/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
email pist væk - og dog??
Fra : jeanette18
Vist : 550 gange
200 point
Dato : 14-05-06 23:55

Jeg har normal outlook 2003 og da jeg annulerede sikkerhedskopieringen som jeg lige havde sat i gang forsvandt samtlige backup filer som lå i min specielle mappe til backupfilerne . Backupfilerne ligger på en separat harddisk.

(jeg benytter denne her til sikkerhedskopiering: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=8b081f3a-b7d0-4b16-b8af-5a6322f4fd01&DisplayLang=da)

Går jeg ind og søger på google desktop finder den samtlige pst.filer i "MEDDELELSER I CACHEN", så et eller andet sted må disse mails da ligge?

Har søgt efter *pst. på pc`en via SØG-funktionen, men uden resultat.

Hvad pokker gør jeg nu?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-05-06 06:06

Har du husket at søg ei skjulte filer?
Alt efter dine indstillinger, er søger windows stifinder ikke default i skjulte filer.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 15-05-06 06:22

Ja jeg kan se de skjulte filer samt operativ systemfiler.

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 15-05-06 06:50

Prøv at søg på dato.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-05-06 07:41

Og du søger vel på alle drev (bl.a. din seperate HD)

Accepteret svar
Fra : leob

Modtaget 200 point
Dato : 15-05-06 08:46

Det, at Google Desktop finder det, er vst ikke ensbetydende med, at filerne er der(men nærmere, at de har været der).
Jeg mener at min desktop finder dokumenter, som jeg forlængst har slettet (et bi-pørgsmål: Er der nogen som ved, hvordan man får dekstop-programmet til at afsøge og fjerne gamle filer?)
Jeg kender ikke "MEDDELELSER I CACHEN". Er det en mappe med filer? Hvis det er det, kan du måske få filerne frem via fejlsikker tilstand?
Der er nok sket det, at dit backup-program som en forberedelse til en ny backup har fjernet de gamle, men jeg kender ikke dit program og hvilke muligheder du har haft.
Har du prøvet systemgendannelse? (men det forudsætter nok, at du også har sat det til gendannelse af din backup-disk, og det har du nok ikke?).
leob

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 15-05-06 10:22

Systemgendannelse vil helt sikkert ikke hjælpe mig og MEDDELELSER I CACHEN ved jeg heller ikke hvad er udtryk for i relation til google desktop.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 15-05-06 11:17

Dine mails fra outlook 2000,2002,2003 de plejer at ligge under //c:/dokuments and settings/"brugernavn"/locake indstillinger/application data/microsoft/outlook

derinde ligger der en office datafil som er en pst fil.... og hvis den er væk så er din mail væk

desværre...

Kommentar
Fra : afinn

Dato : 15-05-06 13:44

hej,
prøv at gå ind på denne side http://www.quetek.com/prod02.htm og hente en demo af File Scavenger, den skulle kunne finde bortkomne filer.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 15-05-06 22:17

Desværre Scavenger fandt dem ikke, så det ser skidt ud.

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 23-07-06 19:02

Heysa leob. Desværre lykkedes det mig altid at finde alle de tabte mails, men en del af den kunne jeg finde via google desktop cachen. Godt jeg havde dèt program på pc`eren.