/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Problem med visning af webside
Fra : User
Vist : 815 gange
300 point
Dato : 07-08-06 23:26

Hej...!

Inde på fujitsu-siemens side skal jeg bruge nogle drivere til en notebook, ved at gå ind på dette link; http://support.fujitsu-siemens.com/com/support/downloads.html
hvor jeg så vælger notebook -> amilo -> m-series -> m1425 for at få de relevante...

Problemet er bare at min browser ikke viser den side der burde komme frem (forskellige driver-kategorier der kan afkrydses) forstået således at menu'erne i henholdsvis venstre side og toppen er der, men resten er blankt. Det hjælper ikke at refreshe og siden kommer ikke frem uanset hvilket produkt jeg vælger.

Har prøvet fra en anden pc og der var ingen problemer, så vil gerne have løst det problem der åbenbart er på min egen.

Den computer(min stationære) jeg forsøger at hente driverne fra, har følgende konfiguration:

-XP Pro SP2.
-Internet Explorer 6.
-Alle drivere er de nyeste.
-Har opdateret alt på windows update.
-Har ikke bemærket nogen andre former for browserproblemer.
-Generelt kører den fuldstændig som den skal.

Nogen der kan hjælpe med dette problem?
På forhånd tak!

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 07-08-06 23:54

Prøv dette lille program http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm Din Windows CD skal være i drevet når du kører det

Accepteret svar
Fra : xick

Modtaget 300 point
Dato : 08-08-06 17:31

Prøv evt. at hente Firefox og kør det gennem den browser! Ingen problemer her i hvert fald

Godkendelse af svar
Fra : User

Dato : 08-08-06 21:49

Tak for svaret xick.