/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
jesperp04
Fra : Brassovitski
Vist : 628 gange
50 point
Dato : 04-07-06 21:22

Hvad hulen er det for noget åndsvagt noget at bruge tips til??????????????
Det er sku da lort at bruge tips til information om at sider "backpacker???" er nede eller oppe.

Accepteret svar
Fra : linux-man

Modtaget 60 point
Dato : 04-07-06 21:34

Jeps. Enig. Først et tip om siden er nede, som blev straffet behørigt, hvorefter der skrives et nyt tip når siden er nede.... Underlig adfærd...

Hvad var dit spørgsmål?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-07-06 21:36

Der er nogen der lære det hurtigt; og så er der dem der aldrig lære det!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-07-06 22:10

Citat
Brassovitski Vist : 18 gange
50 point
Dato : 04-07-06 21:22

--------------------------------------------------------------------------------
Hvad hulen er det for noget åndsvagt noget at bruge tips til??????????????
Det er sku da lort at bruge tips til information om at sider "backpacker???" er nede eller oppe.

Hvad hulen er det for noget åndsvagt noget at bruge seneste indlæg til at forklare en ny bruger på kandu at du er meget klogere og bedrevidende.

Lad nye brugere dog få en chance her på kandu. Du er nu ikke den første bedrevidende bruger på kandu, der anvender det sprog, som du bruger.

Du har måske været i lære

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-07-06 22:12

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 04-07-06 22:32

Ans

Man lærer det aldrig hvis man ikke får det at vide....

Og man lærer i hvert fald heller ikke, hvis man ikke lytter.

Det sidste er i hvert fald ret vigtigt hvis naiviteten skal holdes i live. Så lær at læse hjemmesiden før man deltager må være et absolut minimumskrav i stedet for at man skal blive ved med at trækkes med "nye" brugere der åbenbart skal have lov til at opføre sig som det passer dem.

Så fik JEG luft....

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-07-06 22:38

Halløjsa
Nu er det ikke mit normale sproegbrug jeg har brugt i dette indlæg. Jeg plejer at holde mig meget seriøst til det det handler om her på kandu, hjælp fra bruger til bruger.
Iøvrigt mener jeg at man som ny bruger har pligt til at læse de vejledninger der ligger i hvad det handler om her på kandu. Jeg kunne da fint finde på mange andsvage tip bare for at tjene point osv. f.eks. kunne jeg sende et nyt tip ca. hvert sekund.
Tip: Nu er det grønt lys i overgangen ved storegade.
Tip: Nu er det rødt lys i overgangen ved storegade.
Tip: Nu er det grønt lys i overgangen ved storegade.
Tip: Nu er det rødt lys i overgangen ved storegade.
Tip: Nu er det grønt lys i overgangen ved storegade.
Tip: Nu er det rødt lys i overgangen ved storegade.
Tip: Nu er det grønt lys i overgangen ved storegade.
Tip: Nu er det rødt lys i overgangen ved storegade.
Tip: Solen skinner
Tip: Det er overskyet idag.
Etc.

Tip skal være noget andre kan bruge, til noget fornuftigt, det siger vel sig selv.
Om en side er nede eller ej er da indlysende, det behøver man vel ikke få tip om.

En anden god en fra intranettet i det firma jeg arbejdere i.

IT-Info:
Kl. 15:00
Serveren til intranettet var nede fra klokken 12:00 til 14:00

Ja, og hvad skal man så lige bruge den information til når klikken er 15:00

TIP SKAL VÆRE BRUGBARE TIP OG IDEER!! TAK!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-07-06 22:41

Tak for støtten >linux-man<. Du har fuldstændig ret, nye brugere bør som minimum, læse de råd og vekledninger der finde på Kandu, inden de begynder at spilde andre seriøse brugeres tid til ingenting.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-07-06 22:42

Hmmmm, jeg troede ikke at lyset i overgangen skiftede så hurtigt?
Citat
f.eks. kunne jeg sende et nyt tip ca. hvert sekund.
Tip: Nu er det grønt lys i overgangen ved storegade.
Tip: Nu er det rødt lys i overgangen ved storegade.
Tip: Nu er det grønt lys i overgangen ved storegade.
Tip: Nu er det rødt lys i overgangen ved storegade.
Tip: Nu er det grønt lys i overgangen ved storegade.
Tip: Nu er det rødt lys i overgangen ved storegade.
Tip: Nu er det grønt lys i overgangen ved storegade.
Tip: Nu er det rødt lys i overgangen ved storegade.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-07-06 22:46

Det de rmed at lyset skifter så hurtigt er en foranstaltning til nedbringelse af mængden af dårligt gående i kommunen. Jo flere dårligt gående (primært pensionister) der ikke når over lysreguleringen, des mindre udgifter på ældreområdet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-06 22:47

Jeg tror nu at jesper04 mener det godt nok
Hvis det er en side jesper04 benytter flittigt er 'tippet' nok lavet med den intension at videregive oplysninger om at der er 'problemer' på siden i øjeblikket, men ganske rigtigt: Ikke særligt brugbart for andre end 'ligesindede' og totalt ubrugeligt om 14 dage.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 04-07-06 22:49

Og de penge de sparer gik udover din stilling *SLAM*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-07-06 23:14

Citat
Brassovitski

Dato : 04-07-06 22:41

--------------------------------------------------------------------------------
Tak for støtten >linux-man<. Du har fuldstændig ret, nye brugere bør som minimum, læse de råd og vekledninger der finde på Kandu, inden de begynder at spilde andre seriøse brugeres tid til ingenting

Betragter du dig selv som en seriøs bruger!!!!!!!

Jeg vil lige gentage dit spørgsmål ?????????

Citat
Hvad hulen er det for noget åndsvagt noget at bruge tips til??????????????
Det er sku da lort at bruge tips til information om at sider "backpacker???" er nede eller oppe.

Mener du selv at en "seriøs" bruger, som du mener du er, bør skrive sådan til en ny bruger, så vedkommende kan/skal gebærde sig efter dit hoved?

Der skal være plads til alle, det gælder også dem, som ikke lige retter sig efter dit hoved.

Jeg tror at Jesper04 har skrevet sine tip i en god mening, men så skal han lige ha' et slag i hovedet af dig, da du er en "seriøs" bruger.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-07-06 23:22

JA JEG ER EN meget seriøs bruger, (Det viser min statistik over besvarede spørgsmål osv.) derfor dette ene indlæg som ikke er seriøs, fordi det irriterer mig at man går igang med at bruge et site som kandu, uden at sætte sig ind i hvad det handler om.
Punktum! PUNKTUM!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-06 00:10

Nå nå nåeh... handler kategorien : Hjemme sider http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30306 nu ikke længere om hjemmesider?

Man må da indrømme at jesperp04 holder sig til emnet i modsætning til 'visse' andre

...om 'tippet' omkring hjemmesiden så er godt eller skidt ...det har brugerne jo bedømt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-07-06 06:13

Kandu virkede forresten ikke så stabilt i nat.

Godkendelse af svar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-07-06 06:41

Tak for din opbakning linux-man.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-07-06 07:29

Men linux-man stiller dig da et spørgsmål 'Hvad er spørgsmålet'
Og mit ville være - Hvordan kan du finde på at ligge denne tråd under Hjemmesider.
Det hører da til under småsnak

Lærer de det dog aldrig

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 05-07-06 12:33

Natmaden > Hjemmesider der er oppe eller nede er vel under kategorien Hjemmesider?
Det ben kan der jo ikke koges meget mere suppe på...

Brassovitski > Velbekomme. Jeg var lige så harm. Første tips bedømmelse var allerede et tegn på at vejledningen var: "Hold nu op. Vi kan godt selv huske at besøge en side igen, hvis den er midlertidigt nede."
Det var det de andre ikke forstod [eller huskede ] da de forsøgte at forsvare Jesper.

Men både han og vi bliver klogere med tiden. Der er forbavsende mange nye profiler der kun holder herinde et par dage, og efter min bedste vurdering er det vigtigt vi alle lærer at stå sammen om hvad vi mener Kandu skal være for at det kan vedblive at være et hyggeligt sted.

Regler og vejledninger er ikke altid noget skidt. Faktisk ofte lige omvendt. Især i trafikken....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-06 12:56

Citat
Brassovitski

Dato : 04-07-06 23:22

--------------------------------------------------------------------------------
JA JEG ER EN meget seriøs bruger, (Det viser min statistik over besvarede spørgsmål osv.)

Som skrevet af efter "Arnebogen"

Men det er nu ikke brugerne på kandu, der skal sætte regler for hvad andre brugere må eller ikke må.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-07-06 18:58

Til ans
Læg nu lige mærke til hvad det er jeg skriver. Jeg mener heller ikke det er brugerne der skal bestemme hvad man må og ikke må. Det er jo også derfor jeg flere gange i denne tråd gør opmærksom på at man bør læse vejledningen til sitet inden man går igang med at bruge det.
Samtidig må vi jo erkende at det jo ikke er kandu teamet man skal forvente er politi på sitet.
Der er jo lagt op til anarki, men alligevel er der jop et sæt regler der skal/bør følges.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-07-06 19:46

linux-man det jeg mente er at denne tråd er lige så meget spild.
Denne slags tråde opstår jævnligt,
men har da intet indhold til en vidensdatabase, hvor folk sidder og skal have hjælp.
hvis det ikke høre under smalltalk, ja så må det høre under emnet kandu,
altså hvis man (som jeg lige har gjordt) betaler sig ind i en tråd,
og den er under emnet hjemmesider, så er det for at få hjælp,
og ikke en meningsmåling over hvem der holder med hvem.
Min deltagende bemærkning skulle nok have været.
Kik, dog i de gamle indlæg, emnet har været oppe til hudløshed.
Eller kast ikke med steen, hvis du selv bor i glashus.
Nej linux-man den var ikke tænkt til dig men til spørger og åbner af tråden.

Brassovitski denne tråd er komplet ligegyldig , og en gentagelse af tildligere tråde.
Sådan kan vi jo alle komme galt afsted, , ganske som jesper04.
men hvis han syntes at det er vigtigt at vide, så må han vel om det !

OVER AND OUT !

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-07-06 20:01

Hvor er det lige at "storegade" ligger - ja vi bliver jo alle ældre.
Men spørgsmålet er vel egentlig hvor meget plads der er til alle vi forskelligartede brugere.
Nogen er rigtig gode spørgere og nogen har lige det svar der behøv's.
Ja der er mange som bare tipper derudaf, enten fordi de ikke ved bedre, eller bare for sjov.
Jeg har da selv lagt et par tip som blev hejlet ned...................sådan er det bare.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-07-06 21:01

Nemlig, e.c !
men jeg tør ikke at love dig point, for så kommer ans bare efter mig

Der er stadig møl i min pointpung fra sidst

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-07-06 21:08

Jeg har heller ikke brug for point.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-07-06 21:39

Næ du har jo alle mine

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 06-07-06 02:05

Rådden tråd som stinker langt væk af personlig hetz. Total mangel på seriøsitet

Citat
Fra : Brassovitski

--------------------------------------------------------------------------------
JA JEG ER EN meget seriøs bruger, (Det viser min statistik over besvarede spørgsmål osv.) derfor dette ene indlæg som ikke er seriøs, fordi det irriterer mig at man går igang med at bruge et site som kandu, uden at sætte sig ind i hvad det handler om.
Punktum! PUNKTUM!

Arne.J i ulveklæder?

Kommentar
Fra : natmaden