/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lyd når jeg klikker på links
Fra : svendib
Vist : 522 gange
150 point
Dato : 04-06-06 17:38

hejsa! Nogle der kan fortælle mig hvordan man fjerner den irreterende lyd når jeg klikker på links?? tak :)

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 160 point
Dato : 04-06-06 18:19

Kontrolpanel->Lyde og lydenheder-> Vælg fanen; Lyde: ..og fjen lyden fra Programhendelser: 'Start navigation' (=Windows Navigation Start.wav) ved i rullepanelet ud for denne lyd at vælge : [ingen]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : svendib

Dato : 04-06-06 20:01

ehhh jeg har ik muligheden program hændelser ? :S

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-06-06 20:26

Programhændelser er det hvide vindue (..når du har valgt fanen; Lyde), hvor første punkt hedder : Afslut Windows (='Windows XP Shutdown.wav')

Når man klikker på et element i listen optræder det underliggende punkt : Lyde ..hvori man kan angive hvilken lydfil der skal afspilles.

Som sagt lyden : 'Windows Navigation Start.wav' der giver kliklyden, når et link klikkes.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : svendib

Dato : 04-06-06 21:34

Det vil ikke virke? :S

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-06-06 22:24

Hæ! Du kører vel ikke med win 3,11 hva'!

molokyle har beskrevet metoden helt korrekt, så hvis det ikke virker, læser/klikker du nok bare forkert.

Prøv lige at skrive helt præcis trin for trin hvad du gør. så kan molokyle eller jeg nok hjælpe dig.

Åbner kontrolpanel-->dobbeltklik på ikonet lyde og lydenheder osv...

Kommentar
Fra : svendib

Dato : 05-06-06 08:47

hehe fandt en menu der hed ...ingen lyd :P meget nemmere :P men tak til jer begge point på vej :P

Godkendelse af svar
Fra : svendib

Dato : 05-06-06 08:47

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-06 09:08

Den menu du har fundet skulle vel ikke være :

Start->Programmer->Tilbehør->Media->Lydstyrke ..sæt flueben i 'Overordnet' ..slå alt fra?

Hvorved der slet ingen lyd kan afspilles overhovedet?

...eller kører du Win 95/98? ('Ingen lyd' findes vist kun som menu i disse operativsystemer under Kontrolpanel->Lyde)

Nåe... men takker for ponit

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-06 09:09

ponit? ...point for dælen da

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-06-06 13:26

Ingen lyd overhovedet, det var fvel ikke lige det der var meningen eller?
Så ku du jo bare have lukket på lydikonet i processlinien, hvis altså din Windows er sat op til at vise denne.
Man kan få rigtig meget god hjælp her på kandu, men det er en betingelse at man stiller spørgsmålet korrekt.

Kommentar
Fra : svendib

Dato : 05-06-06 17:57

nej nej ingen myd i windows (xp) altså med hensyn til advarsler og sådan... :P

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 07-06-06 00:02

Hopper af nu!