/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Oprette skype bruger?
Fra : guss
Vist : 2684 gange
100 point
Dato : 19-05-06 21:52

Hey, jeg har lige downloadet det nyeste skype (ikke beta). men hvordan får jeg oprettet en ny bruger?

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 19-05-06 23:56

Programmet skal installeres først.
Første gang du åbner Skype, skal du indtaste brugernavn. Det er egentlig der, du oprettes som bruger.

Kommentar
Fra : guss

Dato : 20-05-06 00:15

har installeret. men når jeg åbner er der rigtigt nok et lohin vindue, men hvis jeg prøver at oprette en ny bruger derfra siger den:"Dit brugernavn og dit password blev ikke gendkendt"

Accepteret svar
Fra : Paulus1

Modtaget 100 point
Dato : 20-05-06 00:26

Nu er det lang tid siden jeg har installeret mit Skype, men...

Når jeg logger på, er der lige neden under boksen "brugernavn" et lille link "har du ikke et brugernavn?". Når man trykker på den, kommer man til "opret konto" skærmbillede.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-05-06 14:31

Hvis din Skype forbindelse er SIP basseret, så se dette link.
http://www.easywebcom.dk/produktside.asp?Kategori=FLYTTESALG&Produkt=VoIP%20Phone
Telefonen kobles direkte til dit netværk, og du kan så tale, uafhængig af om din PC er tændt eller slukket!

Godkendelse af svar
Fra : guss

Dato : 20-05-06 14:49

Tak for svaret Paulus1. syntes jeg prøvede det igår, men det virker nu. MANGE TAK.