Medlemsnummer : 250247
Superpoint : 20

Medlemsdato : 27-01-2006
Seneste login : 06-08-2008
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg har taget tre uddannelser indenfor tekstil, den sidste som produktionsingeniør og har haft en tænkepause.Jeg har haft hest, katte,men blev allergisk. Jeg har tænkt på en undulat men fjerdynen skal også passes. Jeg laver mad med mine venner og har nu endlig fået internettet til at virke.Jeg ser gerne film med schiense-fiktion og overvejer gerne den etiske brug af teknologi og moderne metoder. Har krige bidraget til udviklingen eller sidder vi bare med selvmedlidenheden alene og venter på den næste. Hjælper det at budister verden over mediterer på verdensfred eller er det bare for barnlige store spørgsmål?? Kan et frit marked brødføde de sultne i afrika og vil vi handle med dem?Jeg lufter bare et par spørgsmål. Apartheit blev vundet ved ikke voldelige metoder. Er der nogen der kan hjælpe hvis USA gåri krig mod muslimer bare fordi nogle enkelæte ødelægger deres ellers fredelige befolkning. Kristne har også ødelagt en del med hekseafbrændinger og bomber i USA Det betyder vel ikke At vi skal hade kristne de fleste passer sig selv og deres menighed.