/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Besvarelse af spørgsmål
Fra : Påsse
Vist : 656 gange
100 point
Dato : 26-06-06 10:49

Hej med jer

Hvordan skal jeg besvare et spørgsmål i Nyheder (UseNet), der er jo ingen kasse under med mit navn, som der er andre steder, b.l.a. ubesvarede i slægtsforskning.

Hilsen Påsse

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 26-06-06 10:59

Usenet
Det vil ikke være muligt at skrive til usenet endnu, da denne del af Kandu.dk ikke er helt færdig.
--------------------------------------------------------------------------------
Til sidst vil vi ønske jer alle et rigtig godt nytår, og vi håber i vil være behjælpsomme med at rapportere fejl og mangler ved det nye system.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

http://www.kandu.dk/kandunews.aspx

Så det er ikke muligt.

Kommentar
Fra : macau

Dato : 26-06-06 11:13

godt nytår hvad med en god jul

Godkendelse af svar
Fra : Påsse

Dato : 26-06-06 11:20

Tak for svaret ans.