAMS HØJRE ARM !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-08-06 10:39

Hvor er jeg dog uvidende..... og du vidende lool. Jo for fanden, ku godt tænke mig at se hvad han kunne ha fået ud af en arm.

Men jeg synes stadig at årsagen til at hun skred er hylende morsom

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-08-06 11:01

Et link fra dit link :
http://www.gnosis.org/lilith.htm
Hold da helt kæft, hvor har den kære hr. gud da fjumret rundt i det.
Gambrinus

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 10-08-06 12:04

hvorfor er det så hyyyyyylende morsomt.....
det ku jo også være at manden var så skidekedelig at det var til at brække sig over.....ikke at eje skyggen af fantasi...puuhhhhh...det er sku da kedeligt i et forhold.....
så brug dog fantasierne mænd.....så beholder i nok jeres kvinde lidt længere.....vi gider heller ikke kun det der liggen nedenunder.....trivielt......
hej fra miss.j.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-08-06 12:11

...og for det ik' ska' være løgn var der som jeg læser det, endnu en kvinde: Naamah ..og en mand: Tubal Cain !!! ...før Eva:

Citat
God then formed Lilith, the first woman, just as He had formed Adam, except that He used filth and sediment instead of pure dust. From Adam's union with this demoness, and with another like her named Naamah, Tubal Cain's sister, sprang Asmodeus and innumerable demons that still plague mankind. Many generations later, Lilith and Naamah came to Solomon's judgement seat, disguised as harlots of Jerusalem'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-08-06 12:17

Du hare ret missjosephine

Selvfølgelig skal kvinder betjene deres mænd i stedet for bare at ligge skælvende på ryggen, stiv som et brædt, med lukkede øjne, knyttede hænder og sige: Du må godt !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 10-08-06 12:25

nej det kan du dælme tro de ikke skal.....vi har ligeret i danmark.....og vi skal ikke betjene nogen mænd......med mindre det er dem der har det som profession.....
hvis mænd vil ha' god og berigende sex, så må de sørme også være lidt med....og give deres til at få det godt.....lige for lige.....
vi gider ikke, jeg gør i alle tilfælde ikke, kun være den der yder........jeg vil dælme også ha' så hatten passer.....
hvis jeg ikke også får god sex, så mister jeg sku' da lysten til også at gi' videre.....
fantasien er bare så afsindig vigtig for at det ikke skal gå hen og blive så gabende kedeligt, at ingen af parterne gider mere......
min mening.....
ciao...miss.j.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 10-08-06 13:07

Nøj så har jeg også lært noget idag, for det vidste jeg ikke det her ;)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-08-06 14:54

Har modtaget denne mail..... Skummelt ik?? LOOOL Håber ikke nogen er overtroiske

Citat
Dette er lidt mærkeligt (og det bliver værre mod slutningen):

1) New York City har 11 bogstaver

2) Afghanistan har 11 bogstaver

3) Ramsin Yuseb (Terroristen som truede med at ødelægge Twin Towers i 1993)
har 11 bogstaver

4) George W Bush har 11 bogstaver

Dette kunne have været ren tilfældigt, men det bliver mere interessant:

1. New York er den 11. stat

2. Fly 11 havde 92 passagere ( 9 + 2 = 11)

3. Fly nummer 77 som også ramte Twin Towers, havde 65 passagere (6 + 5 =11)

4. Tragedien skete 11. september, eller også kendt som 9/11 ( 9 + 1 + 1 =
11)

5. Datoen er lig "US emergency services" telefonnummer 911 ( 9 + 1 + 1 =
11)

Fortsat tilfældighed? læs videre......

1) Total antal ofre på flyene som styrtede ned var 254 ( 2 + 5 + 4 = 11)

2) 11. september er den 254. dag i året ( 2 + 5 + 4 = 11)

3) Bombningen i Madrid skete 3.11.2004 ( 3 + 1 + 1 + 2 + 0 + 0 + 4 = 11)

4) Tragedien i Madrid skete 911 dage efter Twin Towers tragedien.

Nu kommer noget som er endnu mærkeligere:

Det mest kendte symbol for USA, efter Stars & Stripes, er ørnen.
Følgende vers er taget fra Islams mest hellige bog, Koranen:

"For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome Eagle.
The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allah and
while some of the people trembled in despair still more rejoiced:
For the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was
peace."

-Det var vers nummer 9.11 i Koranen.

Tror du stadig det er en ren tilfældighed? Prøv dette og check hvad du
føler bagefter:

Åbn Microsoft Word og gør følgende:

1. Skriv med store bogstaver: Q33 NY. Dette er fly-nummeret på det første
fly som ramte Twin Towers.

2. Marker Q33 NY

3. Ændr størrelse til 48

4. Ændr skrifttypen til WINDINGS (Evt. WINDINGS 1)

SKRÆMMENDE!

Dette er så skummelt.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 10-08-06 15:03

Hmm spændende spændende, pog hvem har så lige fundet ud af det med skrift typen ;)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-08-06 15:05

Aner det ikke. Er jo osse en fis i en hornlygte, men meget sjovt fundet på.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-08-06 15:09

??????????????????????????????
??????????????????????????????????????????
?????????

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-08-06 15:15

Nå, wingdings virker ikke på Kandu.
Desværre ka' jeg ikke huske, hvad jeg skrev.
Gambrinus
Forresten kom jeg engang sammen med en pige,
hvis CPR nummers sidste 4 cifre var 0666.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-08-06 17:08

Muble-Tumble-Talk, kællinger, afbrændte kanonslag og gamle aviser

Jeg kan uden at gøre mig særlig umage finde 'sammenhænge' og guddommelige konspirationsteorier fra alt mellem himmel og jord. Deriblandt fra: Adam til Moses (...Olsen), Svend Tveskæg og tværsummen af mine akvariefisks kælenavne (..i alfabetisk rækkefølge naturligvis ) udlagt af en numerolog, http://melbournephilosopher.blogspot.com/2005/01/why-i-think-human-reasoning-may-be.html , æget med Allahs navn fra den kasakhstanske landsby Stepnoi, samt notater og optegnelser fra side 24 afsnit 2 i hver eneste af Doris Lessings romaner : http://www.bibliografi.dk/forfatter.asp?nr=1125

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-08-06 17:12

Svaret?

..er 42

</EVIDENTIALISTEN>

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 10-08-06 17:13

øøøh hjælp

hehe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-08-06 17:13

Tvivler I på påstanden?

Så tag liiiiiige tværsummen af 42 ....den er sex

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-08-06 17:17

I ASCII til binær repræsentation selvfølgelig

1.) http://www.theskull.com/javascript/ascii-binary-list.html
2.) http://www.therisenrealm.com/ascii_bin.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 10-08-06 19:59

Betjene manden???

Jeg vil da gerne betjene manden

Men han skal sgu da også betjene mig ... he he Godt og grundigt...
Hverdag... dybt og inderligt...

11??? Ja hellere 11 gange end 3 gange frem og tilbage

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 07:21

jeb3 ->
Citat
Der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 13-08-06 20:29

fedt, kan sgu da godt forstå hun ikke ville nøjes
boriiiing

gud er sgu en stivstikker og mandschauvanist i den historie

Kommentar
Fra : Hillary

Dato : 01-09-06 23:56

æ tror du skal se noget mere 'discovery' channel, do...
adam og eva min røv..

Hilsen Hillary

Annuller spørgsmålet
Fra : Klumme

Dato : 08-09-06 05:21

Der var jo ikke rigtig noget spørgsmål sååååå derfor heller ikke noget gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål