/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Annulleret spørgsmål
Fra : steno
Vist : 474 gange
50 point
Dato : 27-06-06 21:35

Er der ikke noget galt når man annullerer et spørgsmål til 500 point ( Dirch Passer Monologer
Fra : steno Vist : 81 gange
500 point
Dato : 22-06-06 14:37)- at man ikke får tilbageført disse ?

Hilsen steno

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 60 point
Dato : 27-06-06 21:39

Du kan se pointsystemet her:
http://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-06-06 21:56

Det er der ikke noget galt i, der er jo flere, der har prøvet at hjælpe dig.

Når først en bruger har skrevet i dit spørgsmål, så kan du få max. 5 point retur.

Jeg går ud fra at det er dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg89956.aspx

som du hentyder til

Du kan kun få dine point retur, hvis du annullerer før en bruger har skrevet i din tråd.

Godkendelse af svar
Fra : steno

Dato : 27-06-06 22:06

Ok e.c

Reglerne er jo ret klart formuleret, og dem skan jeg jo ikke lave om på !

Hilsen steno

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-06-06 22:10

I det hele taget er det en uskik at annullerer, når så mange har prøvet at hjælpe dig.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-06-06 22:12

Derfor er det også lidt smart hvis man ikke sætter så mange point ud på et spørgsmål.
Det er nemlig ikke disse mange point som afgør om der kommer et svar............... det er simpelthen
om spørgsmålet kan løses af lige dem som kigger nu.
Der er løst mange og lange spørgsmål for bare 10-20 point.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 28-06-06 00:55

Citat
når så mange har prøvet at hjælpe dig

Til pallebhansen vil jeg sige, når du taler om så mange, har du så talt mig med. Jeg oprettede spg. den 22.06, set 88 gange. Det een besvarelse fra vil.du og een fra Nordsted1. Fem gange er mine egne kommentarer.
Hvis vi skal tale uskik, har jeg før været inde på problematikken, at man skal belønne en eller anden med point, selv om ens spørgsmål ikke er besvaret. Det kalder jeg en uskik der er himmelråbende åndsvag.

Hilsen steno