/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Kinesiske ordbøger
Fra : Luckylook
Vist : 841 gange
100 point
Dato : 07-05-06 16:23

Hvilket forlag udgiver kinesiske ordboger med skifttegn og engelsk lydsprog. eller findes det på dansk? er der nogen her der ved det?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-05-06 16:37

Et forlag kender jeg ikke, men simple kinesiske ord kan du få oversat på:
http://freetranslation.paralink.com/

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Luckylook

Dato : 07-05-06 16:52

Gerne ordbøger af pap og papir.
med venlig hilsen Lucky

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 07-05-06 16:53

Hvad med online kinesisk/engelsk http://www.njl.dk/hb/litt/sprog/kinesisk.htm

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 07-05-06 17:03

Prøv at studér dette link http://www.emu.dk/gym/fag/ki/didaktik/

Accepteret svar
Fra : labuni

Modtaget 100 point
Dato : 07-05-06 18:05

Hej.
Jeg købte engang en i boghandelen i Århus Universitet, jeg har den ikke hjemme i øjeblikket, så jeg kan ikke fortælle dig hvilket forlag den er fra.
Det var en kinesisk-Engelsk, Engelsk-Kinesisk ordbog, hvor man kan læse og oversætte de kinesiske tegn, både til kinesisk lydsprog og til engelsk.
Du kan komme i kontakt med boghandlen ved at kontakte:
Aarhus Universitet, Nordre Ringgade 1, 8000 Århus C
E-post: au@au.dk · Telefon: 8942 1111 · Fax: 8942 1109

Mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : Luckylook

Dato : 07-05-06 18:23

Tak for svaret labuni. Det prøver jeg at ringe og bestille imorgen tak.
Med de venligste hilsener Lucky.