/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Kan ikke finde siden
Fra : heseda
Vist : 804 gange
100 point
Dato : 07-06-06 22:21

Når jeg indtaster www.iq-hairdresser.dk får jeg meldingen : kan ikke finde siden.
Jeg har IKKE ændret noget ved siden - hvad er der galt

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 07-06-06 22:30

Jeg kan heller ikke komme ind på den, så siden må er sikkert nede.

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 07-06-06 22:33

Hej,

Deres server er muligvis nede i øjeblikket eller de kan være ved at opdatere deres hjemmeside eller også har de måske glemt at betale deres abonnement
MVH Michael

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-06-06 22:37

Jeg har ikke problemer med at se siden.

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 07-06-06 22:49

Det lyder mærkeligt, at kun "ans" kan komme ind på side. Så siden må åbenbart være betalt og tilgængelig.
Er der nogen forslag til hvad der så kan være galt?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 07-06-06 22:53

NO PROBLEMS her heller, men nu må der da være en del der efterhånden kender den side...
Godt reklamefremstød

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 07-06-06 22:57

Er det her samme side ? http://cnu.dk/iq-hairdresser/index.htm

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-06-06 22:59

ja jeg kan nu heller ikke komme ind på siden men det sidste link fra sti_s fungerer.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-06-06 23:04

Jeg ser den samme side på begge links.

Accepteret svar
Fra : weblife

Modtaget 110 point
Dato : 07-06-06 23:10
Kommentar
Fra : heseda

Dato : 07-06-06 23:11

iah. det var da en mærkelig bemærkning at fremkomme med. Der er, foruden mig selv, 3 andre her på siden som ikke kan komme der ind, men tak for din tilbagemeldingen.
Det er mærkeligt at nogle kan kommer ind og andre ikke ??

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 07-06-06 23:19

Forklaringen står vel i weblife´s link (næstnederst)

Error: At least one of your WWW IPs is not a public IP. The problem IP(s) are:

127.0.0.1 is not a public IP
That means that some or all people trying to get to your web site will not be able to get there.

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 07-06-06 23:30

Jep - jeg prøver at undersøger dette

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-06-06 09:06
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-06-06 09:27

Jeg ka' også se den!

Kommentar
Fra : akle

Dato : 08-06-06 12:07

Éen mere! - Jeg kommer fint ind på hjemmesiden, ved begge links!!!
MVH Akle

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-06-06 12:22

Jeg kan kun se noget sort tekst på nogle grålige flader.
Det gælder begge link også det link fra DK

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 08-06-06 14:52

Siden åbner uden problemer - har bare ikke noget at bruge den til

Godkendelse af svar
Fra : heseda

Dato : 08-06-06 15:57

Tak for svaret weblife. Jeg har været inde og ændre på DNS, det er bare mærkeligt - siden har ellers fungeret udmærket.

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 08-06-06 20:35

heseda selv tak