/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kazaa Lite
Fra : netsalg.dk
Vist : 559 gange
491 point
Dato : 10-03-06 12:05

Hej
Jeg kan ikke connecte til kazaa lite - er der andre der har de problemer??. Jeg har så gjort det jeg har uinstall og hentet den igen, men stadigvæk kan jeg ikke connecte, selvom jeg synes jeg har saat den op som jeg plejer.

Kommentar
Fra : netsalg.dk

Dato : 10-03-06 12:13

Det er version 2.6.1 jeg har hentet. Hvis jeg henter den via www,download.dk er det et helt andet fildelingsprogram jeg får, og det skal være kazaa lite.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-03-06 12:33

Kazaa Lite?

Der er nok 'nogen' der ikke er bange for Spy-/Adware

http://www.andreasroom.com/HowTo/kazaalite.aspx

Det kunne jo være derfor

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 10-03-06 16:48

Prøv denne site, det er på eget ansvar. Du skal gå med både seler og livrem.
Husk codex pakken.
http://free-downloads.thesitez.com/2006/02/23/kazaa-lite-resurrection-free-kazaa-lite-2/

Tadeo

Kommentar
Fra : netsalg.dk

Dato : 11-03-06 12:18

Nu har jeg fået det sat op ,men når jeg trykker på seach knappen sker der ingenting, før hen kom søge resultaterne jo altid i det store vindue til højre, gad vide hvad jeg har gjort galt

Kommentar
Fra : netsalg.dk

Dato : 11-03-06 12:27
Accepteret svar
Fra : paperboy

Modtaget 491 point
Dato : 14-03-06 21:00

Det ser rigtig nok ud, hva med at prøve at afinstall, og så install igen. Det kan være det hjælper.

Godkendelse af svar
Fra : netsalg.dk

Dato : 09-04-06 16:54

Tak for svaret paperboy.