/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
fejl på hjemmeside
Fra : weblife
Vist : 512 gange
10 point
Dato : 05-06-06 15:28

Hej

Jeg har været inde på http://members.lycos.co.uk/webshop3/123/index.php?p=p_21 man kan ikke tilmelde mig på siden da jeg bare har en blank plads og kan heller ikke se formular nogen der ved hvorfor?

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 05-06-06 15:33

hvilken browser har du?

jeg har lige testet i Firefox - den ser god nok ud...

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 05-06-06 15:38

jeg har ie

Accepteret svar
Fra : surfsusan

Modtaget 20 point
Dato : 05-06-06 15:41

Ja, der er ingen tilmeldingsformular på websiden, når man bruger IE ...

der er fejl i opbygningen af hjemmesiden... ikke noget du kan gøre ved...

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 05-06-06 15:45

hvad er det for en fejl og hvorfor vises det ikke?

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 05-06-06 15:47

og for resten så er jeg ved at lave den

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 05-06-06 15:52

jamen, så kan du godt gøre noget ved det ...

det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med lige nu ... vi håber molekyle eller andre dukker op...

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 05-06-06 15:55

har fundet ud af det

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-06-06 17:14

Der skrives data ikke fundet i hovedvinduet, så du har nok ikke fundet ud af det alligevel, vel???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-06 17:44

Hmmmm... Jeg kan ikke umiddelbart finde fejlen i scriptet: http://members.lycos.co.uk/webshop3/123/js/standard.js

..og CSS'en validerer korrekt: http://members.lycos.co.uk/webshop3/123/templates/default.css

..men prøv at spørge 'geniet' : sciechanowski@gmail.com som står bag siden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-06-06 17:49

IE 6
Der står stadig " Data ikke fundet"
Men der er en henvisning til kontaktformular bagved det reklamebanner.
Men jeg ved ikke hvem der skal kontaktes så det har jeg ikke gjort.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 07-06-06 00:06

Har lige prøvet igen!
Nu voses et felt til E-mail og tilmelding. Fint.
Hopper tråden.

Godkendelse af svar
Fra : weblife

Dato : 14-10-06 21:48

Tak for svaret surfsusan.

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 14-10-06 22:49

Selv tak... elsker at kunne hjælpe andre.