/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
kritik søges
Fra : weblife
Vist : 617 gange
10 point
Dato : 01-08-06 10:25

hey er der nogen der har tid til at kigge på denne side jeg vil gerne kritik forslag til hvad man kunne gøre bedre http://members.lycos.co.uk/webshop3/supersite/?p=p_3

mvh

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 01-08-06 10:26
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 01-08-06 10:43

Til en start kunne det jo hjælpe gevaldig at købe sit eget domæne, så man slipper for alt det reklameshit, der bliver smidt i hovedet på besøgende. Det virke meget uprofessionelt.
Ja OK der er knap så meget reklame på link 2, men det er da træls med de bannere der drøner ind og ud. Designet er jeg ikke særlig vild med. Når det nu handler om kunst, burde der vel være lidt mere kunst/farver på siden. Og så er jeg faktisk lidt i tvivl om siden skal presentere et galleri eller en enkelt kunstner???

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 20 point
Dato : 01-08-06 11:12

Tja - siden associerer ikke til det kunstværk som vises.
Eller sagt på en anden måde:"han må være ked af de omgivelser" (link 2)

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 01-08-06 11:21

ja, du burde ofre det beskedne beløb det koster at have et domæne og et webhotel.

Og når du nu maler så farverige billeder, så passer den manglende grafik og farve slet ikke.
Det er alt for stramt.

Inde i Galleri, står der igen galleri 2. gang og man kommer ikke rigtig nogen steder når man trykker på det.
Ellers flotte billedskift.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-08-06 14:12

giiiider ikke alle de reklamer, sorry

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-08-06 22:11

Nu er det sådan med mange kunstnere, at de ikke kan sælge ret meget, så de kan leve af det, så de må nøjes med kunstnerstøtte; så der bliver nok ikke til et købt domæne!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 01-08-06 22:56

Det er tilladt at arbejde ved siden af hobbyen 'Kunst'.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 01-08-06 23:02

'Kunst' er vel en hobby, så længe man ikke kan leve af at sælge det man laver.
Arbejde er noget man normalt får en eller anden form for løn for at udføre.

Nu har jeg ikke checket alle web-hoteller der findes, men jeg har da set et der koster under en hund (3 pakker smøger) pr. måned. Så hold op med at ryge og drikke, og så få lavet et site der kan sælge 'Varerne'.

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 02-08-06 01:30

Jeg giver den formidable sum af kr. 9 pr. måned for webhotel og kr. 65 pr. år pr. domæne.
Ved opstarten af dette havde jeg en udgift på ca. 500 kr. men de er godt givet ud.

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 03-08-06 23:11

hej weblife

Et domæne og webhotel kan du gøre for ca. 200-250 kroner det første år inklusiv domæne.
Dyrere er det ikke og du slipper for reklamerne.

MOgens
Easy Webhost
http://www.easywebhost.org/

Godkendelse af svar
Fra : weblife

Dato : 14-10-06 21:47

Tak for svaret e.c.