/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Mangler sponsere til .dk
Fra : Zaxo
Vist : 451 gange
5 point
Dato : 27-11-02 19:12

Vi er en skilled Cs klan ( Counter Strike ) Og vi ønker en som kan sponsere en .dk domæne. I kan komme i kontakt med mig på MSN Messenger : Casperbach@jubiimail.dk ( kan også skrive mail til den ) Eller på mIRC @ Quakenet #BaD-C
Alle er velkommen til at hjælpe med at give et råd om hvem jeg kan spørger:D

/ZaXo !

Kommentar
Fra : djarner

Dato : 23-12-02 02:32

Hvorfor opretter i ikke en selv ?
der kræver ikke andet end en PC og en adsl

Og så har i det hele for jer selv.

Djarner

p.s. jeg hoster min egen server min eget site ... mail ..... og betaler selv

Kommentar
Fra : linkman

Dato : 08-05-03 23:18

Nu er det ikke så dyrt at få et webhotel på http://b-one.nu
koster et webhotel 9 kr om måneden, med domæne navn og registring koster det 322,25 om året at have 100md og ubegrænset E-Mail adresser (@ditdomæne.dk eller .com eller .biz osv)

venlig hilsen Linkman

Linkman Webart
homemade webart
http://iamlinkman.dk

Kommentar
Fra : linkman

Dato : 08-05-03 23:19

det er selvfølgelig 100MB undskyld stavefejlen

linkman