/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
poient til dorte (dortehou)
Fra : dr_dem
Vist : 703 gange
50 point
Dato : 25-07-06 20:57

http://www.kandu.dk/Spg75120.aspx
Dorte dette gav du et rigtig godt svar på og derfor skal du havv point

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-07-06 22:38

dr_dem

Hvis du ønsker at tale direkte til en Kandu'er så gå ind på vedkommendes profil og send et Personligt indlæg til vedkommende. Så er du sikker på at få kontakt til vedkommende.
Den måde du har valgt er tvivlsom. Hvem siger at hun/han overhovedet SER dit spørgsmål?

Mange Kandu'er kommer kun ind en gang imellem. Og så ser de jo ikke sådan et spørgsmål som dette? det er netop derfor a den nyeste udgave af Kandu-systemet gør det muligt at sende Private indlæg.

Hilsen AJ

Accepteret svar
Fra : dortehou

Modtaget 50 point
Dato : 26-07-06 08:06

Hej Dr.Dem

Mange tak for points. Jeg har ikke fulgt op på spørgsmålet, men kan regne ud at det nu er lukket.
Du har brugt meget tid på at hjælpe Barslev - så jeg håber da at han tager kontakt.

Måske jeg lige skulle checke sp. igen.

Ha´en god og varm dag.

Hej AJ

Jeg fandt spørgsmålet, så der er ingen ko på isen.

He´en god dag.

Mvh
Dorte

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-06 08:21

Så er alt jo OK. Men det er alligevel godt at vide det der med Personlige beskeder!

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 26-07-06 19:28

Tak for svaret dortehou.