/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Standardgateway er offline?
Fra : LeaBia
Vist : 2846 gange
105 point
Dato : 08-04-06 16:30

Hej har lige fået ny computer og vil gerne på nettet, med trådløst netværk men den siger "Standardgateway offline"... hvad gør man så? har ikke særlig forstand på computer så hvis i kan forklare det helt ned på børnahaveniveau ville jeg være glad :D

På forhånd tak

Lea..

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-04-06 18:28

Ja men så må vi starte med sutteflasken
Det formodes at du har en router med accesspoint (trådløst) og et trådløst netkort i den pc der skal have forbindelse.

Har du været inde i routerens opsætning, og indstillet det til at være aktiv?

Da routere er rimlig forskellige fra hinanden, alt efter mærke, så lad os lige vide hvilken router du har brugt til dit netværk, så vi kan komme videre, uden for mange sidepring!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-06 22:05

Har du selv en ADSL/Kabel forbindelse ...eller 'suger' du blot på 'naboens' trådløse forbindelse ?

Det ku' jo være han har slukket for skidtet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : LeaBia

Dato : 11-04-06 14:46

Det er min egen forbindelse :)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-04-06 16:53

OK din egen forbindelse! Ahaaaaaaaaaaa!
Men det gav lige som ikke noget svar på netværkets opbygning, som jeg forspurgte dig om!

Kommentar
Fra : LeaBia

Dato : 11-04-06 17:43

Er jeg godt klar over men er ikke hjemme lige nu så er ikke klar over hvad denhedder... svarede på molokyles kommentar...