/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
efterlysning af min far
Fra : barslev
Vist : 2318 gange
500 point
Dato : 28-09-05 17:04

hejsa til alle

Jeg håber at jeg her igemmen kan finde min far og nogle af de børn jeg ved han har.
Min far hedder erling kristensen og det sidst sted jeg har hørt han boede var randers sammen
med hans kone jytte de fik 4 børn hvor jeg kun ved hvad de 2 at dem hedder : carsten og vibeke og at den ældste er
på aldre med min lillebror som er fra første ægteskab og han er 37-38år.

jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig da jeg gerne vil i kontakt med ham

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-09-05 17:09

Det nemmeste er at kontakte folkeregisteret, og give dem så mange oplysninger som du har gjort ovenfor. Det koster ca 50-55 kr

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 28-09-05 18:11

enig,men jeg kan jo være heldig med at der er nogle herinde der kender ham,kone eller børn,så jeg prøver den her vej først

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-09-05 18:48

barslev..... det er helt i okay

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-09-05 18:49

Hvis du søger her http://dgs.tdconline.dk/tdconline/dgs/whiteresult og sætter hans navn ind og Randers så er der 3 personer, men de to har et mellemnavn. Han kan jo også være flyttet - så det bedste og sikreste er folkeregisteret.
Og du skal være mere end heldig for at finde een der kender familien her. Der er i 2005 152 personer der hedder Erling Kristensen i Danmark, det er 6 mindre end i 2004. Så pas på ikke at vente for længe med din søgen !

//bentjuul

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-09-05 20:05

og antager du Carsten og Vibeke blev i Randers er der kun én af hver:

Kristensen, Vibeke Østergaard
og
Kristensen, Carsten

ifølge krak:

En af dem er nok din halvbror/søster?
hilsen Svend

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 22-07-06 18:43

HÅBER STADIG ER DER NOGLE DER KAN HJÆLPE MIG MED AT FINDE MIN FAR ERLING OVE KRISTENSEN

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 22-07-06 20:12

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Erling+Ove+Kristensen&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta= Her er der en med din fars navn ,men tror ikke du kommer videre på det .

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 22-07-06 21:40

Hej Barslev

Jeg sidder med lokal tlf. bogen for Randers og omegn. Har du evt. viden om hvad din far arbejdede med? Der står kun nævnt 1 erling men der er flere der er opgivet med et enkelt "E".

Telefonen kunne jo også stå i hans kones navn - har du tænkt på det?

i øvrigt tager Folkeregistret i Randers Kommune ikke penge for oplysninger - det gjorde de i hvert tilfælde ikke for 6 mdr. siden da jeg skulle finde gl. klassekammerater.
Tlf. er 89 15 15 15

Dorte

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-07-06 10:34

Jytte Hviid Kristensen

Møllestenen 38
9370 Hals

Mobil: 29 29 32 70

Erling Kristensen

Møllestenen 38
9370 Hals

Tlf: 98 75 07 02

Carsten Hviid Kristensen

Skovvadbrovej 34, Bjerregrav St By
8900 Randers

Tlf: 86 44 30 40

Det er hvad har kunne finde ud af og det har godt taget tid håber du kan bruget det til noget, så det er op til dig og ringe eller skrive.

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-07-06 10:57

der er også de her om du kan bruge dem til noget er op til dig

Pia Hviid Kristensen

Park Allé 3 A, Assentoft
8900 Randers

Mobil: 40 41 04 66

Poul Erik Kristensen og Jette Hviid Kristensen

Park Allé 3 A, Assentoft
8900 Randers

Tlf: 86 49 52 72

http://www.degulesider.dk/vbw/oplysningen/resultat.do;jsessionid=abIFLAJCB7mf?name=hviid+kristensen&zip=&city=&address=®ionID=&phone=&Image51.x=40&Image51.y=10

dr.dem

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 23-07-06 11:16

mange tak for jeres førsøg men min far heder ik poul er eller hviid og min for og has kone er gået fra hinanden

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-07-06 15:13

så er det godt nok svært og finde ud af men du et sikke på at det ikke er disse

Citat
Jytte Hviid Kristensen

Møllestenen 38
9370 Hals

Mobil: 29 29 32 70

Erling Kristensen

Møllestenen 38
9370 Hals

Tlf: 98 75 07 02

dr.dem

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 23-07-06 15:36

ja jeg er min far hedder erling ove kristensen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-07-06 16:50

der ikke nogle der registreret under erling ove kristensen, kun dem jeg har vist dig så ring til dem og spørg det koster ikkke noget andet end telefon regningen

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-07-06 16:56

hvad er dit navn så skal jeg ringe og spørge??????

dr.dem

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 23-07-06 16:58

jeg kan se at de bor samme sted,men de er skilt og jeg ved at hun blev i huset i randers

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 23-07-06 17:00

marianne jeg kom til at hedde jensen da min mor og stedfar blev gift min mor hed mona og min stedfar hedder kjeld

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-07-06 18:49

Nu ledder du efter din far og ikke din mor og din stedfar. Din far hedeer Erling Kristensen dine oplysninger til os er
Citat
--------------------------------------------------------------------------------

hejsa til alle

Jeg håber at jeg her igemmen kan finde min far og nogle af de børn jeg ved han har.
Min far hedder erling kristensen og det sidst sted jeg har hørt han boede var randers sammen
med hans kone jytte de fik 4 børn hvor jeg kun ved hvad de 2 at dem hedder : carsten og vibeke og at den ældste er
på aldre med min lillebror som er fra første ægteskab og han er 37-38år.

jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig da jeg gerne vil i kontakt med ham

Din fars nye kone dengang hed Jytte som du nu siger at de er blevet skilt (og det er ikke din mor) men hun har da samme efternavn som

Citat
Carsten Hviid Kristensen

Skovvadbrovej 34, Bjerregrav St By
8900 Randers

Tlf: 86 44 30 40

Og nej din far hedder ikke Hviid Krisetnsen, men det gør hans kone og dine halvsøskene måske.

Skal have flere oplysninger.

dr.dem

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 23-07-06 18:56

hvad mere vil du have afvide

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-07-06 19:13

jeg vil vide om din far er skilt fra jytte (som ikke er din mor) for han bor åbenbart ikke i Randers mere og om det er din halvbror der hedder Carsten Hviid Kristensen? (måske sit mors efternavn som mellemnavn)????

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-07-06 19:38

Er det for svært?

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-07-06 20:07

Er det hende her???????????????????

Jytte V. Kristensen

Fabersvej 2
8900 Randers

Mobil: 51 86 05 84

dr.dem

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 23-07-06 20:12

Ja undskyld, men jeg synes altså det virker en smule "halv-hjertet" dette forsøg.

Som jeg ser det, vil du have en masse af vide om din far, men ikke have kontakt til ham. Et eller andet sted virker det altså lidt forkert. Hvis du har hans fulde navn, og en tidligere adresse, så ring da for pokker til Kommunen.
Hvis du bare er nysgerrig, så lad være med at grave for dybt. Finder du til sidst en der kender din far, så må du jo regne med at han får af vide du søger efter ham. Tager du derefter ikke kontakt - så tænk lidt på hvordan han opfatter dette.

der kan være hundrede grunde til at i ikke har kontakt idag - men husk på at han sidder inde med den anden halvdel af sandheden.

mvh
Dorte

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-07-06 20:18

Hej Dorte
Det er jo det jeg har prøvet og finde ud af, jeg tror jeg har brugt 7 til 8 timer og finde frem til det jeg har fundet frem til ogh så bliver der talt om MOR som hedder Jensen.

dr.dem

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 23-07-06 20:22

Hej Dr.Dem

Netop. du bruger tid og kræfter på at hjælpe, og jeg tror ikke det nytter. Kommunen kan klart hjælpe ham, og som tidl. nævnt koster det ikke noget i Rds.kommune. jeg vil da gerne hjælpe, med mindre det kun er for at grave "snavs" frem.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-07-06 20:34

Nu er det en pige/dame der hedder Marianne som søger efter sin far og det vil jwg da godt bruge tid på når jeg har tid og det har jeg haft Lørdag og Søndag men nu r det snart slut for imorgen er det arbejdet det kalder.
dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-07-06 20:38
Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 23-07-06 20:41

Ja det er altid rart når man finder hjælp fra rare kandu´er.
Nu vil jeg overveje om jeg skal gå i gang med ungernes madpakke - for som du selv siger, er det jo mandag i morgen.

God aften til jer alle.